mukkitre Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Speciellt i HUD syfte, har lite strul med att få igång HUD på ett vettigt sätt i holdem manager, någon med erfarenhet från pokertracker gällandes HUD på entraction b2b? Citera
Hallqvist Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Inga problem överhuvudtaget med HM på B2B, du måste bara ha laddat ner senaste beta versionen. Allt "ploppar" upp automatiskt osv, hur nice som helst. Tycker verkligen det är överlägset PT. Citera
mukkitre Postad 5 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2009 Inga problem överhuvudtaget med HM på B2B, du måste bara ha laddat ner senaste beta versionen. Allt "ploppar" upp automatiskt osv, hur nice som helst. Tycker verkligen det är överlägset PT. Jo allting poppade upp förutom den personliga HUD som jag hade ställt in. Har den senaste betan. Förutom ovan problem så la sig även statse sig fel, dvs låg inte vid personens säte osv. Annars tycker jag att användarvänligheten på HM verkade bättre, lättare att hitta osv. Medans med pokertracker som jag nu testade, så fungerade allting inom ett par knapptrykingar, gällandes HUD i alla fall, dock var HUD options svårare att förstå i pokertracker. Jobbigt dilemma. Citera
Recommended Posts