Sorkoas Postad 8 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2009 Kom in på VCBet-kontot nu så jag kan casha ut det jag hade kvar. Synd bara att det det var minst $2K för lite på kontot HEHEHEH Citera
Metaddict Postad 8 Augusti , 2009 Rapport Postad 8 Augusti , 2009 Kom in på VCBet-kontot nu så jag kan casha ut det jag hade kvar. Synd bara att det det var minst $2K för lite på kontot HEHEHEH Men vafan har egentligen hänt?? Citera
Sorkoas Postad 8 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2009 $2,439 är det som fattas. Har inte heller ordentligt med deg på andra sajter för att kunna få in mina 4K/händer per dag så bettet är dött. FML, som man brukar säga. orz Citera
fhaugen Postad 8 Augusti , 2009 Rapport Postad 8 Augusti , 2009 Blev också utkastad från VCpoker, fick exakt samma mail Citera
heltok Postad 8 Augusti , 2009 Rapport Postad 8 Augusti , 2009 jag blev också utkastad av vc. och jag är affe åt dem. w00t Citera
padrinosftw Postad 8 Augusti , 2009 Rapport Postad 8 Augusti , 2009 Men why, vad har hänt liksom? Citera
heltok Postad 8 Augusti , 2009 Rapport Postad 8 Augusti , 2009 $2,439 är det som fattas. Har inte heller ordentligt med deg på andra sajter för att kunna få in mina 4K/händer per dag så bettet är dött. har du någon aning om vad är för belopp som fattas? är det dagsvinsten eller liknande? jag hade rätt mycket online när mitt konto låstes och hade ingen riktigt koll på exakt hur mycket... Men why, vad har hänt liksom? alla ipokerskin har krav på att ha ungefär lika mycket deposits som withdrawals. vc hade väl lite väl många som tog ut mer än de stoppade in så de kapar bort alla stora vinnare. Citera
killerwolf Postad 8 Augusti , 2009 Rapport Postad 8 Augusti , 2009 men lol.. nu e jag ju rädd att mitt konto ska bli knullat också, ska höra med ett par polare som plockar ut gazilioner därifrån om de har blivit knullade. edit; ahh läste lite hastigt, trodde dem låste och tog degen på köpet, sorkoas kanske låg ute på borden med lite deg då dem banna han så det fastnade i rymden ett tag, han kanske får det i retrospekt. Citera
Sorkoas Postad 9 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2009 har du någon aning om vad är för belopp som fattas? är det dagsvinsten eller liknande? jag hade rätt mycket online när mitt konto låstes och hade ingen riktigt koll på exakt hur mycket... Jag backade dagen innan så har ingen aning faktiskt. Ska hugga tag i någon av de jag känner från VC som jag har på MSN så fort jag ser någon av dem online. I dag blir det lugn grind just av den anledningen att jag har så pass mycket av min onlinerulle fryst på VC. Orkar inte låna massa pengar av folk när jag inte vet när jag kan betala tillbaka dem. Japan på onsdag! Citera
Sorkoas Postad 9 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2009 men ffs, spewtureisen till höger i warmup. kan lika gärna sitta out tills någon av oss fått ett nytt bord Citera
Sorkoas Postad 9 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2009 $1.1K ftp mot bestpoker any1? kan fan inte missa ftops Citera
Sorkoas Postad 9 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2009 Fyra raka 3:e/4:e-platser i step 5 (inköpet tillbaka). Skoj! Citera
Sorkoas Postad 10 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2009 Söndagen slutar lika jävligt som vanligt. Spelade nästa 8h ett bord sista turren, $22 double deuce $200k gtd på fullltilt. Bustade 9:a efter att ha varit rätt stor chippo med 11 kvar heehehe. Fick 2k typ för det. Värre misär pokermässigt än denna runnen har jag aldrig varit med om. Vi ses i Nangijala, sas. Citera
Glödlampan! Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Postad 10 Augusti , 2009 Är VC b2b? Är det sant det måste vara lika mycket withdrawels som deposits (även på b2b)? Jag tror jag har tagit ut mer än alla har satt in tillsammans på det lilla skinnet jag lirar på, bör jag byta? Citera
wheelinho Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Postad 10 Augusti , 2009 Är VC b2b? Är det sant det måste vara lika mycket withdrawels som deposits (även på b2b)? Jag tror jag har tagit ut mer än alla har satt in tillsammans på det lilla skinnet jag lirar på, bör jag byta? ipoker Citera
ulaf Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Postad 10 Augusti , 2009 Spelade nästa 8h ett bord sista turren, $22 double deuce $200k gtd på fullltilt. Bustade 9:a efter att ha varit rätt stor chippo med 11 kvar heehehe. Fick 2k typ för det. fyl Citera
Opteron Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Postad 10 Augusti , 2009 Är VC b2b? Är det sant det måste vara lika mycket withdrawels som deposits (även på b2b)? Jag tror jag har tagit ut mer än alla har satt in tillsammans på det lilla skinnet jag lirar på, bör jag byta? [x] not so hidden.. Citera
speltorsk_LOL Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Postad 10 Augusti , 2009 Är VC b2b? Är det sant det måste vara lika mycket withdrawels som deposits (även på b2b)? Jag tror jag har tagit ut mer än alla har satt in tillsammans på det lilla skinnet jag lirar på, bör jag byta? Som storspelare verkar det ganska dumt att lira hos nån liten aktör, då du kan få minst lika bra deals hos de stora siterna. imo. Citera
Sorkoas Postad 10 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2009 Jag själv brukar också hålla mig till de större sajterna, men efter att ha blivit behandlad som skit av Expekt, Redbet och nu VCPoker känns det som att det kvittar. Inte ens bra kontakter med folk som jobbar på sidan verkar räcka. Tar dock gärna emot förslag på sjysta iPoker-skin.. Citera
Sorkoas Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2009 VCPokers representanter ignorerar mig på MSN nu. Jag har träffat dom IRL och blivit bjuden på middagar nere i Sydafrika. Seriös sida. Citera
Glödlampan! Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Som storspelare verkar det ganska dumt att lira hos nån liten aktör, då du kan få minst lika bra deals hos de stora siterna. imo. Jag har ingen deal. Hur får man det? Jag hade tidigare på redbet men den försvann.. Citera
Sorkoas Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Jag har ingen deal. Hur får man det? Jag hade tidigare på redbet men den försvann.. fel tråd mannen! Citera
Recommended Posts