Gå till innehåll

Vad har ni för dolda talanger?


Swede

Recommended Posts

  • Svars 112
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

-varvat civilization på svåraste med 7länder innan kristus... det ni. 270%

-elastomania så var den en myskobana där man bara körde snett neråt där jag slog rekordet med 0.1sek!

-vann mot 4st människor själv i starcraft... zergrush snackar vi alltså...

-vunnit många tävlingar i schack

-jonglera bollar och käglor, grym på diabolo, kör poi och firestick numera... alla ni jonglörer, dumpa bollarna och lär er poi/firestick istället. mycket roligare

-har kunnat räkna ut tal typ 123x456 i huvudet

-en jäkel på att pruta ner priset på falska rolexklockor

 

och så är jag en jäkel på att supa.... gurglar 80% absinthe med nervgift utan problem :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En hejare på nintendo 8-bits. Har bl.a. varvat Super Mario Bros 7 ggr på rad och sen stängt av konsolen (går som bekant ej att spara, plus att monstren blir tuffare för varje gång man varvar) samt klarat Kid Icarus och Metroid med upp-och-ner-vänd dosa. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

grym på diabolo

 

Mjo, om det är några spel som är kända för sina krav på färdigheter så är det RPG's! Alla som säger något annat ljuger!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111111112222222222222233333etc

 

Den diabolo heltok menar är inget dataspel.

 

helt korrekt... men diablo har jag varvat med alla de tre karaktärerna. diablo2 hade jag en grym pvp-necro.... men 1.39 sabbade honom totalt :(

LoD självklart också. min necro har sprängt många kossor....

 

iaf för att se vad diabolo är:

http://images.google.se/images?q=diabolo&hl=sv&btnG=Google-s%C3%B6kning

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe toppace ;)

 

Glomde namna en annan bra talang jag har

 

jag ar ratt duktig pa sprak.

 

Ar trilingual (tresprakig)

 

Ungerska, Svenska, och Engelska beharskar jag likvardigt bra. Jag tanker i alla tre sprak beroende pa situation (ar jag med svenskar tanker jag pa svenska, har i USA tanker jag pa engelska, och jag tanker pa ungerska med ungrare)

 

Har aven pluggat franska i 7 ar och beharskar spraket val godkant (dock har man borjat bli lite ringrostig)

 

Kan aven fora en vardaglig diskussion pa Hollandska, aven om det ar pa gransen, och kan kommunicera hyfsat bra med tyskar.

 

Malet nu ar att lara mig Japanska, men det verkar fordomt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe toppace ;)

 

Malet nu ar att lara mig Japanska, men det verkar fordomt.

 

det är inte så svårt och skriftsråket hiragana är hyffsat lätt då det till skillnad från kanji inte innehåller så många olika tecken.

 

Kesa wa ii tenki desu!

Watashi no namae wa andersson robert desu, anata no namae wa desu ka Suede-san?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

* jag kan med hyfsat stor säkerhet utnämna mig själv till bästa öldrickaren på forumet, möjligtvis kan drc bjuda upp til kamp men eftersom vi inte slagits om sista pilsnern på flaket än så tar jag på mig titeln

 

* har ett sjukt sifferminne. kommer t.ex med lätthet ihåg exakt gram och pris på alla godisbitar och andra grejer man köper i affären, även sånt man inte köper som kan vara bra att veta....när det blir riktigt kallt

 

* är förvånansvärt bra på att aldrig kunna gå och lägga mig, har nog sovit i snitt 4h/natt senaste 8 åren (kan ju inte vara bra)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här tråden verkar mer och mer handla om vilka helt meningslösa talanger vi har.

Till den listan bidrar jag med att jag kan trycka in hela skaftet på en tesked, eller en fyrtums spik, rakt in i näsan. :)

 

 

URK :)

 

Själv så är jag rätt vass på frågesport och värdelöst vetande i allmänhet.

Har även en viss talang för att irca, surfa och skriva på forum på arbetstid :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur upptäcker man en sån talang? :roll:

 

Man livnär sig under gymnasietiden + några år till genom att jonglera med knivar, facklor, smör(!) och annat skoj, blandat med diverse andra lustigheter som att ligga på krossat glas och bli överkörd av en enhjuling. Efter ett tag behöver man nåt nytt att komma med och då får man prova sig fram lite... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan fortfarande dunka en basketboll rätt rejält. Dock ej som i fornstora dagar!!

 

Grym på huvudräkning. (Typ fyra par på en restaurang...snabb överblick vad vi har ätit så brukar jag slänga ur mig "lägg 540:- var så får kyparn lite dricks också" då kommer alltid AKADEMIKER-paren skrikande näe näe vi räknar vi räknar bla bla bla....sen efter 5 minuters pinsamt räknande på medhavd mobiltelefon så slutar summan på 528:-/skalle.

 

Hade inte styrketränat på nästan 5 år gick ner och bänkade 100kg 12 repetitioner.....men hade iofs ont dagen efter!!

 

Delar förstaplatsen med många om att vara världens allra bästa Pappa!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...