BeroendeForever Postad 17 April , 2009 Rapport Postad 17 April , 2009 spelar PA så bra? Tycker det är Dwan som dominerar Citera
MacDaddy Postad 17 April , 2009 Rapport Postad 17 April , 2009 Antonius vart ju phetpwnad, poker handlar om att få betalt. Spelar ju ingen roll om man sitter på nötterna när nissen foldar. Nästa gång är det durrrr som sitter på rakterna och då är jag MKT osäker på att Patrik hittar matrix-dodgen. Citera
Kung Wilhelm Postad 17 April , 2009 Rapport Postad 17 April , 2009 tror dom börjar känna varann ganska bra vi det här laget, efter all kukmätning på FTP, och även om Antonius prickar det mesta i denna HU match, tycker jag både Durr och Ant. spelar högklassig poker. Citera
BadPitt Postad 17 April , 2009 Rapport Postad 17 April , 2009 tror dom börjar känna varann ganska bra vi det här laget, efter all kukmätning på FTP, och även om Antonius prickar det mesta i denna HU match, tycker jag både Durr och Ant. spelar högklassig poker. detta var innan challengen...lol Citera
slowboy Postad 17 April , 2009 Rapport Postad 17 April , 2009 tror dom börjar känna varann ganska bra vi det här laget, efter all kukmätning på FTP, och även om Antonius prickar det mesta i denna HU match, tycker jag både Durr och Ant. spelar högklassig poker. detta var innan challengen...lol Ajo för de har aldrig spelat mot varandra innan på FTP? lol Citera
Matteprof Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Då måste jag iofs sett något annat än part II, för i HU PLO så kissar ju PA på durrrr. Durrrrs flesta vik är ju normalt standard i PLO. Men det är bra poker... Betydligt bättre än senaste HSP som var sjukt trist att se jämfört med förra veckans. Citera
FiSherman63 Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Då måste jag iofs sett något annat än part II, för i HU PLO så kissar ju PA på durrrr. Durrrrs flesta vik är ju normalt standard i PLO. Är du verkligen såhär dum på riktigt? Citera
Jakelamotta Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 good2cu på 2+2, mannen med pannan Men inget bakom den. Citera
Matteprof Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Är du verkligen såhär dum på riktigt? Om jag är lika korkad som durrr, så är svaret JA på den frågan Citera
MacDaddy Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Bra logik matteprof, jag ska åka till Vegas och spela "vem kan dra högsta kort ur en kortlek" HU mot de pokerproffs jag träffar och de jag slår är jag bättre än. Citera
Matteprof Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Bra logik matteprof, jag ska åka till Vegas och spela "vem kan dra högsta kort ur en kortlek" HU mot de pokerproffs jag träffar och de jag slår är jag bättre än. Ja för high-card är ju ett välkänt skicklighetsspel, så lycka till! Citera
ickash Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Älskar alla nedsättande kommentarer om Durrs utseende, pf.nu medlemmarna representerar ju knappast de vackrare människorna i samhället. Vad fan har hans utseende med saken att göra? Citera
killerwolf Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Älskar alla nedsättande kommentarer om Durrs utseende, pf.nu medlemmarna representerar ju knappast de vackrare människorna i samhället. Vad fan har hans utseende med saken att göra? Somehow så skulle jag nog våga påstå att genomsnittsmedlemmen på pf.nu har ett average som är högre än dwan på looks-o-meter. puss Citera
padrinosftw Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Somehow så skulle jag nog våga påstå att genomsnittsmedlemmen på pf.nu har ett average som är högre än dwan på looks-o-meter. puss Självklart, Gdaily drar ju upp snittet på egen hand till PA-nivåer (= Citera
Rooney Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Älskar alla nedsättande kommentarer om Durrs utseende, pf.nu medlemmarna representerar ju knappast de vackrare människorna i samhället. Vad fan har hans utseende med saken att göra? Alltså ser du inte hur jävla ful den här snubben är? Det är verkligen helt sanslöst så han ser ut och att han inte gör något åt det. Särskilt som pengarna han sitter på och en personlig stylist tex borde vara en baggis och självklart i hans sits eftersom han uppenbarligen helt saknar tycke för vad som ser bra och vad som ser mellanstadie ut. Blir lika förvånad varje gång han ploppar upp i rutan och det fortfarande inte hänt något. Lika optimalt som han spelar poker har han en optimal strategi att ta sina redan dåliga förutsättningar att se ännu sämre ut Citera
