bossbaver Postad 6 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2009 Beror på FI, är han aggro orkar jag nog inte släppa. Mot nit släpper jag Vilken hand syftar du på? sista? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 6 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2009 Satt och gjorde en uppskattning i huvudet på ett ungefär hur mycket under EV jag ligger på sistone... Och jag kom fram till att jag ligger ungefär en miljon under EV. Det är tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 6 September , 2009 Rapport Share Postad 6 September , 2009 Vilken hand syftar du på? sista? ja den råka komma utanför qouten. Skrev kommentarer under varje hand annars om du inte la märke till det Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 6 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2009 Back 7 inköp idag på 0.5-1kr. LOL KK, 4ggr idag, torsk alla 4. LOL Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 6 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2009 Dumpar mitt SS konto nu, och startar ny kula på annan site. Pallar inte att ständigt ligga en miljard under EV, pga alla JÄVLA fiskjävlar som alltid drar ut. Förslag nån? Om nån har nån bra banan-deal, så går det finfint att pma. Edit. Sidan måste stödjas av HM förresten. Typ enda kravet. Lätta signup bonusar är nice oxå iofs Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macke_ Postad 6 September , 2009 Rapport Share Postad 6 September , 2009 Tips från coachen; drick mkt kaffe/thé och röker du inte, så börja Besides, unna dig något lite då och då. Att gå cold turkey brukar sällan vara ett framgångsrecept. Är du lika suddig som pojken? Cold Turkey är det överlägset bästa. (Om man inte har svagt psyke vill säga). edit: Iofs så verkar både du och bossbaver vara relativt svaga människor och då antar jag väl att cold turkey blir svårt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 6 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2009 Cold Turkey är det överlägset bästa. (Om man inte har svagt psyke vill säga). edit: Iofs så verkar både du och bossbaver vara relativt svaga människor och då antar jag väl att cold turkey blir svårt. ? troll? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2009 Stannade hemma från jobbet idag. Har jordens skallebang och troligen feber, snorig o jävlig och allmänt rasslig. Har fortfarande inte bestämt mig för ny site jag ska lira på framöver. Bra tips nån? Är "www.banansite.se" nåt att ha? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2009 Gjorde btw ett så jäääääääääävla rookie misstag med crossen förra veckan. Skulle ut o åka lite, och tänkte va lite duktig o fylla på lite ny olja innan. Fyllde på vanlig 2taktsolja i oljepluggen och körde vidare... Vad jag inte tänkte på då var att den pluggen var till för växellådsoljan och behöver en heeeelt annan olja.. vilket innebar att den pajjat ihop lite nu Får se hur allvarligt det är, men kopplingen slirar som fan, vattnet i kylaren läcker som fan, (ingen komp?) och går tokdåligt på höga varv... Tänk va lite galen olja kan göra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2009 De två händer jag har torskat absolut mest pengar på enl. HM är: A6s och A8o. A8o kan jag förstå, eftersom det är en riktig pisshand, men A6s, kan man (borde) göra en del pengar på kan tyckas... överspelad till tusen kan man ju tippa... bättring bossbaver 22, och 98s ligger extremt långt ner på listan... verkar svårast att träffa set med 22 alltså och 98s kan jag gissa att jag synar för mycket med istället för att rejsa. Fan hatar sc egentligen. Bara skön att sno med pre imo Uppenbarligen spelar jag mina sc åt helvete fel... Lite roligt att jag ligger plus på mina J2s, men tokback på 22 och A6s... Totalt sett ligger jag fortfarande plus på mina KK, men inte räknat på de 6 senaste. För dom har jag torskat samtliga. Illa. samt mina typ 6 senaste AA oxå tror jag. Tror fan vi kan räkna in QQ oxå. Jefla setups eller sets. (ingen post utan whine, det vet ni.) Nej nu bingen, ska försöka pallra mig till jobbet imorrn. Så hoppas skallebangen släpper under natten. Känns nästan ok nu, men då har jag iofs proppat mig full av alvedon. Tack för alla förslag på site förresten. Vet nästan inte vilken jag ska välja mellan. Blev nästan jobbigt med alla förslag. Får nog be er sluta bomba mig med erbjudanden och tips. Sist men inte minst: Vad göra åt min BB situation som lyder: -2339kr/9000 händer? Backar de flesta från den positionen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2009 Europe ger sig inte i första taget. Nu med ny singel. Riktigt bra, för att va Europe Helt ok, för att vara en radioslänga Ok, för att lyssna på. http://www.youtube.com/watch?v=mYJc-q1k_N4 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2009 Vuxenpoäng på att jag precis ätit en mumsig köttgryta som stått o puttrat ett par timmar på spisen, där köttet kommer från en halv tjur vi köpte för ett tag sedan (ja, styckad såklart) Aningen minus för att jag satt och spelade xbox medans tjejen fixade maten dock... ... Förresten så kanske man slutar jaga vuxenpoäng när man fyllt 30? Inte för det blev några ikväll nu då men ändå Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2009 Dagens musiktips: Nikola Sarcevic, sångaren i Millencolins soloprojekt. Soft o nice o skönt. .. Öhh har en känsla av att jag tipsat om honom förut dock, men vaffan... edit. Kan väl lägga till låten "love is trouble" då för att komma med något nytt... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2009 Orka folda TPTK. Hade han inte pottat på floppen hade jag nog trott att han haft nåt. $100.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, September 08, 07:08:37 ET 2009 Table Anna 43 (Real Money) Seat 2 is the button Seat 1: nyburgare ( $258.50 USD ) Seat 3: walle33 ( $49.00 USD ) Seat 4: Ztubben ( $50.33 USD ) Seat 5: HERO ( $108.00 USD ) Seat 2: TuFang ( $223.04 USD ) nyburgare posts small blind [$0.50 USD]. TuFang posts big blind [$1.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to HERO [ ] walle33 calls [$1.00 USD] Ztubben folds HERO raises [$4.50 USD] nyburgare folds TuFang raises [$11.37 USD] walle33 folds HERO calls [$7.87 USD] ** Dealing Flop ** [ , , ] TuFang bets [$26.24 USD] HERO calls [$26.24 USD] ** Dealing Turn ** [ ] TuFang bets [$78.72 USD] HERO calls [$69.39 USD] ** Dealing River ** [ ] TuFang shows [, ] HERO shows [, ] TuFang wins $9.33 USD from main pot HERO wins $212.07 USD from main pot Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Du påminner mig om seriefiguren Elvis. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2009 Hur spelar man AQ på absolut sämsta tänkbara sätt? Har du alltid undrat? Nu slipper du fundera mer, för Bossbaver visar dig här istället: $100.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, September 08, 08:37:59 ET 2009 Table Anna 59 (Real Money) Seat 5 is the button Seat 1: lindi19 ( $269.07 USD ) Seat 3: HERO ( $128.92 USD ) Seat 4: lajv08 ( $229.49 USD ) Seat 5: Theqie ( $418.81 USD ) Seat 2: FJALLKO ( $358.44 USD ) FJALLKO posts small blind [$0.50 USD]. HERO posts big blind [$1.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to HERO [ Qs Ad ] lajv08 calls [$1.00 USD] Theqie raises [$3.62 USD] lindi19 folds FJALLKO calls [$3.12 USD] HERO calls [$2.62 USD] lajv08 folds ** Dealing Flop ** [ 3c, 2h, As ] FJALLKO checks HERO checks Theqie bets [$8.89 USD] FJALLKO folds HERO calls [$8.89 USD] ** Dealing Turn ** [ 5c ] HERO checks Theqie bets [$22.23 USD] HERO calls [$22.23 USD] ** Dealing River ** [ 9s ] HERO checks Theqie bets [$37.05 USD] HERO raises [$94.18 USD] Theqie calls [$57.13 USD] HERO shows [Qs, Ad ] Theqie shows [Ks, 4s ] Theqie wins $255.90 USD from main pot Bossbavers vardag... $100.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, September 08, 08:42:18 ET 2009 Table Anna 59 (Real Money) Seat 3 is the button Seat 1: lindi19 ( $272.34 USD ) Seat 3: HERO ( $113.95 USD ) Seat 4: JonteR ( $94.50 USD ) Seat 5: Theqie ( $545.29 USD ) Seat 2: FJALLKO ( $354.32 USD ) JonteR posts small blind [$0.50 USD]. Theqie posts big blind [$1.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to HERO [ Js Jh ] lindi19 calls [$1.00 USD] FJALLKO raises [$4.50 USD] HERO raises [$16.00 USD] JonteR folds Theqie folds lindi19 folds FJALLKO calls [$11.50 USD] ** Dealing Flop ** [ 8s, 4c, 9d ] FJALLKO checks HERO bets [$25.87 USD] FJALLKO calls [$25.87 USD] ** Dealing Turn ** [ 5d ] FJALLKO checks HERO bets [$72.08 USD] FJALLKO calls [$72.08 USD] ** Dealing River ** [ 5h ] FJALLKO shows [5s, 6h ] HERO shows [Js, Jh ] FJALLKO wins $224.65 USD from main pot Skön syn av samma fi… denna gång synar han sig dock in med bäst hand. K-hög. Kan räcka långt mot en hyperübersteamad Bossbaver… $100.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, September 08, 08:46:25 ET 2009 Table Anna 59 (Real Money) Seat 5 is the button Seat 3: HERO ( $125.73 USD ) Seat 5: Theqie ( $543.79 USD ) Seat 4: JonteR ( $93.00 USD ) Seat 2: FJALLKO ( $454.47 USD ) JonteR posts small blind [$0.50 USD]. Theqie posts big blind [$1.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to HERO [ Jh Qh ] FJALLKO raises [$3.50 USD] HERO calls [$3.50 USD] JonteR raises [$7.50 USD] Theqie folds FJALLKO calls [$4.50 USD] HERO calls [$4.50 USD] ** Dealing Flop ** [ 3c, 6d, 7d ] JonteR checks FJALLKO checks HERO checks ** Dealing Turn ** [ 6c ] JonteR checks FJALLKO checks HERO checks ** Dealing River ** [ 6s ] JonteR checks FJALLKO checks HERO bets [$13.00 USD] JonteR folds FJALLKO calls [$13.00 USD] FJALLKO shows [Qc, Kc ] HERO shows [Jh, Qh ] FJALLKO wins $49.73 USD from main pot Skön setup till MIN favör för en gångs skull $100.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, September 08, 09:05:06 ET 2009 Table Anna 57 (Real Money) Seat 1 is the button Seat 2: theguns1 ( $238.32 USD ) Seat 3: Tomahawk ( $254.54 USD ) Seat 4: patriko ( $53.47 USD ) Seat 1: benganj ( $133.40 USD ) theguns1 posts small blind [$0.50 USD]. Tomahawk posts big blind [$1.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to Tomahawk [ 9d 8s ] patriko calls [$1.00 USD] benganj calls [$1.00 USD] theguns1 folds Tomahawk checks ** Dealing Flop ** [ 6d, 7s, 5s ] Tomahawk bets [$2.62 USD] patriko calls [$2.62 USD] benganj raises [$6.24 USD] Tomahawk raises [$17.57 USD] patriko folds benganj calls [$13.95 USD] ** Dealing Turn ** [ Ac ] Tomahawk bets [$34.87 USD] benganj raises [$112.21 USD] Tomahawk calls [$77.34 USD] ** Dealing River ** [ 7h ] benganj shows [8c, 4s ] Tomahawk shows [9d, 8s ] Tomahawk wins $264.15 USD from main pot Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2009 Du påminner mig om seriefiguren Elvis. Åhh tack så mycket. Det var snällt sagt. Ja jo, kanske lite... ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 9 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2009 Gå in på http://www.mil.se/rekrytering och klicka på "Klicka här för att göra testet." Jäkligt coolt test. Nån som klarar det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 9 September , 2009 Rapport Share Postad 9 September , 2009 haha jag gjorde det igår, below average, jävla runkare på mil Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 9 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2009 haha jag gjorde det igår, below average, jävla runkare på mil Mmm same same Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 Rubrik på aftonbladet Svenska folket: Ja till höjd skatt Nästan varannan tycker att det är rätt att höja skatten – men vill helst inte betala mer själv. LOL! *Monolog i valfri svenssons hjärna*, Jag tycker alla borde betala mer i skatt som tjänar mer än MIG. Det är orättvist att de som har ett bra och välbetalt jobb (läs slitit sig till det jobbet) ska få ut mer i lön. Det borde kompenseras med att de ska betala mer i skatt. Jag vill dock inte själv betala mer i skatt, men jag vill ha mer. Allt ska vara gratis för mig, och jag vill själv inte betala mer i skatt, men alla rika ska straffas för att de pluggat i många år och jobbar på ett bra företag. Det är inte mer än rätt. Nej, höj skatten men inte för mig* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 Ta det varsamt med solningen nu i höstvädret Han verkar ju iofs glad ändå Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donorb Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Rubrik på aftonbladet Svenska folket: Ja till höjd skatt Nästan varannan tycker att det är rätt att höja skatten – men vill helst inte betala mer själv. LOL! *Monolog i valfri svenssons hjärna*, Jag tycker alla borde betala mer i skatt som tjänar mer än MIG. Det är orättvist att de som har ett bra och välbetalt jobb (läs slitit sig till det jobbet) ska få ut mer i lön. Det borde kompenseras med att de ska betala mer i skatt. Jag vill dock inte själv betala mer i skatt, men jag vill ha mer. Allt ska vara gratis för mig, och jag vill själv inte betala mer i skatt, men alla rika ska straffas för att de pluggat i många år och jobbar på ett bra företag. Det är inte mer än rätt. Nej, höj skatten men inte för mig* Så jävla rätt!!! (sen kom jag på att jag har ett hyfsat välbetalt och utvecklande jobb, pluggat hårt för det, jobbat sen jag var 13 på helger/kvällar, kommer från en medelklassfamilj osv osv och således tycker att jag är värd mer än de flesta och dömer alla svenssons som lökiga, korkade och lite mindre värde (än mig)) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Gå in på http://www.mil.se/rekrytering och klicka på "Klicka här för att göra testet." Jäkligt coolt test. Nån som klarar det? Lol på det jävla testet. Det är ju bara en rad kuggfrågor. Jag failade hårt på den geometriska figuren. Jag tyckte redan första gången att ingen figur passade, men jag blev nyfiken på vilket som skulle vara rätt svar, så jag gick tillbaka och kollade alla. Känns som att det är utformat för att man inte ska tro att man är för bra typ. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Tyckte också testet var ganska konstigt. T.ex har jag löjlig bra minne men failade på den delen. Memorerade fel saker typ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts