Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 742
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Tackar!

Ja sorkenkk verkar vara avstängt. Vet inte huvudanledningen och brydde mig inte om det just då. Förhoppningsvis kan man börja om på ny kula så här nästan två år sen det skedde.

Har givetvis sett Zoolander och vet att det är en skön film. Vill se något nytt nu. :)

Postad
Sorken börjar skriva dagbok på PF...vart är världen på väg? :cry:

+1 (de trodde jag aldrig att jag skulle få skriva på nått av dina inlägg).

hade även jag tänkt dra till algarve, men de sades på CC att de var fullt redan :S? hoppas verkligen inte de stämmer. var dock en unibet snubbe som berättade, så de är nog tyvärr så. du hade väl inte heller hunnit anmäla dig?

GL!

Postad

American Pie 1,2,3,4,5,6

Superbad

College

Dude wheres my car

Jay and Silent Bob strikes back

Harold and kumar goes to white castle

Harold and kumar escape form guantanamo bay

Road Trip

Dendär Mary

Freddy got fingered

Borat

Accepted

Cougar club

Bachelor.Party.2.The.Last.Temptation

Role Models

My best friends girl

Eurotrip

Senior.Skip.Day.

Dorm Daze

What happens in vegas

Postad
hade även jag tänkt dra till algarve, men de sades på CC att de var fullt redan :S? hoppas verkligen inte de stämmer. var dock en unibet snubbe som berättade, så de är nog tyvärr så. du hade väl inte heller hunnit anmäla dig?

Wtf? Kan aldrig stämma. Då får man lov att grinda satelliterna varje helg då och hoppas tura där. :/

Tack för filmtipsen och lyckoönskandet btw.

Är det någon här som har varit i Japan?

Går det någon riktigt fet turnering ikväll som man inte får missa? Dvs något annat än standard söndagsturneringarna.

Postad
+1 (de trodde jag aldrig att jag skulle få skriva på nått av dina inlägg).

GL!

Kul för dig ju!

Postad

Tack tack. Spelade inget igår då jag var alldeles för trött efter helgen. Däckade vid 21-22 igår och vaknade nyss. Funderar på att försöka få ännu mer sömn strax.

På onsdag morgon lämnar jag hålan jag bor i för att ta mig till Japan. Måndagen och tisdagen kommer således att ägnas en hel del åt städning och packning. Kommer att bli borta i fem veckor!

Väl i Japan tror jag att jag kommer ta det ganska lugnt med pokerspelandet. Skulle tro att jag släpper all fokus på MTTs helt och istället försöker få in så många händer CG som möjligt när jag väl har tid att spela. :)

Postad

Time flies by...

Fredagen: Sov mellan 11 till 18, drar hem till Emilio_15, somnar vid 08 och sover till lördagen kl 18.

Lördagen: Efter att ha vaknat kl 18 beger jag mig hem till päronen för middag, där jag inte ens orkar hålla mig vaken under denna utan sover någon timme innan jag vaknar, käkar, kollar på Robinson och drar hem till Emilio_15 igen för grind. Där däckar jag vid 5-6-snåret har jag för mig och sover till 18 kvällen därpå igen.

Söndagen: Kommer hem, troendes att jag är utvilad och laddar för söndagsgrind. Kikar lite i klienterna men känner mig dåsig direkt. Går och lägger mig strax efter 20 och vaknar runt kl 05. Sitter uppe någon timme, fortfarande seg, lägger mig och pluggar lite japanska i sängen där jag somnar igen och vaknade nu på kvällen bortåt kl 20, wtf?

Alltså för att summera helgen: Från fredag kl 11 har jag varit vaken ~27 timmar medan jag har sovit ~52 timmar. Friskt

Postad

Några hjärndöda frågor:

-Ålder?

-Sysselsättning?

-Hur stort livsplus?

-Resultat för 2009?

-Varför är jag oförmögen att tjäna pengar på detta filtspel?

Ber om ursäkt svaret om någon fråga redan finns i tråden.

GL också.

Postad
Nu snackar vi verkligen living the dream Bluwajt ;)

Är ju helgstandard för mig så inget speciellt tyvärr :(

Till helgen så är nog mitt liv en dröm i Bluwajts ögon. :D

(PS@Bluwajt: Risakos födelsedagskonsert då ;))

Här pratar vi living the dream omg, fml. Fast hon är ju ändå [citat Sorken]mesig[/citat Sorken] :(:(

Postad
Några hjärndöda frågor:

-Ålder?

-Sysselsättning?

-Hur stort livsplus?

-Resultat för 2009?

-Varför är jag oförmögen att tjäna pengar på detta filtspel?

Ber om ursäkt svaret om någon fråga redan finns i tråden.

GL också.

- Snart 20.

- Professionell pokerspelare.

- Mer än 1M SEK, mindre än 10M.

- Förhoppningsvis miljonbelopp.

- Antar att du menar "fittspel". Det kan inte jag svara på utan att veta mer om ditt spel. Men förmodligen är du för vek och/eller har tiltproblem.

Tack!

Här pratar vi living the dream omg, fml. Fast hon är ju ändå [citat Sorken]mesig[/citat Sorken] :(:(

Mjo sant. Hade inte varit så intressant om det bara var hon med i gruppen. ;)