Nidson Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Alltså ser du inte hur jävla ful den här snubben är? Det är verkligen helt sanslöst så han ser ut och att han inte gör något åt det. Särskilt som pengarna han sitter på och en personlig stylist tex borde vara en baggis och självklart i hans sits eftersom han uppenbarligen helt saknar tycke för vad som ser bra och vad som ser mellanstadie ut. Blir lika förvånad varje gång han ploppar upp i rutan och det fortfarande inte hänt något. Lika optimalt som han spelar poker har han en optimal strategi att ta sina redan dåliga förutsättningar att se ännu sämre ut När man sitter på andra sidan Antonius känns det som att det är lika bra att inte bry sig alls, risken är att man annars framstår som en misslyckad wannabe. Dessutom är han verkligen inte sååå ful, han har en jack & jones-tischa och en utdaterad lugg men så mycket mer är det inte. Citera
Jakelamotta Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Alltså ser du inte hur jävla ful den här snubben är? Det är verkligen helt sanslöst så han ser ut och att han inte gör något åt det. Särskilt som pengarna han sitter på och en personlig stylist tex borde vara en baggis och självklart i hans sits eftersom han uppenbarligen helt saknar tycke för vad som ser bra och vad som ser mellanstadie ut. Blir lika förvånad varje gång han ploppar upp i rutan och det fortfarande inte hänt något. Lika optimalt som han spelar poker har han en optimal strategi att ta sina redan dåliga förutsättningar att se ännu sämre ut Alla kanske inte bryr sig så mycket om hur de ser ut? Jag menar iaf inte i samma utsträckning. Citera
wheelinho Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 durrrrrrr kan säkert skaffa snyggast flickvän endå Citera
carl_nica Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Då måste jag iofs sett något annat än part II, för i HU PLO så kissar ju PA på durrrr. Levling? Citera
Rooney Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 När man sitter på andra sidan Antonius känns det som att det är lika bra att inte bry sig alls, risken är att man annars framstår som en misslyckad wannabe. Dessutom är han verkligen inte sååå ful, han har en jack & jones-tischa och en utdaterad lugg men så mycket mer är det inte. Jag förstår inte det första du skriver. Har durr ingen anledning att se vårdad ut bara för att Antonius är snygg? Sen gör ju hans hår typ allt. Då och då dyker han ju upp i en skjorta iallafall. Att han är likblek kanske han inte kan göra något åt, annars skulle det ju inte heller skada med lite tan. Alla kanske inte bryr sig så mycket om hur de ser ut? Jag menar iaf inte i samma utsträckning. Han fixar ju uppenbarligen håret? Undrar om han står varje morgon, fixar frillan och sen känner att där satt den! Skitsnyggt Wheelinho; Jämfört med antonius? Nja Än random pf:are, garanterat Citera
animalplanet Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Alltså ser du inte hur jävla ful den här snubben är? Det är verkligen helt sanslöst så han ser ut och att han inte gör något åt det. Särskilt som pengarna han sitter på och en personlig stylist tex borde vara en baggis och självklart i hans sits eftersom han uppenbarligen helt saknar tycke för vad som ser bra och vad som ser mellanstadie ut. Blir lika förvånad varje gång han ploppar upp i rutan och det fortfarande inte hänt något. Lika optimalt som han spelar poker har han en optimal strategi att ta sina redan dåliga förutsättningar att se ännu sämre ut men lol. Citera
Ripperkof Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Alltså ser du inte hur jävla ful den här snubben är? Det är verkligen helt sanslöst så han ser ut och att han inte gör något åt det. Särskilt som pengarna han sitter på och en personlig stylist tex borde vara en baggis och självklart i hans sits eftersom han uppenbarligen helt saknar tycke för vad som ser bra och vad som ser mellanstadie ut. Blir lika förvånad varje gång han ploppar upp i rutan och det fortfarande inte hänt något. Lika optimalt som han spelar poker har han en optimal strategi att ta sina redan dåliga förutsättningar att se ännu sämre ut Hur mår du nu för ti´n Rooney? Citera
Recommended Posts