j.fredrik Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Är reggad nickar !!wp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 reggar mig ikväll om jag hinner hem i tid. fast vänta nu. man missar ju parlamentet och söndagsparty med FF! Måste överväga det här ikväll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Om någon påminner mig ca 15min innan spelar jag. Hur ska ni påminna mig? Vet inte, men det är döda pengar att jag är med för tillfället, så lös det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 reggar mig ikväll om jag hinner hem i tid. fast vänta nu. man missar ju parlamentet och söndagsparty med FF! Måste överväga det här ikväll.. Du vågar inte missa detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Om någon påminner mig ca 15min innan spelar jag. Hur ska ni påminna mig? Vet inte, men det är döda pengar att jag är med för tillfället, så lös det! Skicka ett pm med ditt mobnr, så kommer ett sms Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 När vi kört detta upplägg på Svs tidigare så har det varit ca 20 spelare, så över 20 måste nog ses som bra. Då har de flesta reggat sig väldigt sent. Har självklart tänkt att vara med, men denna månad har jag diskat mig själv genom låga förslustgränser och uselt spel... Siktar på nästa söndag. Lycka till ni som kör! /MrsLabero Jag hade fel. 65 kr kvar att lira för i veckan. Blev lite cg för att bygga upp till 110kr. Det gick ju fint! Anmäld och laddad. Vi ses ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Driver Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Sådär, då är man registrerad för turneringen i kväll. Hoppas det blir en bra uppslutning. Ska bli kul att spela igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 låter sjukt kul, dock så har neteller lyckats fucka upp och låst o grejjat hos min riktiga bank så ser inte ut som att jag kommer kunna ställa upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ickash Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Registra nu grabbar, är ju ett roligt initiativ. Nog måste vi kunna spräcka 20pers iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Jag är nog på om jag inte somnat än Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Kör förmodligen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smool Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Jag är med.. var länge sedan jag spelade på ss så hoppas på nystartsriggen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Räkna med denna firre med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 jag nickar Wien96Bure och jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 jag kör också, räkna inte med att jag foldar jättemycket =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Och jag är anmäld och klar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Jag är på... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Anmäld som nummer 19 nu, kan nog bli över 20. Heter miktor på SvS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Nu är det 26 st anmälda, bra jobbat! Ni som ska med, registrering stänger 20.40! Var i tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 26 nu, ska vi säga 30..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 27 reggade med 13min kvar..Regga er nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sand Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Då är man reggad, nickar _/S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Då kör vi ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 GL All Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 26 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2009 Kul! 31 deltagare! Först ut blev Wien96Bure. FYI - jag kommer endast att bokföra de som hamnar itm eftersom det bara är dessa lyckligt lottade som får poäng. Kommer att föras in i första inlägget. Gl alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts