Gå till innehåll

Motion#2 LappRoffe


LappRoffe

Recommended Posts

Det är hög tid att någon tar sig orken att kritisera pajasförbundet. Även om Styrelsen och ordföranden kan redovisa varenda pinal som införskaffas så borde de kanske fundera på varför de blir kritiserade. Bara e sådan enkel sak som att uppdatera hemsidan sker normalt en gång per år - Dvs när det är dags att ha den aktuell för att dra in årsinkomsten som Dr Osynlig ska leva av under året.

 

Sen verkar det som om den där klyka verkar hänga upp sig på bagateller. T ex så skrev lapproffe om tjänstebil och lokal. Verkligen viktigt att dementera att ni inte har tjänstebil och lokal på tre olika sätt. Sedan kommer det fram att det varit tal om tjänstebil samt lokal... Vilket ger lapproffe delvis rätt. Vem vet överhuvudtaget hur fan ni sprider pengarna som ni plankat till er genom att påstå att ni äger varumärket SM (som ni inte ens har gutsen att bevisa). Ni kan alltså inte ens se till att ta striden om ert eget bröd men har en ordförande med fulltidsersättning som huserar på lite olika forum och säger sig besöka pokerklubbar. Remissinstans är ni också. Det är det ohyggligt svårt att bli har jag hört..

 

För mig känns det som om ni pajasar löper linan ut och kör på i den här andan så länge skutan håller (inkomsten).

 

Ja, kassan verkar ju sina eftersom nästa ordförande INTE kommer att få ett "heltidsarvode". Märkligt.

 

Månsson har alltså glassat omkring i 3-4 år med fullt pröjs och fan vet hur mycket mer, men nu när han ska avgå...då ska det jävlarimig inte betalas några heltidsarvoden. Då ska svångremmen dras åt. Hejåhå.

 

Och du Baronen...Det här är inga antaganden utan rena fakta från Månssons egen krönika i First Poker...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 80
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det är problematiskt att så mycket (i princip allt) kring SVEPOF handlar kring att kränga poker-SM (och därmed finansiera sin Ordförande och annat).

 

Detta medför att det aldrig kommer att ses som en seriös aktör i Sverige och aldrig kommer få inflytande eftersom de så hårt positionerar sig i knät på vissa nätpokeroperatörer (bit inte handen).

 

Själv bryr jag mig inte så mycket. Svepof är vad det är och jag är i grunden för driftiga entreprenörer så det är svårt att bli förbannad på dem som lyckas skapa pengar ur ingenting.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...