Gå till innehåll

Trubbel Bubbel!


Recommended Posts

Hallå hallå!

 

Nu är det så att jag har flyttat till Kina, och på något sätt så har dom spärrat mitt internet ifrån att kunna ansluta till poker sidor, jag kan inte nå mansion, pokerstars, partypoker, bet 365 med mera. De få sidor jag når vägrar ta emot mitt kort då jag försöker sätta in pengar ifrån Kina. Sedan inatt, efter att ha blivit nekad 5 pokersidor, försökte jag komma på mitt svar på min "security question" på neteller igår. Efter 10-15 gissningar utan lycka så bestämde jag mig för att skapa ett nytt konto och lyckades få båda neteller-kontona frysta. Iaf jag sitter på ett jäkla electronkort (klippte mitt riktiga Visakort för cirka 1 år sedan på grund utav att spelet började bli ett mindre problem), i Kina där jag inte lyckas komma åt några pokerhemsidor, med två frysta netellerkort och undrar nu. Vilka andra större internet "betalsidor" fungerar på pokersidor, paypal till exempelt vart kan man använda dom?

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...