Drunken_Penguin Postad 11 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Vad fan, back $8 till. HU i sista var ju jävligt kul. Höjer från knappen med A3s och han synar. Flop AT7. Han check, jag betar 75%. Han synar. Turn Q. Han check, jag betar 75% igen och han ställer. Jag har bara 1000 bakom så jag synar och han viker upp QT. Bra fiskat när vi är typ 15BB djupa! River Q och han tar hem det. Paus nu. Kanske spelar lite mer ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 11 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Roligaste handen i sitngon som jag cashade i för övrigt. Blinds 10/20. UTG+2 slår upp till 140. Alla foldar till Button som minraisar till 260. SB synar glatt, BB lägger sig. UTG+2 slår om till hela 540! Båda synar, alla har ca 1000 bakom. Flop T76 med färgdrag. SB check, UTG+2 pushar, båda synar. SB visar 77. UTG+2 visar AA. Button visar starka AQo. Turn 9. River 8. Split pot T-hög stege. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 11 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 6 nya igång. På blinds 25/50 och 50/100 har jag hunnit med att förlora: KK vs 64s KK vs AQ 33 vs AQ 88 vs 54s (jag slår upp till 350 i MP och CO degar all in för 800. SMAAART! han floppar stege...) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 11 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Lol. Höjer pre med KK. Syn från BB. Flop KQT rainbow. han minbetar. Höjer till strax under pott. han synar. Turn J (kul jävla kort). Check check. River A. Han viker upp Q2o. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 11 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Men jävla ASFGDSGDSGHA! Bubblan blinds 150/300. Pushar CO med 84s. Givetvis hittar SB synen med 33 av alla händer. Får en fyra på floppen, han rivrar trean. Kul. JÄVLIGT KUL... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 11 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Sådärja. 6 raka OTM. Jävla roligt att man trots ett fantastiskt kortsnitt inte får casha nånting. Varena jävla viktig pott har gått åt helvete oavsett hur stor min ledning varit. Bara kul att få avsluta med att pusha 5BB med QT och få syn av AQ, träffa tian på floppen och se esset falla på turn. Ja ja, det vänder snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 11 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Ska gula RedKingskontot helt med tre turbo SH. Go go! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 11 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Sagt och gjort. Åker först helt ointressant. Nr 2 all in med A8, T6s synar och träffar triss. Han satt i SB och UTG hade limpat (jag på knappen). Nr 3 minraise UTG, jag ställer för ca 8BB. Han synar med starka QJs. Flop KJ3. Turn 3. GÖTT! Här kommer knekten tänkte jag. River J. Ska nog hålla mig ifrån pokern i helgen och reloada RedKings på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 12 Juni , 2009 Rapport Share Postad 12 Juni , 2009 Sagt och gjort. haha i loled Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 12 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2009 haha i loled Jag hade lolat hårt om det inte var för att det var förutbestämt! Tänkte börja spela lite billiga turrar på SvS för omväxlings skull. Bortser man från diverse buggar så gillar jag faktiskt klienten även om många andra på forumet verkar avsky den mer än pesten. Tänkte regga mig för kvällskvisten 20+2 efter att ha kommit hem från middag+talang (vem i helvete tyckte att Perellis hår såg bra ut sådär?) hos mor och far. Missade tiden med 3 minuter, så reggade två femmanna 20+2 PLO-sittar istället. Vann båda två för 76 kr plus. Plus är plus, så spelar inget mer ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 13 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Juni , 2009 Hejja insättningsriggen! Satte in $100 på RedKings igen, orkade inte vänta till efter helgen. Spelat 1 5-manna turbo $5+0.50 som jag vann, och 34 minuter FLO $0.50-$1.00 där jag plussade $28.05. Totalt plus på $40.05 på drygt en halvtimme alltså. 20 poäng eller så till bonusen också, så 180 poäng kvar till $75. