uo Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Sätt dig på alla hans bord. haha word up! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2009 Tilt på att man har en fisk mot sig HU och blir jävligt bajsnödig och sitter och prärievargar, sen när man stackar han så är man inte nödig nå mer Sätt dig på alla hans bord. Har nyss blivit blockad av en annan spelare så jag orkade inte göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Tilt på att du tiltar på att plocka ett inköp (även om jag förstår känslan av att missa en riktigt efterlängtad skitare ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Tilt på att du tiltar på att plocka ett inköp (även om jag förstår känslan av att missa en riktigt efterlängtad skitare ) hah lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 OJlimpsen typ Haha han brukar lira nl100 hu rätt mycket så han hade nog inte tänkt spela nl1k alls, bara ta betalt för borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Haha han brukar lira nl100 hu rätt mycket så han hade nog inte tänkt spela nl1k alls, bara ta betalt för borden haha fyfan, tröttare får man leta efter i fall det vore så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2009 Nu ska jag se senaste Poker After Dark !!!!!!!!!!!!!!!!! FAN VAD TAGGAD JAG ÄR! Poker.After.Dark.s06e01.PDTV.XviD-AT Cash Game Format - $200/$400 blinds with $100 ante - Buy-ins range from 100k to 250k Seat 1: Tom Dwan Seat 2: Patrik Antonius Seat 3: Howard Lederer Seat 4: Eli Elezra Seat 5: Ilari Sahamies Seat 6: Phil Ivey LOL......... Durrr sitter och försöker få igång ett 2-7 prop bet(dvs vinner man med 2-7 så får man $2k av varje person vid bordet).. MEN PHIL IVEY NEKAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! durrr tror obv att han skojar men phil ryter till! Tilt på att du tiltar på att plocka ett inköp (även om jag förstår känslan av att missa en riktigt efterlängtad skitare ) hihi Haha han brukar lira nl100 hu rätt mycket så han hade nog inte tänkt spela nl1k alls, bara ta betalt för borden Vilken jävla idiot han är! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 9 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2009 Jag sitter och ser på TV och så kommer den nya Expekt reklamen med Scotty.. Varför anställer dom ett fyllo lixom, håller dom på att gula? Måste man ta ut sin deg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 9 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2009 HAHAHAHAqd'aejkfl ljasldk fjsd f tänker PRECIS stänga ner allt, så kommer en fet fisk in med fullt inköp, och så dubblar han med 67s mot min AJo på 26Jr bräda där vi degar och han får r-r färg, sen är vi båda $2k djupa för ja hade $3k på bordet sen tidigare och så i 3betad pot har jag 65 mot hans 23cc på 46J6ccc bräda. .GHEhehehe.. tappa dagsplusset Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 9 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2009 jag har jagat fisk till halv 9 på morgon, lol.. dagsplusset slutar på cirkus $8k idag igen, $16k upp på 2 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 9 September , 2009 Rapport Share Postad 9 September , 2009 jag har jagat fisk till halv 9 på morgon, lol.. dagsplusset slutar på cirkus $8k idag igen, $16k upp på 2 dagar. Sjukt vad du plussar, gratz Hur ligger du till för månaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 9 September , 2009 Rapport Share Postad 9 September , 2009 äckel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 9 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2009 äckel! Sjukt vad du plussar, gratz Hur ligger du till för månaden? tack! Jag missade Sverige Malta nu för jag fick action av en reg som jag har "had the best of lately". Han drog precis och jag slutade $6k upp och nu är jag upp $19k för månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 9 September , 2009 Rapport Share Postad 9 September , 2009 tack! Jag missade Sverige Malta nu för jag fick action av en reg som jag har "had the best of lately". Han drog precis och jag slutade $6k upp och nu är jag upp $19k för månaden Megavärt det! Fan va sverige sög. Behöver inte skrivs mer än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 9 