gorparken Postad 18 Maj , 2009 Rapport Share Postad 18 Maj , 2009 Ja sorken spelar ju verkligen GTO:-) Ursäkta en okunnig men vad är GTO? Jag har stött på förkortningen ett par gånger, men aldrig någon förklaring. Gin&Tonic Omaha kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 18 Maj , 2009 Rapport Share Postad 18 Maj , 2009 Haha, utveckla? Alla har obv möjlighet att använda programmen och därför spelar alla efter lika villkor. Har dom? Vissa kanske inte ens vet om att ett program finns. Eller kanske inte alla kan läsa och förstå den info son programmet levererar. Om alla spelade utan ett hjälpprogram så är det den mänskliga faktorn som spelar roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 18 Maj , 2009 Rapport Share Postad 18 Maj , 2009 Vadå, så det är inte den mänskliga faktorn som avgör om man tolkar informationen man får rätt eller inte? Programmen ger inte tillnärmelsevis lika mycket edge vid borden som belackarna säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 18 Maj , 2009 Rapport Share Postad 18 Maj , 2009 Vadå, så det är inte den mänskliga faktorn som avgör om man tolkar informationen man får rätt eller inte? Programmen ger inte tillnärmelsevis lika mycket edge vid borden som belackarna säger. Det är din åsikt ja men än hur det är så hjälper det spelare att ta "rätt" beslut och för andra "fel" beslut. Och då är det inte pokern i sig själv hjälper dig i ditt beslut utan ett program. Men visst vänd och vrid på det till huvudet snurrar så får du säkert rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
owster Postad 18 Maj , 2009 Rapport Share Postad 18 Maj , 2009 Det finns ju siter som förbjudit trackers redan. Merge network stödjer varken PT eller HEM och det finns säkert fler som inte gör det. Varför inte bara börja spela på en sån site istället för att hoppas på att alla ska förbjuda programmen? Merge har bara förbjudit sådana program för att ingen ska avslöja deras nya superusers. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 18 Maj , 2009 Rapport Share Postad 18 Maj , 2009 Det är din åsikt ja men än hur det är så hjälper det spelare att ta "rätt" beslut och för andra "fel" beslut.Och då är det inte pokern i sig själv hjälper dig i ditt beslut utan ett program. Men visst vänd och vrid på det till huvudet snurrar så får du säkert rätt. Jag behöver inte rättfärdiga något, använder de inte längre då det inte ger någonting då jag själv kan hålla koll på om en spelare är lös/tight eller passiv/aggresiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrFroggyX Postad 18 Maj , 2009 Rapport Share Postad 18 Maj , 2009 Merge har bara förbjudit sådana program för att ingen ska avslöja deras nya superusers. Jag skrev det förut och skriver det igen. Merge har ej förbjudit några sådana program. Ex, holdem manager eller pokertracker. http://www.carbonpoker.com/aboutus/terms.html Länk till en fungerade converter: http://www.mergeconverter.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 19 Maj , 2009 Rapport Share Postad 19 Maj , 2009 Eller kanske inte alla kan läsa och förstå den info son programmet levererar. Trist för dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 19 Maj , 2009 Rapport Share Postad 19 Maj , 2009 Ursäkta en okunnig men vad är GTO? Jag har stött på förkortningen ett par gånger, men aldrig någon förklaring. Gin&Tonic Omaha kanske? Game Theory Optimal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts