devalanteriel Postad 28 April , 2005 Rapport Postad 28 April , 2005 Ingen i världen slår mig i Ignition. Trots att jag bara spelat det en timme på flera år. Citera
Gyre Postad 28 April , 2005 Rapport Postad 28 April , 2005 Jag kan vifta med öronen. Det glömde jag skriva, för det kan jag med Citera
bzkt Postad 28 April , 2005 Rapport Postad 28 April , 2005 Jag kan vifta med öronen. Det glömde jag skriva, för det kan jag med Respekt! Citera
freeman Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Jag kan vifta med öronen. Det glömde jag skriva, för det kan jag med Respekt! WORD Citera
Swede Postad 29 April , 2005 Författare Rapport Postad 29 April , 2005 Jag kan ocksa vifta pa oronen +!!! att jag kan bara vifta med ETT ora at gangen ocksa. Kan aven skaka pa ogonen sa att de skakar hypersnabbt Citera
liggat Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Jag är grym på Zookeeper, men det är också allt... typ. http://jp.shockwave.com/games/puzzles/zookeeper/zookeeper.swf jag låg med på listan där en gång i tiden med 48 000 pinnar, så det är även min talang (även om det inte är en talang utan stenhårt nötande) Citera
devalanteriel Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 48 000 Jag som trodde att jag var bra med 39.5k... jag är seriöst imponerad! Citera
Nidson Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 48 000 Jag som trodde att jag var bra med 39.5k... jag är seriöst imponerad! Ah, nåt på 45 000 har jag sprapat ihop. Men det handlar ju mest om att få sjuka kombos. Nån som spelat DS-versionen? *vill ha* Citera
devalanteriel Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Jag har faktiskt recenserat GBA-versionen på den tiden det aldrig skulle släppas någon annanstans än i Japan. Citera
Kricka Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Ingen i världen slår mig i Ignition. Trots att jag bara spelat det en timme på flera år. Jag skulle nog kunna ge dig bra motstånd i alla fall.. Finns fan inget roligare bilspel.. Sedan är jag oslagbar på "Mortal Pong" försök möta "Evil Homer" där med 3 bollar från start. När ni klarat det på två datorer samtidigt kan ni fundera på att utmana mig http://members.aol.com/jmnsam/Files/mpong.zip Är dessutom bra på bordshockey så vad mer kan man önska?? Citera
devalanteriel Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Jag skulle nog kunna ge dig bra motstånd i alla fall.. CHALLENGE!!! Citera
bzkt Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Jag kan ocksa vifta pa oronen +!!! att jag kan bara vifta med ETT ora at gangen ocksa. Kan aven skaka pa ogonen sa att de skakar hypersnabbt Kan också det där med ögonen Citera
dominator Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Jag har den intressanta tvspels talangen av att kunna vara totalt jävla sämst på ett spel för att sedan vara oövervinnnerlig (är det ett ord?) på ett annat. Gick igenom Punch Out till 8-bitars utan att bli träffad en enda gång utan problem när det begav sig. Runt 50 slag på Japan banan (18 hål) också på Nes Open Golf. Även det på 8 bitars. För övrigt så spelar jag gitarr och skriver sanslöst bra hårdrockslåtar. =) Citera
Gialloblu Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Är rätt säker på inomhusfotboll och dricka Dr Pepper. Citera
Bein Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Jag kan slicka mig själv på översidan av näsan Citera
Swede Postad 29 April , 2005 Författare Rapport Postad 29 April , 2005 Jag kan slicka mig själv på översidan av näsan jag kan slicka dig pa oversidan av din nasa ocksa... ar det en talang? Citera
teddybeahr Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Jah är en av de få i Sverige som löser Rubiks Kub under 20 sekunder. Citera
emf Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Jag kan göra Rubiks kub olöslig på under 3 sekunder med 1,5kg-släggan ;D Citera
teddybeahr Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Jag kan göra Rubiks kub olöslig på under 3 sekunder med 1,5kg-släggan ;D Hehe jo. Krävs dock inte lika mycket tankeverksamhet. Men visst, det är en udda talang. Citera
Dahlberg Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Jag innehåller det svenska rekordet i grenen "kast med liten säääring" Nä men allvarligt, jag har varit en rackare på schack ända sen jag var liten (runt 4-5 år lärde jag mig schack). sedan kan jag oxå: * skjuta en puck i 150 km/h * Kasta kort a´la Chris Ferguson * Spotta groteskt långt * Sen är jag ganska duktig på dataspelet Day of Defeat. * sen är jag en duktig ishockeydomare oxå. (har bland annat dömt 5 internationella matcher och 2 aftonbladet cup finaler i globen vid 19 års ålder) (eftersom ingen har skrivit att dom är världens bästa älskare så får väl jag offra mig och skriva det med ) Citera
Ector Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Vilken sjuk tråd... Jag kan så mycket meningslösa saker så det är inte sant... Har varit med i svensk magisk cirkel Jonglerar med allt. Klarade 2 varv med 7 bollar när det begav sig. Stabil på 5 bollar fortfarande. Enhjuling, hoppa i trappor och sånt... Eldslukning Är utbildad stuntman också... vore så jävla kul att få göra ett högt fall i en film nån gång. Har gjort 12 meter, men det räknas inte som högt. Jag är faktiskt en jävel på att dricka sprit också. Citera
callen Postad 30 April , 2005 Rapport Postad 30 April , 2005 Jag skrev 2.0 på högskoleprovet på första försöket och förväntade mig en lysande akademisk karriär efter det, men så blev det inte. Jag är nog helt enkelt bara rysigt vass på att lukta mig fram till rätt svar på flervalsfrågor. Citera
ades_va Postad 30 April , 2005 Rapport Postad 30 April , 2005 Jag kom just på en sak jag är go på, nämligen att dricka. Citera
toppace Postad 30 April , 2005 Rapport Postad 30 April , 2005 Har varit med i svensk magisk cirkel . Det har jag också så pilluta dig du... jag talar och skriver hyfsat på japanska och gaelich också, men det är kanske mer ovanligt än en talang. Citera
Recommended Posts