glasvegas Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Mycket bra skrivet, och kanonbra att du nått självinsikt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Låter som ett klokt val. Spela för att det är kul med tex kompisar för kaffepengar räcker gott och väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Stort! Lycka till med vad du än företar dig i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Smart move! finns annat här i livet Lycka Till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Låter som ett klokt val. Spela för att det är kul med tex kompisar för kaffepengar räcker gott och väl.Dvs livespel, det är en social sak. Nätspel = döden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Ett bra beslut av dig. Man ska hålla sig ifrån saker man mår dåligt av. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fsista Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Bra för dig att du slutar, även om du fortfarande verkar leva i någon sorts dimma där du fortfarande tror att du någonsin har spelat tillräckligt bra för att kunna vinna pengar på poker över tid. Förmodligen har du aldrig varit så bra, och förmodligen har du inte lagt i närheten av den mödan som krävs för att du skulle kunna blivit så bra. Så, oavsett anledning, bra för dig att du tar dig i kragen och slutar som en liten förlorare snarare än en stor sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 grym post, du verkar vara en smart grabb med tanke på att du hann ju faktiskt inte gå så djupt innan du nisåg att de inte var något för dig. Pokern hade nog kanske gått bättre för dig om du blev arton typ 2004... Nu är inlärningskurvan så brant och så djärv att man får inte en syl i luften som rookie kan jag tänka...misstagen får inte hagla. Du är ung, du verkar klok... Vad du än bestämmer för dig härnäst i livet kommer säkerligen generera flis... Poker är ingen lätt väg att gå och är säkert inte värt det o man tänker på time invested / money earned för dem flesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wagner Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Tänk om alla - som borde - kom till insikt lika fort och billigt. Då skulle det bli glest kring borden. Bra jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skalman5 Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Strongt! Svälj "stoltheten" och sluta redan nu. Annars kommer du ångra dig om några år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Grattis du har nu förstått den riktiga innebörden av +EV! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Dvs livespel, det är en social sak. Nätspel = döden. Blev lite konstigt när jag läste det... Menade mer att man kan tillfredsställa sig poker suget med att lira med polare och inte behöva förlora pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Blev lite konstigt när jag läste det... Menade mer att man kan tillfredsställa sig poker suget med att lira med polare och inte behöva förlora pengar. Jag tror Ola menade exakt samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Larzzon67 Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Jag får en tår i ögat när jag ser så insiktsfulla ungdomar uttrycka sig så här bra. Strongt att "outa" dig här , bra beslut och till sist LYCKA TILL !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Jag tror Ola menade exakt samma sak Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 På förekommen anledning. Spelberoendegruppen är jävligt no-no att skämta eller liknande om spelproblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Många personer hade mått mycket bättre om de nått den här insikten mycket tidigare, eller öht for that matter. Även om du ser det som att du har förlorat mycket pengar (och det kanske/antagligen du har relaterat med vad du har råd att förlora) så kunde det varit mycket värre. Bra inlägg och lycka till med vad du nu än gör i livet (= /P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Bra jobbat att inse allt det! Se nu till att inte titta in på det här forumet nåt mer heller. Avstå från allt som kan generera sug. Spara ett par tusen i sommar och ta med tjejen på en resa. Låt det bli ditt mål! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Måste också instämma i "kredden" för inlägget och i lyckoönskningarna, bra beslut! Det är många gånger man tänker efter en pokerkväll då man plussat 50 kr på 5 timmar; "varför gjorde jag inget skoj istället?" Ännu hellre när man förlorat .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
glasvegas Postad 7 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2009 .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 gl i framtiden yo. tror dock att du som alla andra kommer hitta tillbax.... särskilt om du bara e 18 år. peace gn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
latly Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Bra att du sätter stopp redan nu, innan det börjar bli lån och grejer! Tänker man poker hela tiden är det knappast bra, vilket jag tror många gör här? Då har det gått för långt enligt mig, då allt ska kretsa kring pokern. Och man orkar inte göra annat än att spela och leva i princip. Det är inte bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Riggdevil Postad 11 April , 2009 Rapport Share Postad 11 April , 2009 Jag önskar att jag aldrig hade hört ordet nätpoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts