Gå till innehåll

PF-PRESTIGE TOUR. Söndagsturre 30/8 kl 19:15 på SvS!


MikeTime

Recommended Posts

Efter lite snack i måndagsturrar-på-svs-tråden verkar det som det finns intresse för att köra igång dessa prestigefyllda turrar igen.

Upplägget är följande:

 

Vi kommer att köra 10 turneringar med insats 100+10. Turneringen heter PF Prestige och läggs på söndagar med start söndagen den 26/4 kl 20:45.

Lösenordet till samtliga dessa 10 turrar är "gulamike" och ni finner turneringarna under "Privata" i turneringslobbyn på Svenska Spel.

 

Förutom de garanterade vinstpengarna vid en ev itm-plats får man även poäng. 1 poäng per inspelad krona är det som gäller. Vinnaren efter tourens samtliga 10 turrar kommer att få ett litet extrapris, osäkert vad i dagsläget.

 

Övrigt:

Startstack 3000

Struktur: långsam (15 min)

Inköp: 100+10:-

När: Söndagar kl 20:15 alt. 20:45

 

Jag kommer uppdatera inlägg 1 i den här tråden med resultat och rankingpoäng allt eftersom touren pågår. De som medverkat i en turre får gärna skriva in sina nick i den här tråden så vi kan följa varandras väg mot den ärofyllda vinsten i rankingen.

 

Gl. // Mike Time.

 

Uppdaterad ställning 090810:

namnls-9.jpg

 

OBS:

Nästa PF Prestige-turre går av stapeln söndagen den ? på SvS. Samma lösen och turrenamn som ovan.

Be there eller be som Svampbob...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 282
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Self ban på påker minst april ut eftersom jag har tusen andra saker i huvudet och tusen andra saker som MÅÅÅÅÅSTE göras. Annars hade jag gladerligen donerat av min för tillfället våldtagna rulle till mina övermän här på PF. Med STOR glädje.

 

Du missar ju iofs bara en rankingturre. Vinner du de andra nio kan jag nästan lova att du tar hem det ändå! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Turren är nu bokad. Ni kommer att se den i turneringslobbyn på Svenska Spel under avdelningen "Privata" tidigast kl 00:15 den 26/4.

 

Starttid: 20:45 (registrering stänger c:a 5 minuter innan)

Inköp: 100+10:-

Marker: 5K

Struktur: 15 minuter

Namn: PF PRESTIGE

Lösen: gulamike

 

Jag slänger ut en påminnelse under söndagen så ingen glömmer bort detta...

Gl alla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommigen nu. Bara 2 reggade.. Ser fram emot ikväll. skall bri riktigt kul.

 

När vi kört detta upplägg på Svs tidigare så har det varit ca 20 spelare, så över 20 måste nog ses som bra. Då har de flesta reggat sig väldigt sent. Har självklart tänkt att vara med, men denna månad har jag diskat mig själv genom låga förslustgränser och uselt spel...

 

Siktar på nästa söndag.

Lycka till ni som kör!

/MrsLabero

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...