Gå till innehåll

Pingvinen klonkar med modriggen i ryggen


Drunken_Penguin

Recommended Posts

Ja, nu är det dags att ta fram handboken i konspirationsteori! Du klonkar €92, TF klonkar $1500 och sen du igen med ett pkt värt €2K + $450... :roll:

Det här kommer att sluta med att vi har en hög mods på ft i WSOP nästa år och inte en jäkel av er kommer någonsin att sätta sin fot på micronivåerna...

 

Skämt åsido - kul med Malta-paketet! Have fun!

 

Ty ty! Jag hade då inte klagat om jag om ett år FT:ar WSOP main, men dit har jag inte kvalat. Än. ;-)

 

Sovit bra inatt DP? ;-)

 

Ett stort jäkla grattis till klonken!

 

Kom att tänka på att vi måste bjuda in dig att hänga på till Tallinn i december för nordic bets superweekend (om vi inte redan gjort det, jag har inte druckit morgonkaffe än :ola:). Gäller luciahelgen och innebär fasta kostnader på lite över 5k svenska. På det tillkommer sen rajraj, last longer bets, dricka och glamman :mrgreen:

 

Bortsett från att jag har en dunderförkylning så ja, sov ganska gott faktiskt. ;-)

 

Ty ty hur som helst. :-D

 

Fasta kostnader på 5k brukar innebära rörliga kostnader på drygt det dubbla. Vi får se hur det går med PLOn. :ola:

 

NAJS!

 

Dessvärre gäller det bara Mods på Poker.se, för jag är mods på andra forum, och jag klonkar bara inverterat.

Åkte på runner runner igår mot snubben, han turnar in nötfärgen jag får då nötkåk.

 

River...han får 4talet. 1 out....många BB var det i spel..

 

Ty! Är det en pokersite du är mod på, eller handlar det om något annat? Man kan ju inte förvänta sig modrigg i poker om man moddar ett forum för typ...knyppling.

 

Det där skriver jag under på!

 

Stort grattis. Bra spelat!

 

8-)

 

Tack tack! Det enda riktigt tveksamma jag vill minnas att jag gjorde på FT var att slå ut Dev med A2 vs AK pre. :oops:

 

Åk. Det ingår ju två biljetter till fotbollsmatchen Sverige-Malta också, om jag fattar rätt.

 

Alltså, det som är lite trist är bara att jag finner fotboll fruktansvärt ointressant och tråkigt. Hade jag varit fotbollsintresserad hade det ju aldrig varit någon tvekan alls.

 

Det skulle väl i så fall vara enda skälet att stanna hemma. 2 av Europas sämst presterande fotbollslag just nu. Glöm inte att ta med nåt uppåttjack till matchen.

 

Annars GRATTIS til klonken...

 

Ett annat bra skäl är att €2k är en hel massa pengar för mig. Det skulle göra väääldigt gott för min ekonomi just nu.

 

Annars ty såklart. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 453
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...