venividi Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 Hur gör man? Hörde nåt om att trixa med hosts filen. Citera
Olyckan_77 Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 Du önskar alltså blocka möjligheten till att installera pokermjukvara på din dator men ändå behålla möjligheten att kunna installera annan mjukvara? Stört omöjligt är jag rädd. Citera
venividi Postad 19 April , 2009 Författare Rapport Postad 19 April , 2009 Du önskar alltså blocka möjligheten till att installera pokermjukvara på din dator men ändå behålla möjligheten att kunna installera annan mjukvara? Stört omöjligt är jag rädd. Stämmer. Åtminstone under ett av kontona under XP eller Vista ska inte gå att installera på. Går ju att installera både under gäst konto och begränsad så det kan jag inte använda mig av. Citera
jkkman Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Mejla de pokersidor du har konto på och be dem blockera dig samt din ipadress. Citera
brainslicer Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 att få windows att skilja på pokermjukvara och annan mjukvara vid installation funkar ju inte man kan spärra sidor i hosts filen ja: bara att fylla på i stil med: 127.0.0.1 unibet.com 127.0.0.1 t6poker.com + i webbläsare, router osv... beror väl på lite vad avsikten är och hur effektivt det ska vara...tex att spärra i hosts filen kan man ju kringgå genom att istället skriva ip adressen i adressfönstret det som sägs i inlägget ovan är ju dock det bästa om man har spelproblem, då den lösningen inte är under egen kontroll Citera
Recommended Posts