Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Plottade just min graf för april (hej rekordback) och tycker den är värd att lägga ut för allmän beundran:

aprilgrafn.jpg

Uppmanar nu er andra att posta sjuka/roliga/tråkiga/skumma/fula/snygga grafer från Pokergrapher/PT3/PokerEV/Pokeroffice etc.

The uglier swings the better. Förbehåller mig rätten att utse en vinnare som vinner ett paket hubba bubba av valfri smak (skickas mot postförskott, mottagaren betalar porto).

Postad
my.php?image=grafc.jpg

Januari.

Där kan du verkligen inte spelat ditt a-game ofta va? Hade själv en berg/dal period kantrad av beats & uteblivet a-game o då såg min ut sådär :-)

Sharkscopa tomgus456 (sNg's) på Full Tilt och Stars.

RaMz´s garph från stars är svettig :-(

Postad

Började backa på nl600 i oktober, så jag gick ner till nl400 rätt snabbt för att få tillbaka lite självförtroende. Men jag fortsatte backa rakt ut i ungefär ett halvår (med en plusmånad iofs). Har inte alla händer, men låg 80-100 inköp under EV över ca 250k händer.

Här är en del av händerna:

db1j.jpg

db2.jpg

Postad
Psyket kan ju verkligen inte vara på topp i botten av den där swingen!

Nej, var lagom ball. Hade en snygg all-in EV-kurva á 1,4 promille också...

(men är nu gladare efter att ha semiklonkat en mid-turre för 10 min sen vilket faktiskt tog ikapp det mesta av cp-backet)

Många bra kandidater till "snyggast graf", väntar till tråden dör innan jag utser vinnaren. Ludde ligger bra till eftersom han just hjälpte mig i turren och att jag då dessutom slipper skicka tuggummit med posten ;)

Postad
Sharkscopa tomgus456 (sNg's) på Full Tilt och Stars.

Jag gillade att kolla på dom :D

Tyvärr inget konstigt eftersom första tidens graf är från $5-$10 SNGs och backet är från $500-$2k.

• 1 month later...
Postad

Hur får ni fram All-in EV-grafen? Om jag inte missuppfattat helt så använder ni PT3 och kör en report. Letade runt där men lyckades inte få fram nån sån graf. Är nyfiken på hur min kurva ser ut:)

Postad
Hur får ni fram All-in EV-grafen? Om jag inte missuppfattat helt så använder ni PT3 och kör en report. Letade runt där men lyckades inte få fram nån sån graf. Är nyfiken på hur min kurva ser ut:)

Ligger väl under "Graphs" i PT3 om jag inte minns fel.

Postad
Ligger väl under "Graphs" i PT3 om jag inte minns fel.

Det enda jag hittar där under Graphs är "Money won for hands played" "BB won for hands played" och "Money won (Showdown and non-showdown)". Sen finns det ju något som heter "Filter" som man kan mixa med men hittar ingen EV.