Plisskin Postad 31 Mars , 2009 Rapport Postad 31 Mars , 2009 Jag har flertalet gånger denna månad (min första på ongame) haft en känsla av att mitt saldo inte alltid har stämt med vad som står i klienten. Vill nämna innan att det här är första gången jag drabbats av något liknande och jag har aldrig varit en av alla dessa konspirationsteoretiker eller överhuvudtaget klagat på siter om rigg osv. Ivarjefall idag så tyckte jag det hände mig igen. Jag sitter uppdubblad på några bord texas $1-2 nl och det går allmänt bra, runt 200-300 plus i mitt huvud så att säga. Jag tar en paus och tittar i klienten där jag ligger istället 20-30 dollar back?? Jag kollar upp i session browser i klienten och ser där att dagens spel är ganska exakt 258 dollar plus. Vad hände med min vinst? Och har detta hänt fler gånger tidigare, då jag haft den känslan smygande ett flertal gånger denna månad? Någon som känner igen sig på just ongame (detta fall betsafe)? Citera
Plisskin Postad 31 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2009 ...Vill nämna att alla bord var stängda osv, dvs inga pengar på ngt ensamt sit-out bord. Citera
jkkman Postad 31 Mars , 2009 Rapport Postad 31 Mars , 2009 Kan vara så att pengarna ändå sitter fast på ett bord då du lämnat efter att du foldat sista handen innan blindarna men dom andra spelarna spelar vidare. Citera
Agent Cooper Postad 31 Mars , 2009 Rapport Postad 31 Mars , 2009 Brukar ta 10-15 sekunder efter att man stänger sista bordet innan alla pengarna syns i saldot. Citera
Drunken_Penguin Postad 31 Mars , 2009 Rapport Postad 31 Mars , 2009 Klienterna på Betsson och Bwin funkar på precis samma sätt. Det tar lång tid innan saldot i klienten ändras. Har märkt att det funkar på precis samma sätt när man reloadar på bord, det dras inte alltid från saldot direkt. Däremot så brukar det oftast funka när man klickar på refresh-knappen (som jag antar finns på Betsafe också?) i klienten. Annars så är att logga in via hemsidan ett tips. Där brukar saldot uppdateras mycket snabbare. Citera
Plisskin Postad 31 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2009 Ja det är det som är det underliga, Ongame klienten är ju sjukt buggig i sig, med bord som stängs, sitouts utan att kunna sit in igen, saldosegeri osv. Det hade jag vant mig vid, och i det här fallet pausat i en halvtimme sen tittat på alla 1-2 bord om jag var kvar vilket jag inte var, sen chattat m supporten som mejlat Ongame. Så ngt lurigt är det.. Ingen som känner igen sig? Citera
Carandiru Postad 31 Mars , 2009 Rapport Postad 31 Mars , 2009 Tydligen har det varit lagg vissa dagar som gjort att det tagit upp till 24 timmar att få rätt summa på saldot. Citera
Lolle Postad 31 Mars , 2009 Rapport Postad 31 Mars , 2009 Ja det är det som är det underliga, Ongame klienten är ju sjukt buggig i sig, med bord som stängs, sitouts utan att kunna sit in igen, saldosegeri osv. Det hade jag vant mig vid, och i det här fallet pausat i en halvtimme sen tittat på alla 1-2 bord om jag var kvar vilket jag inte var, sen chattat m supporten som mejlat Ongame. Så ngt lurigt är det.. Ingen som känner igen sig? Standard som sagt... Edit: Det kommer losa sigsjalv efter ett tag helt enkelt... Citera
Plisskin Postad 31 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2009 Standard som sagt... Edit: Det kommer losa sigsjalv efter ett tag helt enkelt... Nämen gud vad skönt!!!! Jag behövde typ få veta ganska snart vad som var fel, men nu är allt lugnt, sweeeeeeeeeeet!! Standard imo loldogz och sånt är ball f ö. Citera
Larzzon67 Postad 31 Mars , 2009 Rapport Postad 31 Mars , 2009 Har också spelat på Betsafe 1 månad nu och jag känner igen mig i det du beskriver. Tyckte mitt konto saknade lite $.. Kändes skumt i flera timmar men jag hade tappat en del på spelet den dan och tänkte väl att jag hade torskat mer än vad jag trodde. Men när jag loggade på dagen efter hade jag helt plötsligt 800$ mer än när jag stängde ner. Men det har väl med alla buggar att göra.. Citera
Plisskin Postad 31 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2009 ålrajt får hoppas att det är kirrat imorgon bitti Citera
lappen Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Upplever samma sak och jag tycker det är väldigt olustigt. Säga att det är standard är bara dumt för man ska inte acceptera att det ska vara så här. Ingen annan klient lider av det här problemet. Citera
Larzzon67 Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Upplever samma sak och jag tycker det är väldigt olustigt.Säga att det är standard är bara dumt för man ska inte acceptera att det ska vara så här. Ingen annan klient lider av det här problemet. Fast jag har upplevt än klar förbättring överhuvutaget med ongamenätet den senaste månaden. Klart mycket mindre avbrott och skit som jag hela tiden råkade ut för tidigare. Inga problem med saldouppdatering heller.. Dom gjorde väl nån klientuppdatering för ett par veckor sen vill jag minnas som kanske lagade några buggar ? Kan ju iofs vara en ren tillfällighet och jag bara har haft tur men som det är nu är iaf jag nöjd. Citera
Drunken_Penguin Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Fast jag har upplevt än klar förbättring överhuvutaget med ongamenätet den senaste månaden. Klart mycket mindre avbrott och skit som jag hela tiden råkade ut för tidigare. Inga problem med saldouppdatering heller..Dom gjorde väl nån klientuppdatering för ett par veckor sen vill jag minnas som kanske lagade några buggar ? Kan ju iofs vara en ren tillfällighet och jag bara har haft tur men som det är nu är iaf jag nöjd. Jag har haft väldiga problem med att bli utkastad från bord den senaste veckan. Det har bara hänt nån enstaka gång tidigare i april. De måste ha lite kvar att fixa i alla fall. Citera
Larzzon67 Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Jag har haft väldiga problem med att bli utkastad från bord den senaste veckan. Det har bara hänt nån enstaka gång tidigare i april. De måste ha lite kvar att fixa i alla fall. Säkert sant.. Min undersökning var relativt begränsad och omfattade bara mig själv.. Har väl helt enkelt haft en jäkla tur sista tiden. Citera
Recommended Posts