bossbaver Postad 15 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2009 post-it! http://farm1.static.flickr.com/129/323256101_25158c0be5_o.jpg Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 15 September , 2009 Rapport Share Postad 15 September , 2009 HÅH, fan va coolt. stubbrace is da shit. Har tagit hem crossen till my place @ the moment dock. Den har pajjat ihop lite, ska se om det bara var en kylarslang som var felet eller om det är nån packning eller liknande. Ska byta slang ikväll o se om el problemo då blir . Hade ingen komp what so ever, men antagligen berodde det på en trasig kylarslang...? Kostar det nåt o så? stubbrace.se-sidan verkar ju SÅDÄR uppdaterad och färsk och levande mm. Dock smart initiativ till sida Edit [känner för att svamla lite vidare] Kul bilder, de som åker. Är de duktiga eller? Jag är ju totalrookie egentligen o skulle väl gissningsvis endast slippa sistaplatsen om någon tvingades bryta... Men vaffan nån ska väl göra det oxå iofs Haha det är ju inte samma sorts människor som sitter på pf som på en sida som stubbrace. Det står datum för de olika racen så den fyller ju sitt syfte:-P Det är allt från typ 12-60 åringar så du behöver nog inte oroa dig för att vara sämst och även om du är det så är det ju bara för skojs skull ändå. Kylarslang låter väl konstigt, kolvringar mer troligt? Men vad vet jag:-P Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 15 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2009 Haha det är ju inte samma sorts människor som sitter på pf som på en sida som stubbrace. Det står datum för de olika racen så den fyller ju sitt syfte:-P Det är allt från typ 12-60 åringar så du behöver nog inte oroa dig för att vara sämst och även om du är det så är det ju bara för skojs skull ändå. Mmm ok, ska fixa till crossen först så får vi se =) Kylarslang låter väl konstigt, kolvringar mer troligt? Men vad vet jag:-P Nej det var tyvärr inte så enkelt... Men nu har jag iaf en HEL kylarslang... dock så startar den inte längre Ska kolla om det inte är topplockspackningen men det får jag nog göra imorrn. Orkar inte "jobba" mer nu idag... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 17 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2009 har inte blivit någon poker på ett par dagar, desto mer crossmeck... såklart helt utan resultat. Det enda positiva är att jag snart lärt mig vart var enda jävla liten skruvjävel sitter på den där crossen... Fortfarande inte hittat felet mao badbeat as usual. Nu filmtajm, imorrn ÄNTLIGEN fredag. Lördag = jobba aka glida ner och titta på rallycross i Götene = nice. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2009 spelade lite poker på lunchen med några grabbar på jobbet. startfält 4 pers insats 50 kr winner takes it all =) hamnar HU med lite underläge. ställer på turn med nöten 69 på brädan 4678 Fi synar och visar 49, river 4. turjävel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2009 lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 21 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2009 Var iväg och jobbade på ett rallycrossevent i helgen. Jävligt häftigt faktiskt. Shit va dom kan köra dom rackarna... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 22 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2009 lol...cats Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 22 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2009 För alla er/oss som lirat Battlefield 2... Eller ja, för er andra oxå, rätt kul faktiskt =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 22 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2009 ... och för dig som undrar så har jag knappt lirat någon poker alls på de senaste två veckorna. illa. men har inte haft varken tid eller lust... ska iofs lira en liveturre om ett par veckor. det kommer bli skojs. sist åkte jag ut med KK vs AA pre, så det kan ju inte gå annat än bättre. Klonka iofs en färgstege vs Ahög färg tidigt i turren då, så det gick väl ett ut antar jag. Men den här gången kan jag inte misslyckas att klonka FT. ska ta tag i att byta site, men argumenet för att stanna kvar på SS är att nu när man äntligen börjar få in stats på en hel del lirare så är det dags att byta... det är iofs lite segt. så jag vetefan... Edit. ELLER FAN. ska jag skotta lite för de pengarna jag har kvar på SS? Bära eller brista liksom? Är så jävla osugen på gnet-poker... Roligare med gambling. Dock så ska jag INTE lira 5-10 oavsett värde där, då jag ALDRIG har lyckats klonka ens ett 80/20 övertag där... kanske 10-20 då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 September , 2009 Rapport Share Postad 22 September , 2009 Har aldrig gillat de där med skotta. Känns som man bara vill flippa isf, rekkar att du helt enkelt bara byter sida med degen ist. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 22 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2009 Har aldrig gillat de där med skotta. Känns som man bara vill flippa isf, rekkar att du helt enkelt bara byter sida med degen ist. Jo det är ju lite det som är grejjen, att flippa o antingen klonka eller busta, då jag inte är så sugen på gnetpoker just för tillfället... Har liksom inte tid med det just nu. Alternativet är att göra en nystart helt, på ny site och då gneta vidare. Känns ju lite här inser jag nu att jag känner att du svarade "fel" och att ajg fiskar efter att nån ska säga att jag SKA skotta, lol, men ähh vetefan. Jag är lite halvsjuk så ta allt jag skriver med en näve salt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 23 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2009 Fortfarande lite halvsjuk idag så suget efter lite skottning kvarstår. Får passa på medans suget finns, så det lär väl få bli lite lir ikväll. Antingen slutet på denna db, eller så blir det en nystart... Spännande spännande. Edit. Eller fan juste, får se om jag hinner. Hade ju tänkt att mecka lite crossjävel oxå. Måste få fart på den innan säsongen är helt över. "Hittade" en gammal avdankad grusgrop typ 400 meter från mitt hus i veckan, vilket vore jävligt skoj att testa på med crossen innan tjälen slår ner i backen och man förfryser fingrar och pung när man åker... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 23 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2009 Det blev som utlovat men dock kort skottförsök. Ett par 5-10bord (och ett 2.5-5 bord) Upp knappt 1300. Får väl ses som klart godkänt då det är första gången jag slipper bli utdragen på 5-10. wiho. Förlora dock en stor pott när jag försökte herocalla med a6 vs stålet a9 o jag torska på sämre kicker. Men annat än det rätt tight och stabilt spelat =) Nu ska jag äta en skål kräm, och efter det (om lillen fortfarande sover) ner o mecka lite cross... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 23 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2009 Nehe, krämen var visst möglig aja, hellre mat-badbeatad än pokerbadbeatad. Krämen är ju trots allt bara 2bb. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 24 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2009 Körde en session till igår. sluta nog typ breakeven eller så, lite pluss kanske. Lira ett 7.5-15 bord, två 5-10 och ett 2.5-5kr. spela rätt ok, men var som kortkall på ett av borden och det var såklart 7.5-15. Aja, En hand som jag antagligen var pinsamt vek på 7.5-15: Knappen: Hero 99. FI: BB Hero: höj 50 FI: rejsar 150 Hero syn Flopp 478 hero check FI bet 225 Hero fold Edit. Ska man bara få in det pga överpar, eller finns checkfold på kartan? (70-80bb i stacken) Checksyn/betsyn är antagligen standard (med fulla stackar) eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 eller finns checkfold på kartan? (70-80bb i stacken) Haha nej. Du spelar short och synar 3-bet med 99. Flopp kommer låg och du viker. Synar du pre för setvalue? Få in pengarna eller casha ut. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 24 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2009 Haha nej. Du spelar short och synar 3-bet med 99. Flopp kommer låg och du viker. Synar du pre för setvalue? Få in pengarna eller casha ut. Nej jag vet. så jävla dåligt Så går det ibland när man lirar med scaremoney Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 27 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2009 lol @ poker. inte gul än men det närmar sig................. floppa EN triss idag 99. vs två spelare. BÅDA floppa färgen... lol. ännu mer lol var att ena fi hade 28s och den andra 37s. (rejsat pre av 28.......) klonka en stege idag... torska vs färg. blev svidigt för min rulle då det var på 5-10 allt utspelade sig på i detta nu floppa jag iofs en kåk som jag dock inte fick till showdown, men ett par kr upp dock.... fortfarande waaaaaaaaaay back från att ligga på plus. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 29 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2009 Ingen direkt read då jag är rätt ny på bordet. Var jag tvungen att katigorisera FI hade jag sagt ganska lös/lag. Jag antar att det är en snapsyn mtp att jag har ett fint överpar, eller anar man en klassiskt slowspelad triss? limpsyn pre, checksyn flopp och crai turn? Har ingen HH men: SS, NLSH 2-4kr Hero 400 FI 900 Hero FI synar 4 Hero betar 16 BB synar 16 FI synar 12 Flopp: rainbow FI checkar Hero betar 36 BB foldar FI synar 36 Turn FI checkar Hero betar 90 FI all in Hero ??? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 29 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2009 Gjorde en slideshow från helgens stubbrace [cross]. Check it out yo http://www.slide.com/r/VfkfIAJE7z_Nt4e-9jGb6J1KlMeFhKXT?previous_view=mscd_embedded_url&view=original Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 29 September , 2009 Rapport Share Postad 29 September , 2009 Sköna bilder =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 29 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2009 Sköna bilder =) ty ty, ja vissa är rätt "fräsiga" =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 1 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 Borde man sluta snusa när man stoppar in en snus och i samma sekund som snusen trycks upp inser att man redan har en en inne? Det händer med jämna mellanrum. Antingen är snusarna för små, eller så har jag för stor läpp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 1 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts