Gå till innehåll

mods, stäng denna db tack


bossbaver

Recommended Posts

Jag snackar PTBB, sorry att jag inte klargjorde det. Om du ändå tycker att 10+ bara är godkänt får du gärna förklara. Och du inser väl att 10ptbb= typ 210kr/h om man 5tablar? Sen att nivån kanske går att krossa bra mycket hårdare är väl en sak.

 

Ursäkta min okunskap. Vad betyder PTBB?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 955
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag snackar PTBB, sorry att jag inte klargjorde det. Om du ändå tycker att 10+ bara är godkänt får du gärna förklara. Och du inser väl att 10ptbb= typ 210kr/h om man 5tablar? Sen att nivån kanske går att krossa bra mycket hårdare är väl en sak.

 

Pratade obv om bb/100 och inte ptbb som används när man pratar om FL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men kuken i fittan

 

Hero 99

 

FI raise 3.5bb

Hero calls

 

flop

79A

 

FI bets 3/4 pot

Hero disconnects

 

standard när hero lirar i sängen,

 

kuken, varför envisas jag med att fortsätta lira i sängen? Borde ju försöka klonka något annat när jag ändå ligger i sängen... En "hitnrun" om inte annat...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nåväl, hann med att plussa 70$ på 25 minuters spel. Skön timpenning.

 

Lite tack vare att jag dubbla med KK i första handen på bordet, samt att jag tog resten av en FIs stack med QQ 3 händer senare... (köper fortfarande bara in för 50bb, och lirar fortfarande 0.25-0.50$)

 

Sen gjorde jag en hitnrun... fast i pokerns värld...

 

Satan i gatan vad hungrig jag är. Har en ask med kakor brevid sängen sen jag och tjejen såg en bra film: The invasion. Bättre än vad jag trodde iaf. 3.8 bävrar av 5 möjliga. Blir nog hur som helst att jag tar mig ett par kakor.

 

/Mr noll karaktär

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upp 2.6k på mina 14h på betfair. Rätt nöjd so far.

 

Dock slaskar jag för mycket generellt, men framförallt så anpassar jag mig inte mtp min stack. synar för mycket med draghänder, vilket jag borde sluta med då jag inte har tillräckligt stor stack för det, och tror att jag vekfoldar för mycket halvbra händer på turn/river.

 

VPIP 26%

 

Rätt nöjd med PFR i guess?: 14.3

 

Ser nu även att jag enl HM rejkat 189$, och har en 30% banandeal vilket borde gett/ge mig 63$ bananback... Har bara dock bara fått ca 23£... stämmer ju ganska dåligt :roll: Det måste jag kolla upp...

 

Kan man se någonstans i HM VART jag foldar procentuellt? alltså: % per pre, flop, turn och river?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se till att du är på Cash Games-fliken.

 

Leta upp rutan Stats Selection.

 

Tryck på det gröna plus tecknet.

 

Vips så finns det mååånga stats att välja på :-)

 

Edit: Det du söker blir väl "Saw Turn when Saw Flop", "Saw River when Saw Turn", "Went To Showdown"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se till att du är på Cash Games-fliken.

 

Leta upp rutan Stats Selection.

 

Tryck på det gröna plus tecknet.

 

Vips så finns det mååånga stats att välja på :-)

 

Edit: Det du söker blir väl "Saw Turn when Saw Flop", "Saw River when Saw Turn", "Went To Showdown"

 

Ok, fan va grymt. Tack för hjälpen : )))))))))))))))))))))))))))))))) (smiley med dubbelhaka)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara jag som är OTROLIGT laddad inför Hockey OS?

 

Kollade på aftonbladets "powerplay" med 20 min snack om det kommande OS, lagen, spelare mm... Sjuuuuuuuuuuukt laddad. Fan va kul det ska bli.

 

Kanske ska lägga in semester de 9 dagarna... Får seriöst fundera över det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är hemma från metropolen Gislaved nu. Kan tänka mig att ni alla vill se lite härliga pics från resan, så ska välja ut de allra bästa o posta senare. :roll::mrgreen:

 

Är jäkla trött. Vill bara gå o lägga mig o käka chips o kolla på film. Har dock säkert dåligt med chips i skafferiet men nya filmer har jag. 1 av 2 får duga imo. Fast fan så gott det skulle va med en prasselpåse brevid sig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är jäkla trött. Vill bara gå o lägga mig o käka chips o kolla på film. Har dock säkert dåligt med chips i skafferiet men nya filmer har jag. 1 av 2 får duga imo. Fast fan så gott det skulle va med en prasselpåse brevid sig...

 

KLONK. Chips hittat. 2 av 2. Nu blir det filmtajm :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men helvetes jävla kukrunks TIIIIIIIIIIILT

 

Antingen har jag nästnöten o toktorskar, eller så klonkar jag nöten på floppen o blir utdragen av nån som bluffsynar sig allin eller så har jag nöten så pajjar uppkopplingen mitt i handen o jag torskar... två gånger... CPKUK

 

FY FAN så jävla tiltande session. FY FAN! osant. Hur i helvete kan det vara möjligt att bli nerbajsad så kopiöst under loppet av 45 minuter? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, som dig som höjer KK pre och checkviker alla floppar där du inte träffar set?:lol: coolare att skeppa in med allt som nån gång kan vinna.

 

4betta KK checkfolda QJx brädan. (sen var det utg mot utg+1 så får aldrig in bra den spelaren där ändå)

 

Men man vet att man inte vinner när man är tilt o skeppar runt sig, bara dåligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bli cpdundernit är nuts när man är tiltad

 

Mmm ok, antagligen det smartaste men samtidigt även det tråkigaste.

 

Hur ser en cpkuk ut?

 

Som en vanlig fast cp, möjligen något mindre än genomsnittet.

 

coolare att skeppa in med allt som nån gång kan vinna.

 

+1, man får om inte annat rikligt betalt de gånger man faktiskt har något, då mina FIs ofta brukar märka när jag är tiltad och synar mkt lösare än vanligen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är tur jag får in lite bananer och har en signupbonus. Vid en RÖD session så ser man först hur mycket man backat. Lackar lite smått, och sen trillar bonusen in så ser man att man faktiskt inte backat så mycket som man trodde, sen ser man att det även trillar lite bananer, så backet blir ytterligare mindre. Och vips är inte backet så stort...

 

Men fan att man ska vara så jävla resultatorienterad... Men det är väl så då jag vill lira ihop till en ny cross, och inte har så mycket tid att lira poker på, och det kommer förlustsessioner lite då och då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...