bossbaver Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 jesus amalia, en vunnen pott till? Nej nu jävlar Full Tilt Poker Game #: Table Ivycrest (6 max) - $0.10/$0.25 - No Limit Hold'em - 17:58:51 ET - 2009/12/14 Seat 1: finwito ($5) Seat 2: catok ($27.14) Seat 3: kgejcsi86 ($30.97) Seat 4: 1rudlisi ($23.91) Seat 5: Akumabutoto ($15.40) Seat 6: toto2466 ($22.16) 1rudlisi posts the small blind of $0.10 Akumabutoto posts the big blind of $0.25 The button is in seat #3 *** HOLE CARDS *** Dealt to 1rudlisi toto2466 calls $0.25 finwito folds catok folds kgejcsi86 folds 1rudlisi calls $0.15 Akumabutoto checks *** FLOP *** 1rudlisi bets $0.50 Akumabutoto folds toto2466 raises to $1.50 1rudlisi has 15 seconds left to act 1rudlisi calls $1 *** TURN *** 1rudlisi checks toto2466 bets $1.50 1rudlisi calls $1.50 *** RIVER *** 1rudlisi checks toto2466 checks *** SHOW DOWN *** toto2466 shows two pair, Nines and Threes 1rudlisi shows two pair, Queens and Threes 1rudlisi wins the pot ($6.42) with two pair, Queens and Threes *** SUMMARY *** Total pot $6.75 | Rake $0.33 Board: Seat 1: finwito didn't bet (folded) Seat 2: catok didn't bet (folded) Seat 3: kgejcsi86 (button) didn't bet (folded) Seat 4: 1rudlisi (small blind) showed and won ($6.42) with two pair, Queens and Threes Seat 5: Akumabutoto (big blind) folded on the Flop Seat 6: toto2466 showed and lost with two pair, Nines and Threes Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 Totalt apropå lingon: Fan va 90% av befolkningen med körkort suger på att köra bil. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 STOR dag idag. 1a sessionen jag springer över EV sen jag signa upp på FT. $20 över... Katjanka va skönt. Vad gör jag på turn? Ingen read på FI förutom att han spelat i New kids on the block, och antagligen är väldigt överrullad för nivån ***** Hand History for Game (Full Tilt) $30.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, December 14, 05:37:32 ET 2009 Table Boodabor (6 max deep) (Real Money) Seat 4 is the button Seat 1: MarkeyMark ( $96.25 USD ) Seat 2: 1rudlisi ( $24.00 USD ) Seat 4: reasjdp ( $86.50 USD ) Seat 5: stillcantwin ( $20.95 USD ) stillcantwin posts small blind [$0.15 USD]. MarkeyMark posts big blind [$0.30 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to 1rudlisi [ 3h 3c ] 1rudlisi calls [$0.30 USD] reasjdp folds stillcantwin folds MarkeyMark raises [$0.75 USD] 1rudlisi calls [$0.75 USD] ** Dealing Flop ** [ 3d, Td, Qs ] MarkeyMark bets [$1.20 USD] 1rudlisi raises [$3.90 USD] MarkeyMark calls [$2.70 USD] ** Dealing Turn ** [ 5d ] MarkeyMark checks 1rudlisi Vad gör jag här? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2009 Härligt med snö Men fan va folk är livrädda för lite snö på vägarna. Folk kör ju om möjligt ÄNNU sämre nu... scarylary Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2009 Kuk Tilt Poker Game #: Table Earn (6 max) - $0.10/$0.25 - No Limit Hold'em - 16:28:21 ET - 2009/12/15 Seat 1: Degonz ($26.17) Seat 2: 1rudlisi ($20.70) Seat 3: VEDbMA ($25) Seat 4: vim23 ($71.03) Seat 5: korjic ($33.19) Seat 6: wenzx95 ($22.15) VEDbMA posts the small blind of $0.10 vim23 posts the big blind of $0.25 The button is in seat #2 *** HOLE CARDS *** Dealt to 1rudlisi korjic raises to $0.75 wenzx95 folds Degonz folds 1rudlisi calls $0.75 VEDbMA folds vim23 has 15 seconds left to act vim23 raises to $2.25 korjic calls $1.50 1rudlisi calls $1.50 *** FLOP *** vim23 checks korjic has 15 seconds left to act korjic checks 1rudlisi checks *** TURN *** vim23 has 15 seconds left to act vim23 checks korjic bets $6.85 1rudlisi has 15 seconds left to act 1rudlisi raises to $18.45, and is all in vim23 folds korjic calls $11.60 1rudlisi shows korjic shows *** RIVER *** 1rudlisi shows three of a kind, Threes korjic shows a flush, Ace high korjic wins the pot ($41.57) with a flush, Ace high 1rudlisi adds $20 *** SUMMARY *** Total pot $43.75 | Rake $2.18 Board: Seat 1: Degonz didn't bet (folded) Seat 2: 1rudlisi (button) showed and lost with three of a kind, Threes Seat 3: VEDbMA (small blind) folded before the Flop Seat 4: vim23 (big blind) folded on the Turn Seat 5: korjic showed and won ($41.57) with a flush, Ace high Seat 6: wenzx95 didn't bet (folded) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 Härligt med snö Men fan va folk är livrädda för lite snö på vägarna. Folk kör ju om möjligt ÄNNU sämre nu... scarylary Har ni så mycket snö? Jävla skitskåne, vi har typ inget Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2009 Är det inte underpar som klonkar triss är det överpar som står... Full Tilt Poker Game #16828695886: Table Lily Glen (6 max) - $0.10/$0.25 - No Limit Hold'em - 16:45:00 ET - 2009/12/15 Seat 1: SeregaMorg ($42.10) Seat 2: phyco1 ($4.64) Seat 3: vivir el sueno ($84.79) Seat 4: 1rudlisi ($31.69) Seat 5: fjclass ($5) Seat 6: