MacDaddy Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 FY I HELSICKE SICKEN JÄKLA SPELARE! Man hör så många fånar som snackar om att de är bra på att läsa folk men det visar sig aldrig när man ser dem spela, riktiga pay-off-wizards. Men A L L E N C U N N I N G H A M, sicken jävla champ! Har sett honom mkt genom åren och det mest imponerande är att han är allt annat än weak men kan ändå lägga rena monster och har då jämt rätt, smått kusligt. Visst Hellmuth lägger också bra händer men han lägger också bästa hand så gott som hela tiden så det är inte bra kortläsning utan svaghet som gör att han kommer undan. Men A L L E N, han vet verkligen when to hold them and when to fold them. Citera
SoderKrippa Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 Hehe, skön post! Kan inte annat än hålla med. Sååå synd att han inte fick vinna wsop ist för tomten... /SK Citera
papiPope Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 Inte sett mycket av honom, men han verkar sjukt bra på just det du skriver. Vilken wsop titel missade han? Main? Citera
Drunken_Penguin Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 Inte sett mycket av honom, men han verkar sjukt bra på just det du skriver. Vilken wsop titel missade han? Main? Han slutade fyra i Main event 2006 när Jamie Gold vann. Citera
majasfar Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 japp main när Tomte Gold var i farten.. Citera
handmadegod Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Jag älskar hans syn mot jamie gold i Main. Citera
ulaf Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 FY I HELSICKE SICKEN JÄKLA SPELARE! Man hör så många fånar som snackar om att de är bra på att läsa folk men det visar sig aldrig när man ser dem spela, riktiga pay-off-wizards. Men A L L E N C U N N I N G H A M, sicken jävla champ! Har sett honom mkt genom åren och det mest imponerande är att han är allt annat än weak men kan ändå lägga rena monster och har då jämt rätt, smått kusligt. Visst Hellmuth lägger också bra händer men han lägger också bästa hand så gott som hela tiden så det är inte bra kortläsning utan svaghet som gör att han kommer undan. Men A L L E N, han vet verkligen when to hold them and when to fold them. Så jävla sant! Har ALDRIG sett honom göra ett misstag på tv, det är fullkomligt sjukt! Topp 5 i världen om jag får gissa. Citera
sexyterran Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 öh han synar jamie gold men slägner upp sin hand? så man inte fick se vad jamie hade? om du synat nån ska du väl fan SE KORTEN han hade? fisk jamie sån jävla tomte alltså. skiter i vad tidningar skriver om att dom bara visade händer han sög ut i osv. han e tomte 4 life. Citera
Supertequila Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Jag älskar hans syn mot jamie gold i Main. Standard, what took him so long? Citera
handmadegod Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Standard, what took him so long? Cunningham ville nog slowrolla gold lite innan han viker upp nötterna. Citera
pablosebbe Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Jo han är säkert topp3 eller något sånt i turneringar men han verkar ju sjukt tråkig... och dessutom är han väl en ärkenit? Citera
Supertequila Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Jo han är säkert topp3 eller något sånt i turneringar men han verkar ju sjukt tråkig... och dessutom är han väl en ärkenit? http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=61 Ja det är ju supernitigt o syna raise oop med A9 o syna river med Ess hög. Citera
kravmärkt Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 tror att norinder har edge mot honom Citera
ulaf Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Jo han är säkert topp3 eller något sånt i turneringar men han verkar ju sjukt tråkig... och dessutom är han väl en ärkenit? :evil: :evil: Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 tror att norinder har edge mot honom Finns det någon norrinder inte har edge mot? Citera
lolzor Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Finns det någon norrinder inte har edge mot? Chuck Norris obv. Citera
