Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

snygg post

jag kollar in dom när jag lirat klart!

edit: IMO utseende > motor

• Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Skönt att folk börjar posta blocket länkar! =)

Have in mind dock att jag har en ungefärlig cap på cirkus 160k. Kan gå lite över det om jag hittar ngt jag VERKLIGEN gillar.

Jag är inte så mycket för vinge

Postad

Usch ... på allihop

Och ännu mera usch :shock:

A4 borde väl vara något för dig om du inte gillar a3an för kombin?

Postad

Honda Civic är verkligen skitful. Ett väldigt taffligt försök till sportigt utseende. Köp en mini! Skitsnygga, miljöriktiga och bra andrahandsvärde (?). Har dock aldrig kört en själv så kanske är rena skiten egentligen :S

Jag skulle iaf satsa pengarna på en riktigt bra miljöbil. Andrahandsvärdet är högsta möjliga och vad jag har förstått så behöver man inte känna sig gubbig heller. Bilintresset är annars i botten så har inga tips tyvärr.

Postad

On a poker related note..

Tappade $5k igår, mkt mot en och samma firre. Sen fick jag action av han idag och tog $16k, hoppas på mer action ikv.

Nej samma här egentligen men 360hp är ju inte helt fel =)

Utseende > Motor :P

A4 borde väl vara något för dig om du inte gillar a3an för kombin?

Ah den är helt okej! Hade spanat in en sån på blocket innan jag bestämt mig för om ja skulle köpa bil, 100k, svinsnygg, i gbg, men så var den borta då jag väl tagit mig i kragen och bestämt mig för att köpa en bil..

Honda Civic är verkligen skitful. Ett väldigt taffligt försök till sportigt utseende. Köp en mini! Skitsnygga, miljöriktiga och bra andrahandsvärde (?). Har dock aldrig kört en själv så kanske är rena skiten egentligen :S

Jag skulle iaf satsa pengarna på en riktigt bra miljöbil. Andrahandsvärdet är högsta möjliga och vad jag har förstått så behöver man inte känna sig gubbig heller. Bilintresset är annars i botten så har inga tips tyvärr.

Honda civic, ja, dom är SVINIGT fula imo.

En mini? Minicooper? :P dom är rätt balla, körde en sån när jag var i USA. Men köper jag en bil så blir det nog inte en sån.

Postad

Jag som känner dig IRL vet att du ska inte ha nån japs super trimmad evo IV för 150k. De är inte riktigt din stil :)

Tycker mercan passar dig bra, även om jag älskar Audi A3 Sportback. Det är lång ifrån någon familjebil. 200 turbomatade fyrhjulshästar är kul, särskilt med vår långa vinter.

Postad
Jag som känner dig IRL .

[x] hidden brag

Att känna honom IRL räcker dock inte lolboll.. jag har hans tröja och ipod hemma hos mig :mrgreen:. Så jag och guwuiz är i princip bröder.

snyggt med 23k upp idag btw :shock::ola:

Postad
Jag som känner dig IRL vet att du ska inte ha nån japs super trimmad evo IV för 150k. De är inte riktigt din stil :)

Tycker mercan passar dig bra, även om jag älskar Audi A3 Sportback. Det är lång ifrån någon familjebil. 200 turbomatade fyrhjulshästar är kul, särskilt med vår långa vinter.

Aah jag tycker verkligen inte att dom är så snygga..

[x] hidden brag

Att känna honom IRL räcker dock inte lolboll.. jag har hans tröja och ipod hemma hos mig :mrgreen:. Så jag och guwuiz är i princip bröder.

snyggt med 23k upp idag btw :shock::ola:

haha! kom till kalix med dom då =) vilken tshirt är det ?

thx :)