MrStuddGBG Postad 25 April , 2005 Rapport Postad 25 April , 2005 Någon som har bra erfarenhet om maten i Vegas ? Hört att det finns bra skaldjurs Buffér någonstans. Nån som vet ?? Citera
gdaily Postad 25 April , 2005 Rapport Postad 25 April , 2005 QoS har skrivit någonstanns att han aldrig varit så lycklig i sitt liv som när han var på Mandaly Bays Buffé... QoS kan sin mat. Orleans har skaldjursbuffé en dag i veckan, kan rekommenderas. Citera
Swede Postad 25 April , 2005 Rapport Postad 25 April , 2005 Bellagio's buffe ar en hojdare av dem jag testat. Citera
Filip Postad 26 April , 2005 Rapport Postad 26 April , 2005 Fan alltså borde åka till vegas bara för att käka buffe, e det lätt o få food comps som pokerspelare? Citera
grannby Postad 26 April , 2005 Rapport Postad 26 April , 2005 så mkt som jag käkar skulle det nog vara +EV, oavsett hur pokern gick Citera
MrStuddGBG Postad 2 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2005 Så snubblade jag på denna site!! http://www.vegasbuffets.com/ bara & hugga in.. Citera
Recommended Posts