ziddax Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Alla turneringar (förutom FL) är numera svarta i lobbyn. Risken att man reggar fel när man ska massregga sig ökar rätt rejält... Jag hoppas att detta enbart är ett misstag? För jag kan verkligen inte förstå varför det skulle vara gjort annars.... Citera
Akumila Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Alla turneringar (förutom FL) är numera svarta i lobbyn. Risken att man reggar fel när man ska massregga sig ökar rätt rejält...Jag hoppas att detta enbart är ett misstag? För jag kan verkligen inte förstå varför det skulle vara gjort annars.... Är det något mer än turbo-sng:s som gått från grön->svart? Citera
PokerStars_Martin Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Hej, Jag har tyvärr ingen närmare information om detta, men vi är medvetna om det och har vidarebefordrat det till våra programmerare. Så vitt jag vet nu är det alltså frågan om någon bugg. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
Recommended Posts