4queens Postad 23 April , 2009 Rapport Share Postad 23 April , 2009 Hej. Tidigare i kväll har jag mottagit ett e-mail från Full Tilt Poker som säger att de betalat ut en mindre summa pengar till mitt poker-konto. Det står ingenting om varför detta har hänt. Jag vet att man kan få utbetalningar i efterhand om man spelat i någon turnering med någon speciell bonus, men detta har jag alltså inte gjort. Har även varit med om att få pengar tillbaka pga folk som spelat tillsammans (collusion) då jag spelar mest SNG's. Varför skriver de inte vad utbetalningen beror på? Någon annan som har något annat förslag på varför jag fått dessa pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joson_ Postad 23 April , 2009 Rapport Share Postad 23 April , 2009 Rakeback? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
4queens Postad 23 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2009 Nej det skall inte kunna vara det heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 23 April , 2009 Rapport Share Postad 23 April , 2009 Spelar du sitngos kanske det är nån sitngo leaderboard där du knipit en låg placering men ändock "itm". Sjukt konstigt att de inte skriver varför du fått pengar dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 23 April , 2009 Rapport Share Postad 23 April , 2009 Inte fått något mejl om det? Låter som pengar från collusion eller pengar från turrar om sajten gått ner eller så. edit: Drunken kan ha rätt också. Troligast att det är leaderboarden om du nu kör sngs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 23 April , 2009 Rapport Share Postad 23 April , 2009 Var ju flera voidade mtts igår natt, kanske det ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Support Postad 24 April , 2009 Rapport Share Postad 24 April , 2009 Hej, Svårt att besvara det här utan att gå in på detaljer, men alla inbetalningar till ett konto genererar alltid ett automatiskt mail. Du kan alltid maila in till supporten om du vill veta mer om utbetalningen då dom har mer information om alla transaktioner. Som alltid; support-se@fulltiltpoker.com MVH, Full Tilt Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
4queens Postad 24 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2009 Fick ett mail först nu idag från Full Tilt där dom bla skrev: "The Full Tilt Poker Security department has recently concluded an extensive investigation and we have determined that some of your opponents were in violation of our site terms." Så det var väl någon form av samarbete spelare emellan då jag spelare nästan enbart sit and go. Mysteriet löst med andra ord. En annan fundering är hur Full Tilt kommer fram till just de specifika summorna som de betalar tillbaka. Är det någon viss procent av inköpet man får tillbaka? Är det något supporten i den här tråden kan svara på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fromsweden Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 skumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Batch Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Mysteriet löst med andra ord. En annan fundering är hur Full Tilt kommer fram till just de specifika summorna som de betalar tillbaka. Är det någon viss procent av inköpet man får tillbaka? Är det något supporten i den här tråden kan svara på? De stänger ner de konton som brytit mot reglerna och delar ut deras pengar till de spelare de spelat mot under tiden regelbrottet begicks. Är väll inte så svårt att lista ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 De stänger ner de konton som brytit mot reglerna och delar ut deras pengar till de spelare de spelat mot under tiden regelbrottet begicks. Är väll inte så svårt att lista ut? Idiotjävel, vafan ska du skriva "är väll(1 l egnentligen) inte så svårt att lista ut?" för? Han frågar HUR DE KOMMER FRAM TILL SUMMORNA. När han ställer en bra fråga så ge inte sånna där idiotsvar och sen ett sådant där dumt tillägg fan va jag hatar dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts