Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

jag är fortfarande fast där. löser du/någon den vill jag gärna ha en hint

edit

löste den nu, men vet inte om det är på det sättet den ska lösas. långsökt lösning då

andra edit, löste den riktigt nu. KÖSSA!!!!

Postad
Tråden finns här.

Direktlänk till spelet.

Tack, fast det verkade inte riktigt lika roligt. Det skojigaste flashspelet tycker jag är det där man skulle lista ut 50 skräckfilmer mha associationer på en stor tavla men det var nog över två år sen jag spelade det. Någon annan som minns det? Fanns nog ingen tråd om det här utan vi var ett gäng på IRC som spelade det.

Postad
Tack, fast det verkade inte riktigt lika roligt. Det skojigaste flashspelet tycker jag är det där man skulle lista ut 50 skräckfilmer mha associationer på en stor tavla men det var nog över två år sen jag spelade det. Någon annan som minns det? Fanns nog ingen tråd om det här utan vi var ett gäng på IRC som spelade det.

Det är ganska trist i början, roligare när man kommer upp några nivåer.

Det är lite synd med båda spelen egentligen, det är alldeles för få nivåer. Borde läggas till iaf ett dussin till båda.

Postad

Så såg det ut ungefär ja fast det var mycket snyggare bild då det inte såg så ihopklippt ut. Fast kanske jag som har en romantiserande bild av det då jag gillade spelet och det var ett bra tag sen.