bossbaver Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 Lol på det jävla testet. Det är ju bara en rad kuggfrågor. Jag failade hårt på den geometriska figuren. Jag tyckte redan första gången att ingen figur passade, men jag blev nyfiken på vilket som skulle vara rätt svar, så jag gick tillbaka och kollade alla. Känns som att det är utformat för att man inte ska tro att man är för bra typ. Snack från en looser Nejdå, men det är ju liksom det som är grejen. Att svara "så rätt som möjligt" och ibland, kunna ge något svar istället för inget svar alls... Men ja rätt frustrerande. Failade oxå Får göra det igen så man kan säga att man klarat det iaf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 Tyckte också testet var ganska konstigt. T.ex har jag löjlig bra minne men failade på den delen. Memorerade fel saker typ Jag har oxå ett helt psykostört bra minne, men det är bara helt psykostört bra en kortkort stund lol, typ samesame. Eller typ, jag är helt svinbra på schack, men bara mot spelare som är sämre än mig. Eller vänta, Jag är bäst på att köra bil, och kör snabbare än alla, fast bara om jag har snabbast bil, och FI kör med bakbundna händer... lol, drygar lite... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Snack från en looser Nejdå, men det är ju liksom det som är grejen. Att svara "så rätt som möjligt" och ibland, kunna ge något svar istället för inget svar alls... Men ja rätt frustrerande. Failade oxå Får göra det igen så man kan säga att man klarat det iaf Jamen seriöst? "Nu får du ett test. Välj en siffra mellan 1 och 5. HA! Du skulle egentligen välja två siffror, du förlorade!" Min gissning är att försvarsmakten har fått ett billigt pris på ett parti Men in Black-DVDer och fått hybris. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Rubrik på aftonbladet Svenska folket: Ja till höjd skatt Nästan varannan tycker att det är rätt att höja skatten – men vill helst inte betala mer själv. Det bästa är ändå hur de får det till svenska folket säger ja till höjd skatt när mer än varannan tycker det är fel att höja skatten... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Det bästa är ändå hur de får det till svenska folket säger ja till höjd skatt när mer än varannan tycker det är fel att höja skatten... det är inte säkert, en del har kanske ingen åsikt i frågan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 Jamen seriöst? "Nu får du ett test. Välj en siffra mellan 1 och 5. HA! Du skulle egentligen välja två siffror, du förlorade!" Min gissning är att försvarsmakten har fått ett billigt pris på ett parti Men in Black-DVDer och fått hybris. lol, ja absolut, du har en poäng här Det bästa är ändå hur de får det till svenska folket säger ja till höjd skatt när mer än varannan tycker det är fel att höja skatten... haha! ja det tänkte jag inte ens på. Fan va lättlurad jag är Ja det är faktiskt en intressant aspekt oxå. Borde starta en ny site: http://www.kritisktillaftonbladet.se eller http://www.aftonbladetskeptiker.se alternativt http://www.bojkottaaftonbladet.se Hmm, det tåls att tänkas på. Kul att du gjort comeback btw myssion. Hur uttalar man ditt nick förresten? mission? mys-jon? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Lol på det jävla testet. Det är ju bara en rad kuggfrågor. Jag failade hårt på den geometriska figuren. Jag tyckte redan första gången att ingen figur passade, men jag blev nyfiken på vilket som skulle vara rätt svar, så jag gick tillbaka och kollade alla. Känns som att det är utformat för att man inte ska tro att man är för bra typ. Tyckte också testet var ganska konstigt. T.ex har jag löjlig bra minne men failade på den delen. Memorerade fel saker typ Över avg Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macke_ Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Gjorde Mil-testet och tyckte att det gick bra men fick under avg, wtf? Kan dock stolt säga att jag fick alla rätt på minnestestet första försöket Testade en gång till och fick alla rätt på alla frågor med i min mening ingen betänketid alls på någon fråga. Samt klarade "kul-testet" på första försöket. Under avg igen, känns inte direkt vattentätt som sagt.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arstakillen Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 fortfarande 0,5/1 efter 55k inlägg här på forumet? Att du fortfarande klarar av att leva med dig själv är ett mirakel! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 fortfarande 0,5/1 efter 55k inlägg här på forumet? Att du fortfarande klarar av att leva med dig själv är ett mirakel! 55k inlägg? Då vet jag inte vem du syftar på alls faktiskt. Inte ens typ gdaily har 20k vad jag vet... Förresten, var det du som vann sunday million? I övrigt förstår jag inte varför du kommer hit o drygar. Jag gratulerade dig i wcoop-tråden för att du vann, om det nu var du som vann. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 Över avg klonk ditt lypsyl... ja så läser jag ditt nick. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 Så JÄVLA humor Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 Gjorde Mil-testet och tyckte att det gick bra men fick under avg, wtf? Kan dock stolt säga att jag fick alla rätt på minnestestet första försöket Testade en gång till och fick alla rätt på alla frågor med i min mening ingen betänketid alls på någon fråga. Samt klarade "kul-testet" på första försöket. Under avg igen, känns inte direkt vattentätt som sagt.. Du klickade väl "hot" på nån talibanliknande snubbe i testet då antar jag? :)Hade jag skapat testet hade jag insta-failat en sån person. (läs även mig själv dessvärre eftersom jag klickade hot på ganska många. Nån fet person, nån neger, nån taliban och en kulspruta. Resten som "trygghet" eller vad som va det andra alternativet ) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Så JÄVLA humor En sån klassiker! "Vilket rakt hår du har. Jaaa-AAA!" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 En sån klassiker! "Vilket rakt hår du har. Jaaa-AAA!" hahaha, ja så sjukt roligt. Har du köpt en ny bil? Med ju-u-u-u-u-ul Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2009 Jag har oxå tagit en "Totalfarsa-bild" på min lilla son Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 Han är rätt söt faktiskt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2009 Han är rätt söt faktiskt hehe tack. Ja jag som helt opartisk i frågan tycker också att han är toksöt Men du... Har du inte gått o lagt dig, eller är du uppe med tuppen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 hehe tack. Ja jag som helt opartisk i frågan tycker också att han är toksöt Men du... Har du inte gått o lagt dig, eller är du uppe med tuppen? Hehe ja, toksöt då =) Nja, jag har ställt om dygnet helt så senaste veckan har jag gått och lagt mig runt 22 och klivit upp 05-08. Det är riktigt skönt med denna dygnsrytmen men pokern blir lidande då jag i stort sett inte orkar spela efter 19 för att jag är så trött Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2009 Hehe ja, toksöt då =) Nja, jag har ställt om dygnet helt så senaste veckan har jag gått och lagt mig runt 22 och klivit upp 05-08. Det är riktigt skönt med denna dygnsrytmen men pokern blir lidande då jag i stort sett inte orkar spela efter 19 för att jag är så trött oj shit? why but why? gå upp frivilligt mellan kl 05-08 är för mig helt ofattbart. Vill du typ ha ett normalt liv eller vad? imponerande Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 14 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2009 Gårdagens pokerhand. 2.5-5kr Hero KK FI 1 FI 2 FI 3 syn Hero höj 22.5 FI 1 syn FI 2 syn FI 3 fold Flopp: 778, Hero betar 45 FI1, syn FI2, all in Hero syn/allin FI1 syn/allin FI1 88 FI2, 7A Hero så jävla fetslagen med mediokra KK. Så jävla standard oxå... och såklart på en av de högre nivåerna man spelar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 Riktigt fin för att vara baby. Antagligen har du en riktigt söt fru eller så har du väl photoshopat Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 hej lilla bäver! Kolla in detta, http://www.stubbrace.se bara åka dit och vara med, allt är för skojs skull i stort sett. Inga krav på något eller så, rent svartrace. Fotade lite igår, från mörtbol http://www.flickr.com/photos/42465186@N07 På söndag kör de i strångsjö mellan k-holm och norrköping. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 15 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2009 hej lilla bäver! Kolla in detta, http://www.stubbrace.se bara åka dit och vara med, allt är för skojs skull i stort sett. Inga krav på något eller så, rent svartrace. Fotade lite igår, från mörtbol http://www.flickr.com/photos/42465186@N07 På söndag kör de i strångsjö mellan k-holm och norrköping. HÅH, fan va coolt. stubbrace is da shit. Har tagit hem crossen till my place @ the moment dock. Den har pajjat ihop lite, ska se om det bara var en kylarslang som var felet eller om det är nån packning eller liknande. Ska byta slang ikväll o se om el problemo då blir . Hade ingen komp what so ever, men antagligen berodde det på en trasig kylarslang...? Kostar det nåt o så? stubbrace.se-sidan verkar ju SÅDÄR uppdaterad och färsk och levande mm. Dock smart initiativ till sida Edit [känner för att svamla lite vidare] Kul bilder, de som åker. Är de duktiga eller? Jag är ju totalrookie egentligen o skulle väl gissningsvis endast slippa sistaplatsen om någon tvingades bryta... Men vaffan nån ska väl göra det oxå iofs Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 15 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2009 Riktigt fin för att vara baby. Antagligen har du en riktigt söt fru eller så har du väl photoshopat haha, hmm ja du, men tack. Är nog lite av varje faktiskt För att få en söt fru måste herr bäver själv vara söt, alternativt ha en söt bäverfru med gravt synfel... Och för att få ett fint porträtt måste man ha ett fint objekt, men det kan vara så att det har varit inne i photoshot och förfinats en gnutta... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts