Gå till innehåll

Riskfyllt att låta kompis spela in bonus?


Caroline87

Recommended Posts

Är det någon risk i att man låter en vän som spelar på högre nivåer låna äns konto och spela in en refer-a-friend bonus? två vänner som bor nära varandra och tidigare spelat från varandras IP adresser, har använt refer-a-friend men han kommer inte kunna cleara den i tid?

 

Så är det stor risk att man blir "tagen" för något sånt här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså kan ju dra ut det i klartext.. Jag och en kompis som ofta kör grindstugor med varann och så. Jag har referrat honom till min sida men han lirar lite väl lågt för att hinna spela in det på 15 dagar som är kvar på bonustiden. Han är hemma hos mig nu. Finns det något sätt vi (jag) kan spela in bonusen från hans konto med i princip ingen risk alls? Vad blir konsekvenserna om man blir tagen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det är väl inte "olagligt" att spela hos en kompis eller dylikt? Så hur kan det vara någon risk isf? :P Om vi säger att han skulle komma hem till mig och gå upp och skotta på den nivån jag spelar?

 

Det behöver inte vara olagligt för att bryta mot sidans regler (som du accepterade när du skapade konto)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...