Urban57 Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Måste hålla med...allt jag har sett på tv pekar på att Allen Cunningham är gud...han har sjuka reads och kan som sagt lägga ner händer som ingen annan... Citera
MacDaddy Postad 18 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Verkar finnas lite confussion över vad jag menade med tråden. Debatten över vem som är bäst är över. A L L E N är bäst och är det någon som inte förstår vad det betyder så är det bara slå upp ordet i valfritt språk här: http://www.translation-guide.com/free_online_translations.htm -Top 3?? HA! -Nit?? HA! -Tråkig?? hm Ja... men är Federer rolig då... men man vill ändå se han spela tennis då han gör saker som ingen annan kan. -Svaret är att A L L E N bemästrar alla delar av NL på ett sätt jag aldrig sett någon göra tidigare. Sen kan A L L E N också läsa spelare på riktigt till skillnad mot andra som mest gissar och kommer bara ihåg de gånger de haft rätt. Det gäller även de bästa spelarna som Antonius och framförallt synstationernas synstation Negreanu. Citera
pablosebbe Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Verkar finnas lite confussion över vad jag menade med tråden. Debatten över vem som är bäst är över. A L L E N är bäst och är det någon som inte förstår vad det betyder så är det bara slå upp ordet i valfritt språk här:http://www.translation-guide.com/free_online_translations.htm -Top 3?? HA! -Nit?? HA! -Tråkig?? hm Ja... men är Federer rolig då... men man vill ändå se han spela tennis då han gör saker som ingen annan kan. -Svaret är att A L L E N bemästrar alla delar av NL på ett sätt jag aldrig sett någon göra tidigare. Sen kan A L L E N också läsa spelare på riktigt till skillnad mot andra som mest gissar och kommer bara ihåg de gånger de haft rätt. Det gäller även de bästa spelarna som Antonius och framförallt synstationernas synstation Negreanu. Finns du på riktigt? Citera
handmadegod Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Verkar finnas lite confussion över vad jag menade med tråden. Debatten över vem som är bäst är över. A L L E N är bäst och är det någon som inte förstår vad det betyder så är det bara slå upp ordet i valfritt språk här:http://www.translation-guide.com/free_online_translations.htm -Top 3?? HA! -Nit?? HA! -Tråkig?? hm Ja... men är Federer rolig då... men man vill ändå se han spela tennis då han gör saker som ingen annan kan. -Svaret är att A L L E N bemästrar alla delar av NL på ett sätt jag aldrig sett någon göra tidigare. Sen kan A L L E N också läsa spelare på riktigt till skillnad mot andra som mest gissar och kommer bara ihåg de gånger de haft rätt. Det gäller även de bästa spelarna som Antonius och framförallt synstationernas synstation Negreanu. Oj jag trodde inte du menade "Allen Cunningham Jerk-off hörnan" bokstavligt, men jag antar att jag hade fel. Citera
sexyterran Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Verkar finnas lite confussion över vad jag menade med tråden. Debatten över vem som är bäst är över. A L L E N är bäst och är det någon som inte förstår vad det betyder så är det bara slå upp ordet i valfritt språk här:http://www.translation-guide.com/free_online_translations.htm -Top 3?? HA! -Nit?? HA! -Tråkig?? hm Ja... men är Federer rolig då... men man vill ändå se han spela tennis då han gör saker som ingen annan kan. -Svaret är att A L L E N bemästrar alla delar av NL på ett sätt jag aldrig sett någon göra tidigare. Sen kan A L L E N också läsa spelare på riktigt till skillnad mot andra som mest gissar och kommer bara ihåg de gånger de haft rätt. Det gäller även de bästa spelarna som Antonius och framförallt synstationernas synstation Negreanu. ....allen... cunninghams..... pappa? Citera
MacDaddy Postad 18 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Oj jag trodde inte du menade "Allen Cunningham Jerk-off hörnan" bokstavligt, men jag antar att jag hade fel. aaAAAHHhhHHHHHHhh... Citera
rymz2008 Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Det gäller även de bästa spelarna som Antonius och framförallt synstationernas synstation Negreanu. AHHAHAHAHAHA SKOJJAR DU ELLER? Citera
Recommended Posts