Gå till innehåll

Bwin låst konto och snott deg.


cDShiva

Recommended Posts

Vill varna lite för BWIN .

 

Spelar inte där annars men satt in lite lovor för köra en satte, körde den

 

kom itm men fick inget paket , dan efter var kontot låst. Maila dem och fick detta svar .

 

"Hej Henrik,

 

Tack för ditt mail.

 

Vi vill informera om att ditt konto stängdes av vår säkerhetsavdelning och kommer inte öppnas åter.

Vi är inte skyldiga att uppge vidare information i ärendet.

 

Vi beklagar att vi var tvugna att fatta detta beslut.

 

 

Med vänliga hälsningar,

 

Din bwin kundtjänst.

 

bwin står bakom responsible gaming

 

"

 

Detta har aldrig hänt mig på 6 års online lir..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick i stort sett ett identiskt mejl av Everest när jag missade att jag spelat med min ip-anonymitetstjänst samtidigt och bytt ip-adress mellan varven så att säga.

Använder du en sådan nu efter att IPRED lagen trätt i kraft så kan det röra sig om det.

Det jag gjorde var att mejla dom och detaljerat förklara för dom vad det var jag använde, varför, och att jag verkligen inte var ute efter att fuska på ngt sätt (och att det säkerligen också syntes i deras handloggar).

Det tog några dagars fix med verifiering och sådant, men ordnade upp sig.

 

Jag skrev om det här, och det var också här jag fick kontakt med en sajtansvarig. Hoppas det ordnar sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LDO

 

BWIN, världens största bettingsajt, är ute efter att blåsa dig.

 

Fattar väl jag med men detta är skandal . Tänk dig om detta var nån vanlig smålirare han skulle ju tilta sönder på 500 dolls.

 

Då jag inte gjort nå fel och får ett sådant mail kan man ju undra vad dem har för folk som jobbar där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick i stort sett ett identiskt mejl av Everest när jag missade att jag spelat med min ip-anonymitetstjänst samtidigt och bytt ip-adress mellan varven så att säga.

Använder du en sådan nu efter att IPRED lagen trätt i kraft så kan det röra sig om det.

Det jag gjorde var att mejla dom och detaljerat förklara för dom vad det var jag använde, varför, och att jag verkligen inte var ute efter att fuska på ngt sätt (och att det säkerligen också syntes i deras handloggar).

Det tog några dagars fix med verifiering och sådant, men ordnade upp sig.

 

Jag skrev om det här, och det var också här jag fick kontakt med en sajtansvarig. Hoppas det ordnar sig.

 

 

Naj bara kört på som vanligt. Sjukt skumt. ska försöka ring dem imorrn får se vad dem säger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avstängd fast fick behålla mina pengar och insatsen i en turre fick jag tillbaka.

 

Satte in en liten slant.

Lirade en satellit.

Torskade med AA vs nåt tidigt i turren.

Spelade varken nåt före eller efter den turren.

Har inga speciella features på min uppkoppling eller dator.

 

Kontot stängdes av.

Fick aldrig nån förklaring om varför.

 

PS. Har skrivit om detta förut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...