Tippox Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 Hej, har en fråga ang hur man kan skapa egna privata pokerturneringar på Pokerstars ? Hittar inte den funktionen, någon som vet hur man ska göra !? Jag har över 5500 FPP, så det kravet klarar jag för att skapa privata turneringar. Mvh Citera
BeroendeForever Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 Du betalar mig så arrangerar jag det åt dig )) Nej bara maila stars om att du vill kunna göra det så lägger dom till den funktionen åt dig Citera
Tippox Postad 17 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2009 Tack för svar. Hade trott att det fanns någon speciell funktion på själva kontot som man kunde reg. en privat turnering. Har för mig vissa pokersiter har den funktionen. OK, då vet jag att jag ska mejla support. En fråga, med hur kort varsel kan pokerstars ordna en privat pokerturnering ?! Måste man vara ute i god tid, ex 24 timmar före eller ?! Mvh Ps! ..hur stor provison ska du ha då !? Citera
aynee Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 du mailar alltså supporten och säger att du vill ha funktionen tillagd till ditt konto. har för mig att du måste tjänat ihop 2000 FPP under din totala tid på stars(spenderade FPP's inkluderade) Om du vill ha turren skapad tidigare så säg till mig här vilken typ av spel och vilken tid, samt eventuellt lösenord så sätter jag ihop en åt dig Citera
PokerStars_Karl Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Hej, Precis som några har sagt här så skickar du ett email till oss på support@pokerstars.com så kan vi aktivera denna funktion på ditt konto. Man kan nu skapa turneringar i följande spel: Holdem Omaha Omaha H/L Stötpoker Stötpoker H/L Razz Femkorts mörkpoker Tripple draw 2-7 Single draw 2-7 Badugi Hose Horse Hold'em Mixed Omaha H/L Mixed 8-Game Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Bergmannen Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Finns det något krav på turneringen i övrigt? Måste man ha inköp till den eller kan man skapa en "freeroll" utan priser? Finns det något krav på minst antal deltagande? Citera
PokerStars_Karl Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Hej, Du kan ha en en-mot-en turnering om du så önskar men annars är det alltså vanlig 9-manna bordsturnering som gäller. Minsta inköp är $5+$0.50 upp till $500+$30. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Recommended Posts