bluffsyn Postad 25 Mars , 2009 Rapport Postad 25 Mars , 2009 http://www.aftonbladet.se/spel/article4725170.ab Måste missat nått, 4.75 på att han sticker till nhl verkar ju löjligt spelbart. Citera
eurythmech Postad 25 Mars , 2009 Rapport Postad 25 Mars , 2009 Undrar hur mycket Jennez & co betalade för den artikeln. Citera
bluffsyn Postad 25 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 25 Mars , 2009 Konspirationsteoretiker eury Citera
sulla Postad 25 Mars , 2009 Rapport Postad 25 Mars , 2009 Standard är väl att aldrig spela på longtimebets oavsett om det är ett värdeodds eller inte. Men detta verkar ju onekligen rätt bra. Citera
Larzzon67 Postad 25 Mars , 2009 Rapport Postad 25 Mars , 2009 http://www.aftonbladet.se/spel/article4725170.ab Måste missat nått, 4.75 på att han sticker till nhl verkar ju löjligt spelbart. Vänta du tills Kallio och grabbarna förvandlat han till en Schweizerost i finalen Citera
bananuz Postad 25 Mars , 2009 Rapport Postad 25 Mars , 2009 Vänta du tills Kallio och grabbarna förvandlat han till en Schweizerost i finalen [ ] will happen Citera
jo_ocke Postad 25 Mars , 2009 Rapport Postad 25 Mars , 2009 http://www.nwt.se/sport/article470754.ece enligt den källan så är iaf 3 lag intresserade förmodligen andra lag också men tror väll inte han vill åka till NHL som bänkvärmare därav kan man ju räkna bort både NYR (Lunkan) och CBJ (Steve Mason) som han aldrig kommer peta. Edmonton har han nog en chans att kämpa om platsen som första målvakt. 4.75 ggr pengarna låter väldigt bra dock. Citera
bluffsyn Postad 25 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 25 Mars , 2009 http://www.nwt.se/sport/article470754.ece enligt den källan så är iaf 3 lag intresserade förmodligen andra lag också men tror väll inte han vill åka till NHL som bänkvärmare därav kan man ju räkna bort både NYR (Lunkan) och CBJ (Steve Mason) som han aldrig kommer peta. Edmonton har han nog en chans att kämpa om platsen som första målvakt. 4.75 ggr pengarna låter väldigt bra dock. Nog bara lunkan han inte rår på av dom. Kommer nog regna in fler anbud också. Blir en tia på NHL om det inte är några cp-klausuler jag missat. Citera
Big Less Postad 25 Mars , 2009 Rapport Postad 25 Mars , 2009 Nog bara lunkan han inte rår på av dom. Kommer nog regna in fler anbud också. Blir en tia på NHL om det inte är några cp-klausuler jag missat. "Varken eller" borde vara ett alternativ också. Vad händer om han SIGNAS av ett lag i NHL, men får SPELA i en farmarliga? Citera
DjLuppy Postad 25 Mars , 2009 Rapport Postad 25 Mars , 2009 Om han inte vill åka över till NHL och vara andra målvakt kommer han nog få vänta ett tag med att åka över till NHL. Som han spelar nu skulle han nog ta en plats i en NHL-trupp men jag tror inte han skulle kunna åka över nu och bli förste målvakt. Känns som dom flesta NHL-klubarna vill se att han prövas i iaf ett VM. Sen är det inte så många målvaktar som lyckats ta en ordinarie plats i ett NHL-lag direkt utan att behöva spela i AHL, är väll bara Lundqvist av skandinaverna som inte spelat i AHL. Citera
Bodinarn Postad 25 Mars , 2009 Rapport Postad 25 Mars , 2009 Tycker han borde göra som Lunkan som stannade ett år utöver vad han "behövde".. Citera
jo_ocke Postad 25 Mars , 2009 Rapport Postad 25 Mars , 2009 Nog bara lunkan han inte rår på av dom. Kommer nog regna in fler anbud också. Blir en tia på NHL om det inte är några cp-klausuler jag missat. Nja. Steve Mason är 88a, och har spelat 52 matcher med ett snitt på 2.22 insläppta och .918% i NHL. Johan har spelat 42 matcher 1.96 insläppta per match och 932% svs. 4 år yngre och lirar i en liga som håller högre klass, tbh väldigt tveksamt ifall han får spela mer än 25 matcher i CBJ tröjjan per säsong. Sen får man inte heller glömma att han kommer släppa in puckar som aldrig för mot vf i finalen.. Kan krossa hans NHL drömmar. Citera
bluffsyn Postad 25 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 25 Mars , 2009 Nja.Steve Mason är 88a, och har spelat 52 matcher med ett snitt på 2.22 insläppta och .918% i NHL. Johan har spelat 42 matcher 1.96 insläppta per match och 932% svs. 4 år yngre och lirar i en liga som håller högre klass, tbh väldigt tveksamt ifall han får spela mer än 25 matcher i CBJ tröjjan per säsong. Sen får man inte heller glömma att han kommer släppa in puckar som aldrig för mot vf i finalen.. Kan krossa hans NHL drömmar. Vi får väl se om frölunda går till final Citera
apekatt Postad 25 Mars , 2009 Rapport Postad 25 Mars , 2009 http://www.aftonbladet.se/spel/article4725170.ab Måste missat nått, 4.75 på att han sticker till nhl verkar ju löjligt spelbart. Nu vägrar jag gå in på LOs skitsida så jag har inte läst artikeln, men han har kontrakt nästa år och det finns inget nhl-avtal(prisa gud). Så man kastar pengar i sjön om man spelar........ Citera
eyedol Postad 25 Mars , 2009 Rapport Postad 25 Mars , 2009 rolf att Gustavsson skulle peta Mason. Citera
Bubblan Postad 25 Mars , 2009 Rapport Postad 25 Mars , 2009 rolf att Gustavsson skulle peta Mason. berndt-göran att Gustavsson skulle peta Mason. Citera
bluffsyn Postad 25 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 25 Mars , 2009 rolf att Gustavsson skulle peta Mason. Rolf att du tror dig ha nog koll för att lolla andras åsikter Citera
DjLuppy Postad 25 Mars , 2009 Rapport Postad 25 Mars , 2009 Rolf att du tror dig ha nog koll för att lolla andras åsikter Va? Menar du att Gustavsson hade petat Mason som förstamålis? Citera
bluffsyn Postad 25 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 25 Mars , 2009 Nu vägrar jag gå in på LOs skitsida så jag har inte läst artikeln, men han har kontrakt nästa år och det finns inget nhl-avtal(prisa gud). Så man kastar pengar i sjön om man spelar........ Sick om han skule hamna där! Citera
bluffsyn Postad 25 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 25 Mars , 2009 Va? Menar du att Gustavsson hade petat Mason som första målis? Nej, jag menar mest att det vore möjligt. Och att Göteborgare alltid säger emot oss FBK bor Citera
DjLuppy Postad 25 Mars , 2009 Rapport Postad 25 Mars , 2009 Nej, jag menar mest att det vore möjligt. Och att Göteborgare alltid säger emot oss FBK bor Ok? Citera
Bubblan Postad 25 Mars , 2009 Rapport Postad 25 Mars , 2009 rolf att Gustavsson skulle peta Mason. Kurt-Görgen att Gustavsson skulle peta Mason. Citera
misternils Postad 26 Mars , 2009 Rapport Postad 26 Mars , 2009 Gustavsson att Rolf skulle peta Mason Citera
tågrånarn Postad 26 Mars , 2009 Rapport Postad 26 Mars , 2009 Sååå, till den viktiga frågan. Vem fan är Rolf Mason? Citera
Recommended Posts