Gå till innehåll

Diskutera EPT Monte Carlo 2009


Juggler

Recommended Posts

Dags för stor final för pokerstars.com European Poker Tour 08/09. Som vanligt är det Monte Carlo är som är värdstad för eventet.

 

Inköpet för main event är €10 000 + €600 och pågår mellan 28:e april och 3:e maj. Dessutom ska det spelas ett event för de som har lite extra pengar, High Rollers Event kostar €25 000 + €500.

 

Poker.se kör liverapportering och vi vill gärna höre från er vilka spelare vi ska hålla extra koll på och vilka proffs som ni vill se intervjuade.

 

I EPT San Remo nyss så hade vi en svensk på finalbordet och en forumit som gick riktigt bra.

 

Vilka forumiter spelar i Monte? När ska man göra en deal på finalbordet? Borde finalen spelas i en EU-stat så att beloppet inte blev skattepliktigt? Ordet är fritt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter i lobbyn på ett hotell vid Nice flygplats och äter baguette med ost och paté. Imorgon bitti bär det av till Monte Carlo ett par mil härifrån för dag 1A. Inte det minsta nervös just nu faktiskt, vilket är väldigt konstigt. Kristoffer J heter jag om ni vill följa en forummedlem i resultatrapporteringen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter i lobbyn på ett hotell vid Nice flygplats och äter baguette med ost och paté. Imorgon bitti bär det av till Monte Carlo ett par mil härifrån för dag 1A. Inte det minsta nervös just nu faktiskt, vilket är väldigt konstigt. Kristoffer J heter jag om ni vill följa en forummedlem i resultatrapporteringen.

 

Kul med forumfolk som spelar, försök hitta Juggler om han inte hittar dig, ser du någon kille som ser vilsen ut är det nog han (oftast i poker.se kläder). :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul med forumfolk som spelar, försök hitta Juggler om han inte hittar dig, ser du någon kille som ser vilsen ut är det nog han (oftast i poker.se kläder). :)

 

Hörrödu din norrländska alpget. Jag klarar mig bland folk iaf och får inte panik om närmaste granne är närmare än två mil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...