Gå till innehåll

PF-PRESTIGE TOUR. Söndagsturre 30/8 kl 19:15 på SvS!


MikeTime

Recommended Posts

  • Svars 282
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

DAGS IGEN!!

 

På söndag kl 19:15 kör vi igen. Sajten är som vanligt SvS, inköpet 100+10 och turren hittar ni under privata - "PF Prestige". Lösenord "gulamike".

Anledningen att den ligger så tidigt denna gång är att Everest kör sin rankingfinal kl 19:00 (se separat tråd om detta) så det kan ju vara kul att köra båda dessa samtidigt.

 

Vi hoppas på många reggade denna gång! Gl.

 

(Ps. Bounty på Crappy. Den som slår ut honom får en kram av mig när vi ses irl nästa gång...:mrgreen: )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DAGS IGEN!!

 

 

 

(Ps. Bounty på Crappy. Den som slår ut honom får en kram av mig när vi ses irl nästa gång...:mrgreen: )

 

Wtf!!!

Är det allt, en kram?? Efter allt besvär , all plåga, all smärta ni måste genomlida för att slå ut mig, så får ni en kram???

 

Jag brukar iofs vara ganska bra p att donka bort mig själv, så om så blir falllet, får jag kramen då? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DAGS IGEN!!

 

På söndag kl 19:15 kör vi igen. Sajten är som vanligt SvS, inköpet 100+10 och turren hittar ni under privata - "PF Prestige". Lösenord "gulamike".

Anledningen att den ligger så tidigt denna gång är att Everest kör sin rankingfinal kl 19:00 (se separat tråd om detta) så det kan ju vara kul att köra båda dessa samtidigt.

 

Vi hoppas på många reggade denna gång! Gl.

 

(Ps. Bounty på Crappy. Den som slår ut honom får en kram av mig när vi ses irl nästa gång...:mrgreen: )

 

 

Jaha, bumpar denna så ingen missar! Som sagt - 19:15 kör vi!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...