Gå till innehåll

syna ner på river stats


Zaixer

Recommended Posts

den senaste tiden har jag förlorat så gott som varenda gång när jag har synat en bet på river då jag mer eller mindre bara slår ett missat drag eller någon annan bluff. det som irriterar mig är att det är så svårt att veta om jag gör +ev syner i många av dessa fall. kanske har jag bara haft oflyt eller så är inte dom jag spelat mot kapabla att bluffa så mycket som jag tror.

 

iallafall så filtrerade jag ut "any river call" i pokertracker och på 63k händer har jag bara synat 492 gånger på river. på dessa händer har jag 91 BB/100 vilket tyder på att jag inte kan göra alltför många dåliga syner.

 

min totala winrate över 63k händer är 3,6 BB/100 och jag skulle vara tacksam om någon annan vinnande spelare med hyfsat många händer gör samma filtrering (går i holdemmanager med om jag inte minns fel) och delger sitt resultat. om någon har ett bättre sätt att analysera detta är jag såklart också intresserad.

 

edit: såg nu att det bara är i slutet som kurvan går brant neråt så det kanske är jag som har tiltsynat i ett par tusen händer då det gått dåligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...