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2009 ?????? jag råkades komma åt nån sleep knapp på tangent bordet, skärmen slås av direkt och datorn går in i hibernation mode, trycker på wake up knappen, och datorn är igång MEN INTE SKÄRM JÄVELN. Har stängt av, bytt skärm........ja prövat typ allt.. men nu har jag ingen monitor till min stationära, hafakfjalsdkfj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolboll Postad 9 September , 2009 Rapport Share Postad 9 September , 2009 Han drog precis och jag slutade $6k upp och nu är jag upp $19k för månaden För sjukt för att kommentera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 Sitter och ser säsongsfinalen av Xena - Krigsprinsessan. Hon har sin final fight med gudarna, riktigt spännande.............. Som sagt så fungerar inte min stationära dator, den är i ett konstant sleep läge typ. För den går igång och brusar som den ska göra då den är igång men skärmen är pitch black. Så då for jag till ma' och pa' och skulle hämta något gammalt tbord för att testa om den går igång om jag har någon då med en annan Wake Up knapp. Jag far dit 03:30 och det första jag ser är pappa spelandes $1/2 limit hold'em på ipoker, hehe. Det första han frågar mig är, "ska jag syna $2 med knekt två?" när utg raisarn höjt och han sitter utg+1 med K2off. Ja, han hade kung två och inte knekt två som han trodde. Jag fan dock inget tbord och nu är jag tillbaks i laggen utan en fungerande stationär dator, TILTTTTTTTTTTTTT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 köp ny bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 köp ny bara varför ? på tal om att köpa ny dator så funderar jag på att köpa ny laptop för min har blivit sjukt seg osv osv, överhettar nästa dirr och snart ska jag ju till malta så jag vill kunna grinda ordentligt. Men jag vill inte tappa hela min pt3 databas som jag har på laptopen, är det möjligt att föra över databasen från 1 dator till 1 annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 iPoker No-Limit Hold'em, $50.00 BB (2 handed) - iPoker Converter Tool from FlopTurnRiver.com Hero (SB) ($4873) BB ($2754.32) Preflop: Hero is SB with A, 8 Hero bets $125, BB calls $75 Flop: ($250) 8, A, K(2 players) BB checks, Hero bets $150, BB calls $150 Turn: ($550) 9(2 players) BB checks, Hero bets $400, BB calls $400 River: ($1350) 8(2 players) BB checks, Hero bets $900, BB raises to $2079.32, Hero calls $1179.32 Total pot: $5506.64 | Rake: $2 Results: Hero mucked A, 8 (full house, eights over Aces). BB had 6, 10 (flush, Ace high). Outcome: Hero won $5506.64 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 waat, är du uppe på nl5k nu? Ang. PT. Använder inte det men jag har för mig att den sparar importerade händer i en mapp? Bara flytta över mappen till nya datorn och importera igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 waat, är du uppe på nl5k nu? Ang. PT. Använder inte det men jag har för mig att den sparar importerade händer i en mapp? Bara flytta över mappen till nya datorn och importera igen? lol obv, vad lirar du för stejks egentligen? lägre?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 waat, är du uppe på nl5k nu? Ang. PT. Använder inte det men jag har för mig att den sparar importerade händer i en mapp? Bara flytta över mappen till nya datorn och importera igen? ah det var värde ja just det, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 varför ? på tal om att köpa ny dator så funderar jag på att köpa ny laptop för min har blivit sjukt seg osv osv, överhettar nästa dirr och snart ska jag ju till malta så jag vill kunna grinda ordentligt. Men jag vill inte tappa hela min pt3 databas som jag har på laptopen, är det möjligt att föra över databasen från 1 dator till 1 annan? ez as pie, gör en ny mapp på skrivbordet typo som du döper "hhs pt3" in i pt3 - database>database mgmt>export>spara i din mapp lägg mappen i ett extern minne, stoppa i data2, importera, fix mövenpix Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 he he, jag körde nosleep igår natt för att jag skulle kunna vända tillbaka dygnet. dock somnade jag vid 18 00 och vaknade 00 00, heheheh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts