Bodinarn Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Han fixar ju uppenbarligen håret? Undrar om han står varje morgon, fixar frillan och sen känner att där satt den! Skitsnyggt Inte för att jag bryr mig spec mkt om durrs utseende. Men detta var riktigt kul, kudos Citera
Supertequila Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Tycker hans utseende o stil totalt matchar hans "what-ever" stil. Särskilt kul när han sitter o gäspar mitt i spel o ser totalt uttråkad ut när vanliga dödliga försöker spela. Hans gungande är ju superporrig för övrigt Citera
m1978 Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Men herregud.. Durrrr får nog ligga dubbelt så mycket som alla här tillsammans om han bara vill så pengakåta som många tjejer är. Har ni sett Peter Crouch och hans flickvän eller? Its all about the money. Citera
el_kryddo Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Tycker han har en grym pondus i sin nördighet. Där sitter han bland folk med Full Tilt-loggor, folk som kallas för The Professor, Jesus, Poker Brat osv, en hel del föredettingar som lever på sitt namn, gamla meriter och image, folk som lever på sponsorpengar och stejk. Och han sitter helt ostylad, blek av att bara umgås med dataskärmen, med egen ihopspelad monsterrulle och så knullar han dom alla så jävla hårt. (Syftar inte exakt på detta programmet bara och givetvis är de flesta han möter kompetenta spelare, men detta är bilden jag får.) Citera
okocha Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 Allla kan ju inte vara fotomodellssnygga på rooneys vis. Citera
Snygglenn Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 Och han sitter helt ostylad, blek av att bara umgås med dataskärmen Citera
ibmachine Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 Hehe, roligt att se så många pf-are komma ut ur garderoben, iallafall! Citera
kravmärkt Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 Hehe, roligt att se så många pf-are komma ut ur garderoben, iallafall! alla som är observanta och gillar att inte klä sig som en tattare är bööögar. Citera
Franken Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 Tycker han har en grym pondus i sin nördighet. Där sitter han bland folk med Full Tilt-loggor, folk som kallas för The Professor, Jesus, Poker Brat osv, en hel del föredettingar som lever på sitt namn, gamla meriter och image, folk som lever på sponsorpengar och stejk. Och han sitter helt ostylad, blek av att bara umgås med dataskärmen, med egen ihopspelad monsterrulle och så knullar han dom alla så jävla hårt. (Syftar inte exakt på detta programmet bara och givetvis är de flesta han möter kompetenta spelare, men detta är bilden jag får.) Klockrent! Citera
Recommended Posts