five_star Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Alltså, jag försöker lära mig. Kan inte du som är highroller på 0,5/1 hjälpa mig? Lugna ner dig nu... du är välkommen till mig på en kall korv och juice och prata ut om du vill. Kan även coacha dig i POKA mot en avgift såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Lugna ner dig nu... du är välkommen till mig på en kall korv och juice och prata ut om du vill. Kan även coacha dig i POKA mot en avgift såklart. Korv är ju visserligen gott. Hur mycket tar du? Jag har bara 14,50 att lägga på coachning, hur många timmar får jag för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m3lee Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 PF-nick: m3lee SvS-nick: tightcarla Placering: 4 Prispengar: 264kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 880sek till mig =) OCh en kram av MIke =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Jaja , "bara" tvåa, efter det längsta finalbord jag spelat, och den snabbaste hu. :=) Lyckades med konststycket att gå AI med 55 mot 88 Wp Htor och grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 880sek till mig =) WP som sagt Glöm inte att du får en kram av Mike också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Jaja , "bara" tvåa, efter det längsta finalbord jag spelat, och den snabbaste hu. :=)Lyckades med konststycket att gå AI med 55 mot 88 Wp Htor och grattis Tyty... Helt sjukt vad länge vi spelade 4... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zappa- Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 PF-nick: Zappa- SvS-nick: Zappa_ Placering: 5 Prispengar: 176kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts