rob72 Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 jag bestämde mig för att köpa in mig på sunday million med biljetten istället för nåt wsop kval. Lycka till. Klonkar du där lär du ju kunna köpa in dig till ME istället Citera
Caroline87 Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 haha satan, är det någon som läst det där som pokerstars har skrivit om wsop? http://www.pokerstars.se/wsop/ Om man skulle klonka skiten skulle det ju vara underbart! supernova och 100 000 fpps är ju inte helt fel.. Om jag hade åldern inne (fyller 21 i december..) så skulle jag också lirat sattar, men tyvärr blire inge av me det Lycka till alla andra som tar sig till Main! Läs reglerna igen, om du verkligen klonkar med stars så är det ganska dåliga terms & conditions IMO.. Citera
Gustaf112 Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 Läs reglerna igen, om du verkligen klonkar med stars så är det ganska dåliga terms & conditions IMO.. Vad är dåligt?? Pallar ej läsa själv... Citera
Ola Brandborn Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 Det är väl väldigt bra förutom om man råkar komma på finalbord? Då skulle i alla fall jag le genom tårarna. Citera
Recommended Posts