OMGdenisPhilips ($25) SeregaMorg posts the small blind of $0.10 phyco1 posts the big blind of $0.25 The button is in seat #4 *** HOLE CARDS *** Dealt to 1rudlisi vivir el sueno raises to $0.85 1rudlisi raises to $2.90 SeregaMorg folds phyco1 folds vivir el sueno has 15 seconds left to act vivir el sueno raises to $15.25 1rudlisi raises to $31.69, and is all in vivir el sueno calls $16.44 1rudlisi shows vivir el sueno shows *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** 1rudlisi shows two pair, Kings and Jacks vivir el sueno shows two pair, Aces and Jacks vivir el sueno wins the pot ($61.73) with two pair, Aces and Jacks 1rudlisi is sitting out *** SUMMARY *** Total pot $63.73 | Rake $2 Board: Seat 1: SeregaMorg (small blind) folded before the Flop Seat 2: phyco1 (big blind) folded before the Flop Seat 3: vivir el sueno showed and won ($61.73) with two pair, Aces and Jacks Seat 4: 1rudlisi (button) showed and lost with two pair, Kings and Jacks Seat 5: fjclass is sitting out Seat 6: OMGdenisPhilips is sitting out Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2009 Så ofantligt trött på poker fn så det är inte sant. Grindar på varje session, skrapar ihop lite $ här och där, sen får jag en stor hand, och torskar inköpet. Autoreloadar, gnetar på, vinner lite småpotter här o där, får en hand och torskar inköpet om och om igen. Backar 4.5 inköp på 1000 spelade händer ikväll. Hälften av backet är -ev, lite setups a la ovan, lite dåligt spel och resten pga att jag sätter helt sjukt få drag. Inte ens multidrag kan jag pricka. Så lolligt trött! Tar nog ett break nu på nån dag iallafall, har försökt rida ut skiten i en vecka men utan någon som helst framgång. Eller jo, EN session, igår... "Ett steg framåt, två steg bakåt" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2009 Har ni så mycket snö? Jävla skitskåne, vi har typ inget Mja, bilden är iofs typ google-bildsöksbild, men ja en dec har vi iaf Nice! edit. det är fan mer än en dec. kanske två? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 18 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2009 Fredag idag, solen skiner, tjejen fyller år, drygt två dec snö och en vecka till jul. Kunde varit sämre Var på middag igår med 4 andra par. Vi brukar träffas på middagshäng ca 1gång/kvartal typ... Och igår var det dags igen. Värdparet står för varmrätt, ett annat för förrätt, ett för efterrätt, ett par är dryckesansvariga och sista paret står för en suprice. Riktigt trevligt som alltid. Dock lite seg idag då dryckesparet tagit sitt uppdrag på största allvar. (Läs, jag ville inte göra dryckesparet besvikna ) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 19 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2009 I brist på att posta pokerstuff så får jag göra en liten gaypost... Hittade en imo rätt cool tapet vi slängde upp på ena väggen i trappen: I övrigt så är det ju för jävla fint med snö, fotade lite utanför huset härom dagen: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 20 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2009 dryga inköpet plus på 36 minuters spel. orkar inte spela mer, borde inte ha spelat ikväll heller då jag är aldeles för trött egentligen, men slutar på plus vilket har varit sjukt ovanligt på ftp... upp $9 nu på de sista 4k händerna, och då är rakeback och bonusar inräknat. så jävla tragiskt. imorrn blir det ångestshopping av julklappar, har ingen aning om vad jag ska köpa och jag måste köpa "allt" imorrn... fan så sunk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 20 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2009 Kvällen: 988 händer -$7.98 torska såklart ännu en KK ai pre, den här gången mötte jag AA. hellre det än utdragen vs under-PPs... Men orka. På mina sista 22 stycken KKs: -$603bb/100... Det är inte lätt att vinna när man inte ens vinner premiumhänderna eller får action med klonkade trissar. En vacker dag vänder denna otroligt sega era, men det verkar dröja vidare. Börjar tvivla seriöst på mitt spel nu alltså. Men vad ska man göra... Inga drag sitter så det är hopplöst att semibluffa dom. Bara folda alla floppar som inte sitter gärnet. Det läser ju FI ganska snabbt, om jag bara spelar träffar... Vilket resulterar i att jag inte får betalt när jag väl träffar heller... Dead end? Så vad fan göra? NITa till mig helt otroligt, lira 16 bord och bara nöta? Ta en skumtomte och va glad? Spela färre bord, typ 3-4 och verkligen analysera mitt spel ordentligt? Ta en helkväll eller två och analysera mina stats mm från HM? Byta site? (för att få en "nystart") Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 21 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2009 Intressant att Isildur1 blir årets svenska pokerspelare, håller personligen iofs helt med, men intressant just att det är en person som antagligen backat (väl?) pengamässigt i år? Kom på nu i skrivandets stund, att han kanske inte alls har backat i år? Det här måste jag kolla upp... *kollar upp* *tillbaks* Jo det hade han, iaf enl highstakesdb... dryga $2mille back i år... Det är ju en slant... Men han har kanske som det heter vunnit mängder på andra siter utanför highstakesdbs värld? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 21 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2009 Intressant II Imponerande resultat av herr Patrik Antonius. + $9 080 896 78. Uppdelat på 3101 sessioner och 182542 händer. Han har alltså snittat $4 974 per hand, och $292 837 per session över hela året så sickoavis så det är fan inte sant. 36 260kr per hand i snitt... på 182 542 händer... argh blir bara mer och mer avis ju mer jag tänker på det. skriver det igen: sickosicko. Sämre har det ju gått för vår svenske danskamerikan Gus. Back $5 747 648 68 i år fördelat på 5 672 sessioner och 253 277 händer... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 21 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2009 Börjar tvivla seriöst på mitt spel nu alltså. Men vad ska man göra... Inga drag sitter så det är hopplöst att semibluffa dom. Bara folda alla floppar som inte sitter gärnet. Det läser ju FI ganska snabbt, om jag bara spelar träffar... Vilket resulterar i att jag inte får betalt när jag väl träffar heller... Dead end? Så vad fan göra? NITa till mig helt otroligt, lira 16 bord och bara nöta in händer? Ta en skumtomte och va glad? Spela färre bord, typ 3-4 och verkligen tokanalysera mitt spel ordentligt? Ta en helkväll eller två och analysera mina stats mm från HM? Byta site? (för att få en "nystart") Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 21 December , 2009 Rapport Share Postad 21 December , 2009 Intressant II Imponerande resultat av herr Patrik Antonius. + $9 080 896 78. Uppdelat på 3101 sessioner och 182542 händer. Han har alltså snittat $4 974 per hand, och $292 837 per session över hela året så sickoavis så det är fan inte sant. 36 260kr per hand i snitt... på 182 542 händer... argh blir bara mer och mer avis ju mer jag tänker på det. skriver det igen: sickosicko. Sämre har det ju gått för vår svenske danskamerikan Gus. Back $5 747 648 68 i år fördelat på 5 672 sessioner och 253 277 händer... Du får nog kika en gång till är inte rätt någonstans. $49 / hand verkar vettigare och ~$9mil inspelat ist för $900mil Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 21 December , 2009 Rapport Share Postad 21 December , 2009 Börjar tvivla seriöst på mitt spel nu alltså. Men vad ska man göra... Inga drag sitter så det är hopplöst att semibluffa dom. Bara folda alla floppar som inte sitter gärnet. Det läser ju FI ganska snabbt, om jag bara spelar träffar... Vilket resulterar i att jag inte får betalt när jag väl träffar heller... Dead end? Så vad fan göra? NITa till mig helt otroligt, lira 16 bord och bara nöta in händer? Ta en skumtomte och va glad? Spela färre bord, typ 3-4 och verkligen tokanalysera mitt spel ordentligt? Ta en helkväll eller två och analysera mina stats mm från HM? Byta site? (för att få en "nystart") . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 21 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2009 Du får nog kika en gång till är inte rätt någonstans.$49 / hand verkar vettigare och ~$9mil inspelat ist för $900mil det verkar vara lite för många siffror ja... nu funkar inte hsdb heller. D´oh! Trött idag. är dock fortfarande minst lika avis som när jag posta dock Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 21 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2009 . . som i "allt" eller . som i "vet inte" eller . som i dunno? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 21 December , 2009 Rapport Share Postad 21 December , 2009 . som i "allt" eller . som i "vet inte" eller . som i dunno? eller . som i . för det fetstila. håller f ö med honom och ska göra precis samma sak så fort jag får lite tid över gl Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 22 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 December , 2009 eller . som i . för det fetstila. håller f ö med honom och ska göra precis samma sak så fort jag får lite tid över gl hmm, det enda jag ser som är fetstilat är "Dead end? Så vad fan göra?" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 22 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 December , 2009 Fan det börjar bli dags att handla julklapparna. Blir att bege sig ut i kaoset idag. Lovely wish me luck Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 GL, men du har gott om tid. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 December , 2009 Rapport Share Postad 22 December , 2009 Blir det något bra dopp nu i juletider tros? gl to us all Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts