nordkvist Postad 18 Mars , 2009 Rapport Postad 18 Mars , 2009 Någon mer än mig som stör sig enormt på Tony G i cashgame? Både hans aviga spelstil och bara han i sig själv. Sen så måste "Poker Den" vara den risigaste pokershowen med de risigaste programledarna btw. Citera
Qhunden Postad 18 Mars , 2009 Rapport Postad 18 Mars , 2009 Tony G är ju så jäkla skön att titta på. Älskar när han tiltar skiten ur Hellmuth. Citera
Herveao Postad 18 Mars , 2009 Rapport Postad 18 Mars , 2009 http://www.youtube.com/watch?v=rtE5Hx740Pc Citera
nordkvist Postad 18 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2009 Det jag stör mig mest på är nog ändå hans eviga limpande. Citera
MacDaddy Postad 18 Mars , 2009 Rapport Postad 18 Mars , 2009 Folk får sluta hata nyanser hos folk, det är ju dessa människor som gör tillvaron uthärdlig. Skulle alla va som Brunson o company hade ingen orkat titta. Sen är Tony G en av de bättre spelarna i världen skulle jag uppskatta, men i pokerden så spelar de ju om nickels & dimes, han bryr sig inte. Citera
Dead-Inside Postad 18 Mars , 2009 Rapport Postad 18 Mars , 2009 Folk får sluta hata nyanser hos folk, det är ju dessa människor som gör tillvaron uthärdlig. Skulle alla va som Brunson o company hade ingen orkat titta.Sen är Tony G en av de bättre spelarna i världen skulle jag uppskatta, men i pokerden så spelar de ju om nickels & dimes, han bryr sig inte. Du tror inte att han bara suger då? Citera
nordkvist Postad 18 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2009 Folk får sluta hata nyanser hos folk, det är ju dessa människor som gör tillvaron uthärdlig. Skulle alla va som Brunson o company hade ingen orkat titta.Sen är Tony G en av de bättre spelarna i världen skulle jag uppskatta, men i pokerden så spelar de ju om nickels & dimes, han bryr sig inte. Jag syftar inte bara på Poker Den. Citera
MacDaddy Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Nä men för att avsluta denna tråd så vill jag bara säga att Gouga är en mkt underskattad spelare. Såg han spela ruskigt bra poker på det tuffaste CG bordet jag sett med bla Ivey o Antonius o Cunningham. Naturligtvis slog han inte Cunningham, varför ser ni dock här: http://pokerforum.nu/forum/poker-off-topic/50943-allen-cunningham-jerk-off-hoernan.html Citera
frekje Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Såg honom i Wien igår och då gick det bra, han verkar vara duktig. Dessutom var han riktigt trevlig och kom fram och hälsade och bjöd ut på utgång. Visst han pratar mycket vid bordet, men inte alls som på TV. Citera
eurythmech Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Är detta T6-tonyg? Haha ja, associerar folk honom främst med T6 nu? Citera
Displeased Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Haha ja, associerar folk honom främst med T6 nu? Det eller Scanbingo-TonyG Citera
Recommended Posts