Lemiux Postad 21 Februari , 2010 Rapport Postad 21 Februari , 2010 * Goodreader - Perfekt pdf läsare! * Whatsapp - istället för att smsa, skicka bild, text eller ljud bland dina iphone vänner. *Rat on a scooter - Beroendeframkallande spel! *Angry birds - skjuta fåglar ska inte underskattas. Citera
devalanteriel Postad 21 Februari , 2010 Rapport Postad 21 Februari , 2010 Mega Man II var ungefär lika dåligt som jag väntade mig, för kass respons och träffsäkerhet på "knapparna" för att vara spelbart. Lite trist, det är nog ändå det spel jag är bäst på. Annars gillar jag Cartoon Wars och Plants vs. Zombies starkt. Citera
ypsil0n Postad 24 Februari , 2010 Rapport Postad 24 Februari , 2010 Voice band demo http://www.wimp.com/voiceband/ Citera
bjoelle Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 Plants VS Zoombies - tower defense när det är som bäst - 22kr Citera
Lemiux Postad 12 April , 2010 Rapport Postad 12 April , 2010 * Touchmouse - Styr musen med iphonen. * Gowalla - Du checkar in på olika platser Citera
Lemiux Postad 2 Maj , 2010 Rapport Postad 2 Maj , 2010 Kan tipsa om ett spel jag tog hem idag som var riktigt kul. Guerrilla Bob Citera
KungKroon Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Bump! Köpte nyss Iphone och behöver massa tips Citera
devalanteriel Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Inte Civilization, det är skittråkigt på iPhone. Listar ett gäng bra spel iaf, de i fetstil är särskilt bra. Fieldrunners Broken Sword Strategery Solomon's Keep Vanguard Cartoon Wars Plants vs Zombies Treasure Fleet Space Miner Angry Birds Dark Nebula Bloons Minesweeeper Zenonia Theseus Battle of Wesnoth Frenzic Blackbeard Doodle Jump Sword & Poker 1 & 2 Pro Zombie Soccer Canabalt HookChamp Dungeon Hunter Westbang Citera
Recommended Posts