TheMammut Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 Tänkte starta en dagbok för att forhoppningsvis få lite BRA TIPS från ER! Vill förbättra mitt spel då jag har dåligt + på money won witout showdown. Vid SD ligger jag dock mkt bättre till. Betar för dåligt.... Kör lowstakes på FullTilt och måste behärska mig.... Mitt största aber är när jag torskar fler händer i rad på river så börjar jag jaga tillbaka och det blir en del inköp minus till! OBRA!!! Spelar i stort sett nån timme dagligen då jag jobbar 3-skift. Är Statsanställd och har ett par kids som tar mkt tid. Till på köpet springer jag och cyklar MTB rätt så mkt. Då längre sträckor. Har dragit några halv- o helmaror samt Lidingöloppet på motionsbasis. MTB blir Finnmarksturen, drygt 11 mil terräng, och liknande lopp. SKITKUL!!! Kommer posta HH samt grafer som jag önskar lite hjälp med att analysera. Jaja, nu har jag startat så nu kör jag..... Citera
Drunken_Penguin Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 Tänkte starta en dagbok för att forhoppningsvis få lite BRA TIPS från ER! Vill förbättra mitt spel då jag har dåligt + på money won witout showdown. Vid SD ligger jag dock mkt bättre till. Betar för dåligt.... Mitt bästa tips för just det här är att du går och lusläser den här tråden. Många duktiga spelare ventilerar där åsikter om varför man inte måste ha en money won without showdownkurva som pekar spikrakt uppåt, eller ens uppåt alls. Du kanske inte är så dålig som du tror alltså. Lycka till med liret. Citera
TheMammut Postad 15 April , 2009 Författare Rapport Postad 15 April , 2009 Tack för tipset!!! Ska lusläsa denna o ta till mig.......... Citera
TheMammut Postad 18 April , 2009 Författare Rapport Postad 18 April , 2009 Fredagen blev en spelfri dag/kväll. Va på kurs tors-fre o helt slut i kolan. Läst tråden som relateras ovan o den var mkt intressant. Huvudsaken är ju att plussa, helt klart, men jag trodde att jag hade läckor, var med i för många drag o liknande trots att potoddsen är gynnsamma. Alla vill ju ha en manlig röd kurva oxå, eller??? Nu ska jag sluta tänka på den grafen o bara fokusera på den gröna, det är ju den som är den viktiga!!! Så här ligger jga till nu sen jag började ny bas: Citera
TheMammut Postad 18 April , 2009 Författare Rapport Postad 18 April , 2009 Hur får jag in bilder/grafer från PT3?? Citera
Laser Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Hur får jag in bilder/grafer från PT3?? http://imageshack.us/ Laddar upp där sen kör man med [ img ] länk [ /img] (ta bort mellanslagen) Citera
TheMammut Postad 19 April , 2009 Författare Rapport Postad 19 April , 2009 Sådär, nu fick jag in den. TACK FÖR TIPSET/HJÄLPEN!! Ja, så ligger jag till på den nya jag startade nyligen för att hålla koll. Kommer lägga in den förra med. Nu ska jag upp på många händer. Tackar även för tipset om tråden om money won without showdown!!! Verkligen läsvärd o intressant. Nu ska jag lira lite. Har inte blivit nåt i helgen, för mkt med familjen o göra o så. Har även blivit ÄNNU en vinst för BARCA igår mot Getafe. Messi REGERAR!!!! Game on............... Citera
Recommended Posts