MikeTime Postad 17 April , 2009 Rapport Share Postad 17 April , 2009 Efter lite snack i måndagsturrar-på-svs-tråden verkar det som det finns intresse för att köra igång dessa prestigefyllda turrar igen. Upplägget är följande: Vi kommer att köra 10 turneringar med insats 100+10. Turneringen heter PF Prestige och läggs på söndagar med start söndagen den 26/4 kl 20:45. Lösenordet till samtliga dessa 10 turrar är "gulamike" och ni finner turneringarna under "Privata" i turneringslobbyn på Svenska Spel. Förutom de garanterade vinstpengarna vid en ev itm-plats får man även poäng. 1 poäng per inspelad krona är det som gäller. Vinnaren efter tourens samtliga 10 turrar kommer att få ett litet extrapris, osäkert vad i dagsläget. Övrigt: Startstack 3000 Struktur: långsam (15 min) Inköp: 100+10:- När: Söndagar kl 20:15 alt. 20:45 Jag kommer uppdatera inlägg 1 i den här tråden med resultat och rankingpoäng allt eftersom touren pågår. De som medverkat i en turre får gärna skriva in sina nick i den här tråden så vi kan följa varandras väg mot den ärofyllda vinsten i rankingen. Gl. // Mike Time. Uppdaterad ställning 090810: OBS: Nästa PF Prestige-turre går av stapeln söndagen den ? på SvS. Samma lösen och turrenamn som ovan. Be there eller be som Svampbob... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 17 April , 2009 Rapport Share Postad 17 April , 2009 Kul! Jag är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 17 April , 2009 Rapport Share Postad 17 April , 2009 i'm in beacuse of you mike =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 17 April , 2009 Rapport Share Postad 17 April , 2009 låter kul. kanske skulle få arslet ur vagnen och fixa mig ett svs konto Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 17 April , 2009 Rapport Share Postad 17 April , 2009 Låter som en källa till fria hån och andra roligheter:-D Bra initiativ, jag är på. /O Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ickash Postad 17 April , 2009 Rapport Share Postad 17 April , 2009 Jag är lätt med iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 17 April , 2009 Rapport Share Postad 17 April , 2009 inte helt omöjligt att man hänger på trots att man knappt spelar något nuförtiden men PF turrarna brukar jag uppskatta och försöka delta i. Föredrar tidiga passet (20:15) i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 17 April , 2009 Rapport Share Postad 17 April , 2009 Ja e me !!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ickash Postad 17 April , 2009 Rapport Share Postad 17 April , 2009 Fan bra att man läser som en kratta, trodde vi skulle köra igång en nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 17 April , 2009 Rapport Share Postad 17 April , 2009 Eftersom prestige står på spel så måste jag vara med. Eftersom svd dessutom är riggat till min fördel blir det en enkel resa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 17 April , 2009 Rapport Share Postad 17 April , 2009 Self ban på påker minst april ut eftersom jag har tusen andra saker i huvudet och tusen andra saker som MÅÅÅÅÅSTE göras. Annars hade jag gladerligen donerat av min för tillfället våldtagna rulle till mina övermän här på PF. Med STOR glädje. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 17 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2009 Self ban på påker minst april ut eftersom jag har tusen andra saker i huvudet och tusen andra saker som MÅÅÅÅÅSTE göras. Annars hade jag gladerligen donerat av min för tillfället våldtagna rulle till mina övermän här på PF. Med STOR glädje. Du missar ju iofs bara en rankingturre. Vinner du de andra nio kan jag nästan lova att du tar hem det ändå! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 17 April , 2009 Rapport Share Postad 17 April , 2009 Jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 17 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2009 i'm in beacuse of you mike =) Jag har en fanclub? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 17 April , 2009 Rapport Share Postad 17 April , 2009 Du missar ju iofs bara en rankingturre. Vinner du de andra nio kan jag nästan lova att du tar hem det ändå! =) Consider it done Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 17 April , 2009 Rapport Share Postad 17 April , 2009 Self ban på påker minst april ut eftersom jag har tusen andra saker i huvudet och tusen andra saker som MÅÅÅÅÅSTE göras. Men för det här gör jag ett undantag. FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nizse Postad 17 April , 2009 Rapport Share Postad 17 April , 2009 Låter riktigt kul, lagomt inköp för en fattig grovarbetare också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
j.fredrik Postad 18 April , 2009 Rapport Share Postad 18 April , 2009 Är helt klart med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Lägg märke till ordet PRESTIGE i turneringen också. Går det bra i de här turneringarna har man en gång för alla bevisat att alla andra suger och man man själv äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 19 April , 2009 Rapport Share Postad 19 April , 2009 Lägg märke till ordet PRESTIGE i turneringen också. Går det bra i de här turneringarna har man en gång för alla bevisat att alla andra suger och man man själv äger. Ja, så är det! Och går det uselt är det variansen som talar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 20 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2009 Turren är nu bokad. Ni kommer att se den i turneringslobbyn på Svenska Spel under avdelningen "Privata" tidigast kl 00:15 den 26/4. Starttid: 20:45 (registrering stänger c:a 5 minuter innan) Inköp: 100+10:- Marker: 5K Struktur: 15 minuter Namn: PF PRESTIGE Lösen: gulamike Jag slänger ut en påminnelse under söndagen så ingen glömmer bort detta... Gl alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 Hoppas jag kommer ihåg nu, kan bli kul detta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Kommigen nu. Bara 2 reggade.. Ser fram emot ikväll. skall bri riktigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Spelar troligen, nickar mj90 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Kommigen nu. Bara 2 reggade.. Ser fram emot ikväll. skall bri riktigt kul. När vi kört detta upplägg på Svs tidigare så har det varit ca 20 spelare, så över 20 måste nog ses som bra. Då har de flesta reggat sig väldigt sent. Har självklart tänkt att vara med, men denna månad har jag diskat mig själv genom låga förslustgränser och uselt spel... Siktar på nästa söndag. Lycka till ni som kör! /MrsLabero Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts