Gå till innehåll

botar


mikj

Recommended Posts

Eftersom det finns en officiell sajtrepresentant här så vill jag bara höra lite om boten blondini9

 

http://pokerforums.fulltiltpoker.com/full-tilt-limit-pokerbots-pokerjoda-and-blondini9-operating-at-full-tilt-t74861.html

 

blondini9 härjade på sng HU FL och var faktiskt en grymt bra bot. Jag berättade detta redan Dec 2008 för support men först för ett par veckor sedan som boten äntligen blev bannad.

 

Det tråkiga är att inte alla som torskat mot denna bot får sina pengar tillbaka (mig tex).

 

Vad gör FT generellt mot botar som uppdagas mer än låsa konto? Kräver FT alla pengar tillbaka, domstol?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Givetvis så ser vi till att folk som inte är önskvärda inte kan spela på vår sajt. Hur detta går till eller hur vi agerar i specifika fall är tyvärr inte något som vi diskuterar över ett öppet forum eller med parter som inte är direkt inblandade.

 

Som du skriver så går ersättning ut till dom som eventuellt drabbas om något sånt här uppdagas.

 

Jag är medveten om att detta gränsar till ett icke-svar, men vi diskuterar helt enkelt inte säkerhetsåtgärder eller metoder.

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni har ju seriösa problem med bottar på eran site. Det är ju ingen nyhet. 99% av dem är ju förlorande bottar men detta förstör och det förstör spelet.

 

Det finns ju en anledning attdom gör bottar till just eran site och inte till någon annan site. Ni gör helt enkelt inte tillräckligt mycket för att stoppa dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Ni har ju seriösa problem med bottar på eran site. Det är ju ingen nyhet. 99% av dem är ju förlorande bottar men detta förstör och det förstör spelet.

 

Det finns ju en anledning attdom gör bottar till just eran site och inte till någon annan site. Ni gör helt enkelt inte tillräckligt mycket för att stoppa dem.

 

Nu har jag noll på botat men varför skulle man vilja fortsätta att köra med en bot som är förlorande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är en bot? Eller rättare sagt, vad gör denna boten? Ser den mina hålkort eller vad?

Det är en (ro)bot, dvs ett automatiskt dataprogram, som spelar. Nej, den ser inte dina kort, men den har å andra sidan inte heller mänskliga tilt-problem exempelvis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men da ar den inte forlorande

 

Nej, inte så som jag ser det heller, men folk ser ju bara PT, sharkscoope-statsen etc och kallar dom för förlorande efter det.

 

Kan man tex spela 8bord HU-fixed en jävla massa timmar/dag så har man en rätt ordentlig kassako i många rake race (Baserat på tex raked hands.) även om man torskar en del på själva spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har sett en bot live hos en polare som spelar texas No-limit Sharthanded och spelar med statsen 18/16/4 (Vpip/PFR/Agg/) som över 20,000 händer låg 3bb/100 i vinst. Så det finns bra bottar. Denna spelade på 0.25/0.50 och det blir mkt rejkback.Så spela inte på UB hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har sett en bot live hos en polare som spelar texas No-limit Sharthanded och spelar med statsen 18/16/4 (Vpip/PFR/Agg/) som över 20,000 händer låg 3bb/100 i vinst. Så det finns bra bottar. Denna spelade på 0.25/0.50 och det blir mkt rejkback.Så spela inte på UB hehe

 

[x] 20k händer

[ ] 500k händer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...