Drunken_Penguin Postad 31 Mars , 2009 Rapport Postad 31 Mars , 2009 En liten tanke/fråga... Finns det någon möjlighet att moderera sin egen dagbok? Jag går i dagbokstankar för att ha nånstans att tilta av mig och dokumentera mitt spel (och braga stort när jag vinner $15 på micro-PLO). Jag vill dock att det enda som förpestar min dagbok ska vara mitt dåliga spel. Att kunna sätta upp lite egna regler och kunna ha dagboken som en frizon där man själv bestämmer hade varit guld. Om det är komplicerat/omöjligt att fixa så är det bara att säga det och låsa den här tråden snabbare än jag gular inköp på PLO10. Citera
MikeTime Postad 31 Mars , 2009 Rapport Postad 31 Mars , 2009 Låter som en bra idé. Att kunna moderera sin db alltså. Citera
devalanteriel Postad 2 April , 2009 Rapport Postad 2 April , 2009 Ta inte det här som något definitivt svar nu, för det var ett par år sen jag kollade senast... men jag tror inte att det går att styra modereringsrättigheter på trådbasis? Citera
Drunken_Penguin Postad 2 April , 2009 Författare Rapport Postad 2 April , 2009 Var väl ungefär det svaret jag förväntade mig, men skadar ju inte att fråga. Tack. Citera
Ola Brandborn Postad 2 April , 2009 Rapport Postad 2 April , 2009 Ta inte det här som något definitivt svar nu, för det var ett par år sen jag kollade senast... men jag tror inte att det går att styra modereringsrättigheter på trådbasis?Det skulle kunna gå, med ett jävla meckande. Så i teorin ja, i praktiken nej. Citera
Recommended Posts