Gå till innehåll

Hade 118100 rätt?


heltok

Recommended Posts

Hoppar in med en fråga när vi ändå är inne på det här med push spelet pre flopp. ;-) Har räknat och skrivit upp en del i Excel med vilka händer man ska pusha med i hu sngs när man har 13,5bbs eller mindre och även vad man ska syna med om han pushar.

 

Min fråga är då ska man då pusha med dom händerna som är + ev i en hu sng?

 

I sb vs bb situation i sng säg att det är en 6 manna sng med 4 spelare kvar? Antar att det inte riktigt blir samma sak pågrund av icm men hur stor skillnad blir det värt att skustera sitt spel för det ?

 

Antar att det inte kan spela någon roll i cg eller hu sngs eftersom icm inte spelar någon roll där? Så hu sngs och sb vs bb i cg borde vara samma sak ?

 

ha det braaa:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skickade någon annan fråga för ett tag sen (kommer inte ihåg vilken) och fick ett svar som var brutalt fel. Svarade på det att dom hade fel. Blev uppringd av deras kundtjänt som upplyste mig om att dom alltid ger svar på frågorna, behöver dock inte vara "rätt" svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...
118100 känns sådär, jag frågade hur många kortlekar det finns i världen.

" Vi på 118100 uppskattar att det finns ca 3 miljoner kortlekar i världen"

Jag tror det finns mer...

 

http://spa.118100.se/Kortlek/178699

Hur många kortlekar finns det i hela värden???

 

Det finns tyvärr ingen statistik över antalet kortlekar i världen. 118100 uppskattar dock att det finns en halv kortlek per person, vilket ger ca 3 miljarder kortlekar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...