fowran Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Jag tycker du ska köra igång å nöta direkt! Imorgon kan det vara försent. Lycka till, kramar Fredrik. Citera
pezdawg Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 År 2005 var det mycket enklare än 2009, på nätet. Om jag skulle "go pro" nu från scratch så skulle jag bara spela live. Håller inte med då jag fortf tror nätpoker är mkt mer lukrativt om man har viljan och intelligensen. Vet en kille som började spela på nätet i somras med några hundringar och nu multitablar 2-4 med goda resultat. Svårare är det nu javisst men absolut lukrativare än att sitta å harva på cc imo. Cg är det jag pratar om... Citera
MJ Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Håller inte med då jag fortf tror nätpoker är mkt mer lukrativt om man har viljan och intelligensen.Vet en kille som började spela på nätet i somras med några hundringar och nu multitablar 2-4 med goda resultat. Svårare är det nu javisst men absolut lukrativare än att sitta å harva på cc imo. Cg är det jag pratar om... +1. Gäller även turneringspoker. Att motståndet är svagare live kompenseras genom multitabling. Inte nödvändigt att spela speciellt högt heller när det gäller nätpoker. Det är ju inte bara att gå in och hämta pengarna, men långt ifrån något mission impossible. Citera
Recommended Posts