Gå till innehåll

geewhizm8

gEeWhiZm8

Recommended Posts

• Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu ska jag se senaste Poker After Dark !!!!!!!!!!!!!!!!! FAN VAD TAGGAD JAG ÄR!

Poker.After.Dark.s06e01.PDTV.XviD-AT

Cash Game Format - $200/$400 blinds with $100 ante - Buy-ins range from 100k to 250k

Seat 1: Tom Dwan

Seat 2: Patrik Antonius

Seat 3: Howard Lederer

Seat 4: Eli Elezra

Seat 5: Ilari Sahamies

Seat 6: Phil Ivey

LOL......... Durrr sitter och försöker få igång ett 2-7 prop bet(dvs vinner man med 2-7 så får man $2k av varje person vid bordet).. MEN PHIL IVEY NEKAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

durrr tror obv att han skojar men phil ryter till!

Tilt på att du tiltar på att plocka ett inköp (även om jag förstår känslan av att missa en riktigt efterlängtad skitare :()

hihi :-)

Haha han brukar lira nl100 hu rätt mycket så han hade nog inte tänkt spela nl1k alls, bara ta betalt för borden :D

Vilken jävla idiot han är!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAHAHAqd'aejkfl ljasldk fjsd f

tänker PRECIS stänga ner allt, så kommer en fet fisk in med fullt inköp, och så dubblar han med 67s mot min AJo på 26Jr bräda där vi degar och han får r-r färg, sen är vi båda $2k djupa för ja hade $3k på bordet sen tidigare och så i 3betad pot har jag 65 mot hans 23cc på 46J6ccc bräda. .GHEhehehe..

tappa dagsplusset

Länk till kommentar

?????? jag råkades komma åt nån sleep knapp på tangent bordet, skärmen slås av direkt och datorn går in i hibernation mode, trycker på wake up knappen, och datorn är igång MEN INTE SKÄRM JÄVELN. Har stängt av, bytt skärm........ja prövat typ allt.. men nu har jag ingen monitor till min stationära, hafakfjalsdkfj

Länk till kommentar

Sitter och ser säsongsfinalen av Xena - Krigsprinsessan.

Hon har sin final fight med gudarna, riktigt spännande.............. :/

Som sagt så fungerar inte min stationära dator, den är i ett konstant sleep läge typ. För den går igång och brusar som den ska göra då den är igång men skärmen är pitch black.

Så då for jag till ma' och pa' och skulle hämta något gammalt tbord för att testa om den går igång om jag har någon då med en annan Wake Up knapp. Jag far dit 03:30 och det första jag ser är pappa spelandes $1/2 limit hold'em på ipoker, hehe. Det första han frågar mig är, "ska jag syna $2 med knekt två?" när utg raisarn höjt och han sitter utg+1 med K2off. Ja, han hade kung två och inte knekt två som han trodde.

Jag fan dock inget tbord och nu är jag tillbaks i laggen utan en fungerande stationär dator, TILTTTTTTTTTTTTT

Länk till kommentar

köp ny bara

varför ?

på tal om att köpa ny dator så funderar jag på att köpa ny laptop för min har blivit sjukt seg osv osv, överhettar nästa dirr och snart ska jag ju till malta så jag vill kunna grinda ordentligt. Men jag vill inte tappa hela min pt3 databas som jag har på laptopen, är det möjligt att föra över databasen från 1 dator till 1 annan?

Länk till kommentar

iPoker No-Limit Hold'em, $50.00 BB (2 handed) - iPoker Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Hero (SB) ($4873)

BB ($2754.32)

Preflop: Hero is SB with Aclub.gif, 8club.gif

Hero bets $125, BB calls $75

Flop: ($250) 8diamond.gif, Aspade.gif, Kspade.gif(2 players)

BB checks, Hero bets $150, BB calls $150

Turn: ($550) 9club.gif(2 players)

BB checks, Hero bets $400, BB calls $400

River: ($1350) 8spade.gif(2 players)

BB checks, Hero bets $900, BB raises to $2079.32, Hero calls $1179.32

Total pot: $5506.64 | Rake: $2

Results:

Hero mucked Aclub.gif, 8club.gif (full house, eights over Aces).

BB had 6spade.gif, 10spade.gif (flush, Ace high).

Outcome: Hero won $5506.64

Länk till kommentar

varför ?

på tal om att köpa ny dator så funderar jag på att köpa ny laptop för min har blivit sjukt seg osv osv, överhettar nästa dirr och snart ska jag ju till malta så jag vill kunna grinda ordentligt. Men jag vill inte tappa hela min pt3 databas som jag har på laptopen, är det möjligt att föra över databasen från 1 dator till 1 annan?

ez as pie, gör en ny mapp på skrivbordet typo som du döper "hhs pt3"

in i pt3 - database>database mgmt>export>spara i din mapp

lägg mappen i ett extern minne, stoppa i data2, importera, fix mövenpix

Länk till kommentar