oleby Postad 11 April , 2009 Rapport Postad 11 April , 2009 Måste dom jävlarna träffa sina 2-outare när jag skottar nl 5k? Varför tror alla att dom är duktiga på poker när dom spelar sådant jävla -ev metagame? Varför är systemet stängt? Varför är poker tråkigare än att kasta pil? Jag tänker iaf bli full och dra till spanien nu, ha det kul i era rökiga jävla 2:or. Fittspel Citera
boman Postad 11 April , 2009 Rapport Postad 11 April , 2009 Måste dom jävlarna träffa sina 2-outare när jag skottar nl 5k?Varför tror alla att dom är duktiga på poker när dom spelar sådant jävla -ev metagame? Varför är systemet stängt? Varför är poker tråkigare än att kasta pil? Jag tänker iaf bli full och dra till spanien nu, ha det kul i era rökiga jävla 2:or. Fittspel 1. För att du har otur. 2. Därför. 3. Systemet har haft öppet idag. 10-13 lokalt här. 4. För att pil är jättekul att kasta. Vi ses i Spanien. Citera
Recommended Posts