MacDaddy Postad 9 Maj , 2009 Rapport Postad 9 Maj , 2009 Ok jag har bestämt mig för att avslöja vad som gör en vinnande i poker. Vissa kommer skratta(ok många kommer skratta) andra kommer skriva löjeväckande inlägg(ok många kommer skriva löjeväckande inlägg) men då jag insett något efter ca 4år inom pokern som inte har någon förklaring men om ni bara accepterar det så kommer ni vinna något sjukligt mkt mer från den dagen. Ni har ju inget att förlora på det. Testa ett par dagar och skriv sen hur det gick, framförallt om ni ä i en svacka. Here we go: Tänk positivt varje gång du är AI(OBS!!! Absolut inte kaxig, då är FIs hålpipa nöten). Citera
GulaGreger Postad 9 Maj , 2009 Rapport Postad 9 Maj , 2009 Är du hög? Jehovas vittne? Buddhist? Tror du att du genom telepati ska påverkar korten när du är AI? Citera
Drunken_Penguin Postad 9 Maj , 2009 Rapport Postad 9 Maj , 2009 Here we go:Tänk positivt varje gång du är AI(OBS!!! Absolut inte kaxig, då är FIs hålpipa nöten). Vad händer om Fi också tänker positivt? Split pot? Citera
Zaixer Postad 9 Maj , 2009 Rapport Postad 9 Maj , 2009 jag har länge misstänkt att min pessimism kostat mig potter. nu när jag fått det bekräftat är det alltså dags att övervinna bad beats med positivt tänkande. Citera
Lixifer Postad 9 Maj , 2009 Rapport Postad 9 Maj , 2009 Och just när jag trodde att jag aldrig skulle få användning för det här skivkonvolutet.. Citera
wallie999 Postad 9 Maj , 2009 Rapport Postad 9 Maj , 2009 Och "The Secret" har hittat sin väg till pokerforum... Citera
MacDaddy Postad 10 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2009 Har du blivit coachad av Mike Matusow? Märkt av att Mike har börjat ha lite tur på sistone? Eller tom ganska mkt tur. Tidigare har han väl loosat alla AIs man sett på TV under över 1år. Citera
kaya Postad 10 Maj , 2009 Rapport Postad 10 Maj , 2009 JAHA då var den hemligheten förstörd. Antar att du betalar min hyra i fortsättningen? för nu lär man ju inte vinna nått mer på pokern. Citera
Loveless Postad 16 Maj , 2009 Rapport Postad 16 Maj , 2009 Japp, det gick åt helvete. Du är skyldig mig 2000 kronor. Citera
Akumila Postad 16 Maj , 2009 Rapport Postad 16 Maj , 2009 AI? Artificiellt intelligent nä, all-in alltså Citera
Recommended Posts