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 14 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2009 Synd att man orkar spela bra poker. Körde igång klienten nyss för att se om det fanns något spel. Hittade ett PLO100-bord med vad som verkade vara två jättefiskar som satt på $200 var. Deras spel imponerade inte iaf. Satte mig ner och shortade med $30 för att få ta del av kakan. Spelade väl en 20 händer eller så. Hann med att plussa $10, få 12 poäng mot bonusen och folda 22xx när SB trebetade UTG efter en syn från UTG+1, bara för att få se floppen 22x och två av de tre hamna all in post. Jag ser det som ett väldigt lyckat skott dock, är inte bitter alls (bara lite). Hade foldat handen oavsett hur djup jag hade varit. Insättningsriggen är som sagt snäll mot mig, ligger $59.94 plus sedan insättningen i morse. Har också tidigare idag hitnrunnat PLO10 (jag vet, lol på mig) två gånger och tagit ett halvt inköp varje gång, så på PLO10 ligger jag på +1260BB/100 efter 8 händer. Kan jag hålla det över 100K händer lämnar jag nog aldrig PLO10. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 Lol när man sitter i SB och 5 pers har limpat in med blinds 40/80 och man bluffställer 1800 marker med JTo för att sno potten och får syn av UTG och han visar T8o. Två turrar som inte startat för mig ikväll, RedKings ska FAN i mig ge mig $11 för dom, annars blir jag förbannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 Ett varv senare, höjer med AKs i MP, han kontrahöjer, jag degar 4k, han synar med KQo. Han rivrar royal med damen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 13K marker med tre kvar, 15K marker totalt. jag vinner nog denna! 7,5K med fyra kvar på andra bordet. Två vinster nu då snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 En vinst, ITM i den andra med massiv chiplead, tre kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 Backade stort med en dåligt spelad 66 som mötte KK, men herr bluff på min vänstra sida har gladeligen gett tillbaka alla markerna och lite till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 Minbetsyn när nån pushar i en limpad pott med andraparet brukar vara ett vinnande spel. Båda kvar verkar vara aggrotards typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 Lol! en av dem sitter ut, så jag pushar 34o när jag har button och han BB. SB SYNAR med QJo av alla händer! Bra där... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 Såja. Etta i den andra också. Sista handen jag 7,8K han 7,2K. Han limpar button jag checkar QTo. Flop J93 rainbow, verkar lovande. Betar ut 450 (pot 650). Han synar, turn 8 för nötstegen. Checkar, han betar 600. Jag höjer till 1350 och han instaställer. Kan jag hitta synen? Jodå, och han visar upp 83 för turnat tvåpar. Hur lol får man bli? Han hittar inte 9%-aren och jag cashar andra vinsten. Verkar som att jag har fått tillbaka pengarna för de två sittar som inte startade, så plus $15 för kvällen. Känns skönt att få en plussession på sittar igen efter förra grinden med 10 otm i rad... Borde ju vara lite mer dock, eftersom jag tappade AK vs retardKQ för 8K-potten tidigt och borde cashat i den, men ska försöka undvika att tänka på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 Var fan hamnar HH:s i nya klienten? Det finns ju ingen session browser att tillgå längre, och verkar inte bli någon ny fil i databases under RedKings heller? Gahh I tell you! Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 Dagens första: AKo UTG+1. Höjer till 120 med blinds 15/30. Utg+2 och en MP synar. Flop AK8 alla klöver. Betar ut 240 då UTG+2 har 480 kvar och vill kunna återhöja om han pushar och MP synar. Mycket riktigt pushar han, men MP foldar. Synar och han visar J8 ruter. 8 på river... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 Lol. Bra att vara tre kvar och openpusha 6k med blinds 100/200 när jag har pos och täcker honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 Två andraplatser blev det. Ett plus på $8. Helt okej på fyra spelade, fast jag borde kunnat ITM-a i en till, tyvärr tappade jag mycket i en pot där en kille hade överpar mot mitt toppar i den, men det är sånt man får ta. Mitt sitngospel börjar kännas mycket stabilare. Vet inte om det är för att alla bra spelare flyr ongame (även på retardnivåer som jag harvar på). Man kanske borde stanna kvar trots allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 16 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2009 Lol bra kille. HU 10-manna. Jag sitter på knappen med ~3k. Han 12k, blinds 80/160 Slår upp till 480. Han synar. Flop AJ2. Han checkar, jag checkar för jag vet att han skjuter turn tom om jag checkar. Turn T. Han betar mycket riktigt ut typ 500. Jag ställer och han SYNAR med Q9! Obv 8 på river. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts