Gå till innehåll

Kul artikel om sk spelproffs


Recommended Posts

"Följ mina tips och gå nästan plus minus noll!"

 

Sjukt bra säljargument.

 

Det gäller ju förstås att hitta guldkornen. Jag tror inte att det finns många, om ens någon som kan få in en sådan volym med spel på lången och göra profit på det. SvS ger helt enkelt för kassa odds.

 

edit: Därmed inte sagt att Tips"kungen" är ett stort skämt. (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gäller ju förstås att hitta guldkornen. Jag tror inte att det finns många, om ens någon som kan få in en sådan volym med spel på lången och göra profit på det. SvS ger helt enkelt för kassa odds.

 

edit: Därmed inte sagt att Tips"kungen" är ett stort skämt. (=

 

Är det då inte dumt att som "spelexpert" få in en så stor volym på ett spel med kassa odds? Jag trodde att det var spelexpertens syfte att hitta spel med bra odds, guldkorn som du säger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det då inte dumt att som "spelexpert" få in en så stor volym på ett spel med kassa odds? Jag trodde att det var spelexpertens syfte att hitta spel med bra odds, guldkorn som du säger.

 

Spel som bomben t ex har ju inte fasta odds så svårt att hitta guldkorn där. Han kan bara göra sitt bästa och försöka tippa rätt. Bästa tipset lär ju typ alltid vara "avstå spel idag" men säljer knappast några lösnummer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det då inte dumt att som "spelexpert" få in en så stor volym på ett spel med kassa odds? Jag trodde att det var spelexpertens syfte att hitta spel med bra odds, guldkorn som du säger.
Just den här killens jobb är väl att få ut ett par artiklar i veckan, så blir lite svårt att skriva "inga bra objekt den här veckan heller".
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men borde inte en spelexpert ha *högre vinstutdelning än genomsnittet?

 

– Jag tror jag ligger bra till om man jämför med andra spelexperter. På Lången har jag ju nästan gått plus *minus noll, det är det inte många som gör.

 

Haha han har förlorat och är nöjd... Kanske inte ska rekomendera skitspel som lången då? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet för dessa "spelexperter" är ju att dom ställs inför en helt omöjligt uppgift..

 

Vem fan kan till exempel leverera långsiktigt på såna skitspel som stryktipset med 49% återbetalning? Likförbannat måste dom leverera nya rader varje vecka.

 

Dom får långenlistan framslängd framför sig och blir tvingad att ha en åsikt i varje match samt rödmarkera de säkraste dragen dagligen..

 

Tipset att helt avstå från spel skulle ju sälja jävligt mycket.. Kul att köpa tidningen öppna spelsektionen för att få några bra tips inför kvällen och mötas av: "Idag rekommenderar jag att avstå från allt spel" Vilken jävla rip off!! Folk skulle bli mer förbannad över det än få en "bombsäker vinnare" som dom lastar in på och torskar.

 

Har full förståelse för att man ogillar marknadsföringen av dessa experter men jag tycker att man får nog förstå lite själv också. Vaffan ska dom skriva liksom?? Att deras spelexperter suger? Klart som fan dom sväljer elefanter och silar mygg!

 

Nä ta dessa experter på lika stort allvar som dom som skriver horoskop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...